moet je vast inkomen hebben hehquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja of je bent geen pauper en regelt er een waar je wel krediet op hebt.
wtf moet je verder met een creditcardquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja of je bent geen pauper en regelt er een waar je wel krediet op hebt.
Gewoon handig als backup in noodsituaties (op vliegvelden enzo)quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf moet je verder met een creditcard
gewoon credit card bij je bankrekening pakkenquote:
ik heb ccquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
pffff ff srs als ik een sugardaddy kon vinden had ik het al gedaan
oh ik kom nooit op vliegveldenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon handig als backup in noodsituaties (op vliegvelden enzo)
Maar dat geprut met eerst saldo op je creditcard zetten, man manzelfs met een studenteninkomen kan je wel 1000 euro limiet regelen op je creditcard
canadaquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:18 schreef zeer het volgende:
[..]
oh
dan gewoon bestellen uit usa, kleding is daar toch cheap, in canada ook trouwens
ik ook niequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:24 schreef Trollscience het volgende:
heb echt nog nooit in mijn leven gevlogen zonder drugs tbh
ik vlieg altijd met drugs opquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:24 schreef Trollscience het volgende:
heb echt nog nooit in mijn leven gevlogen zonder drugs tbh
nee ok dat is waarquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:25 schreef zeer het volgende:
[..]
maar jij hebt ook nog nooit gefietst zonde drugs op
doe normaalquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:26 schreef deadprez het volgende:
maar vliegen met druks is toch veel leuker dan met vliegtuig :s
je kan gewoon niet zonderquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:26 schreef deadprez het volgende:
maar vliegen met druks is toch veel leuker dan met vliegtuig :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |