ver opquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja samehij valt steeds half weg enzo
bij wat voor zaak laat je zoiets fixen eigk?
Al een half jaar aan het vouwen, of al een half jaar weg daar? Lekker cryptisch allemaal hoor.quote:
jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Al een half jaar aan het vouwen, of al een half jaar weg daar? Lekker cryptisch allemaal hoor.
Ik stel toch geen vraag over je voorraad, maar over de kwaliteit. Jezus, kan je niet lezen ofzo met je doorgesnoven kop.quote:
stop plsquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:12 schreef zeer het volgende:
[..]
net was het nog ver op
wat is het nou
sorryquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
stop pls
wrm moet ik hierom lachen
gwn goed wa denktequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik stel toch geen vraag over je voorraad, maar over de kwaliteit. Jezus, kan je niet lezen ofzo met je doorgesnoven kop.
ik was het tegenwoordig sws altijd met aceton dus kwaliteit is altijd uitstekend, blijft soms alleen wat minder van over :squote:
Ja ik was mn haar ook altijd met acetonquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik was het tegenwoordig sws altijd met aceton dus kwaliteit is altijd uitstekend, blijft soms alleen wat minder van over :s
is gwn regular size daarquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
pff wrm hebben ze in murica altijd leuke kleding voor fatso's
Omdat daar heel veel fatso's zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
omdat ze daar gratis refills geven voor colabekers van 2 literquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
ze hebben er relatief veel fatso's...quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
Niet alleen relatiefquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hebben er relatief veel fatso's...
ja maar ik ben ook een fatso en ik wil ook supercute kleding voor het oprapen hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat daar heel veel fatso's zijn.
maar gelukkig komt ook taco bell nu naar nederland..quote:
TWO OUT OF FIVE TWO OUT OF FIVEquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
Dan moet je het kopen en vervolgens op de grond neergooien.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook een fatso en ik wil ook supercute kleding voor het oprapen hebben
in nl heb je toch ook wel grote mode winkelsquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook een fatso en ik wil ook supercute kleding voor het oprapen hebben
nicequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar gelukkig komt ook taco bell nu naar nederland..
Net als Hans Kraaij Jrquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan moet je het kopen en vervolgens op de grond neergooien.
niet wat ik zoekquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:17 schreef zeer het volgende:
[..]
in nl heb je toch ook wel grote mode winkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |