Ja nee Crip heeft me haar gehaktballen niet gegeven dan betaal ik ook geen kleding.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik kom nooit op vliegvelden
anders bestelt crip gwn dr kleding en dan zet ze t gwn op jouw creditcard aangezien je toch zo'n rijke boi bent
misgunner ben jequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee Crip heeft me haar gehaktballen niet gegeven dan betaal ik ook geen kleding.
quote:
beetje sick welquote:
ja lach maar maar hij bracht d'r naar het asiel omdat 'ie op vakantie ging niemand wou d'r hebben en nu is ze vergastquote:
godverdommequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ja lach maar maar hij bracht d'r naar het asiel omdat 'ie op vakantie ging niemand wou d'r hebben en nu is ze vergast
lolquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ja lach maar maar hij bracht d'r naar het asiel omdat 'ie op vakantie ging niemand wou d'r hebben en nu is ze vergast
vraag of je d'r owner mag zijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:33 schreef Trollscience het volgende:
zit ook qt meisje in de bus met blauw haar
hjbquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
picsquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:33 schreef Trollscience het volgende:
zit ook qt meisje in de bus met blauw haar
quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als de camera een beetje naar boven gaat zie je wss een kale kop
geef dan aan ts die houdt van zulke meisjesquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
Altijd al een meisje met blauw haar willen geven
wat is flinkquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:35 schreef Trollscience het volgende:
ja ze is al uitgestapt nu
ze was ook klein en btje flink vind dat schattig altijd
Ik ruik leugens.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:35 schreef Trollscience het volgende:
ja ze is al uitgestapt nu
ze was ook klein en btje flink vind dat schattig altijd
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:59 schreef iemand het volgende:
Waar maken ze zich druk over. Het is een belangrijk persoon uit de geschiedenis. Dat er joodse personen bij zijn betekend niet dat het meteen kwetsend zou moeten zijn. Mensen maken zich tegenwoordig ook overal druk om.
ligt het nou aan mij dat ik dit heel vreemde reacties vind bij een bericht van een kind dat zich verkleedde als hitler voor een schoolevenementquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:34 schreefiemand het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die de Joodse aanwezigen wel een leuk detail vind de man blijft gewoon deel van onze geschiedenis kunnen we na 70 jaar nog steeds wel heel krampachtig over doen. Maar het lijkt mij handiger om ons te focussen op de huidige problemen op dat gebied.
ja man doe beetje chil of zo hmmm miss niet zo aardig maar miss wel terecht zie jequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
ligt het nou aan mij dat ik dit heel vreemde reacties vind bij een bericht van een kind dat zich verkleedde als hitler voor een schoolevenement
is dit in opdracht van Danny om uit te maken wie ad blocker gebruikt?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef jamesdeen het volgende:
Krijgen jullie ook die amnesty int. ad over ruslan (21) die is gearresteerd voor pokemon go spelen?
Ja joh jammer dit waar is de l okquote verdomme.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
ligt het nou aan mij dat ik dit heel vreemde reacties vind bij een bericht van een kind dat zich verkleedde als hitler voor een schoolevenement
bij mij is altijd andersomquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef Trollscience het volgende:
bij petplay zijn het altijd van die supermooie meisjes en de owner is dan zo'n smerig dik mannetje wtf :S!!
nee, maar sowieso terechtquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef jamesdeen het volgende:
Krijgen jullie ook die amnesty int. ad over ruslan (21) die is gearresteerd voor pokemon go spelen?
al die moraalridders tegenwoordig als je al niet meer als hitler mag verkleden wat mag dan wel nog??quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
ja man doe beetje chil of zo hmmm miss niet zo aardig maar miss wel terecht zie je
maak je eens niet zo druk mijn goeie vriend deadprezquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
al die moraalridders tegenwoordig als je al niet meer als hitler mag verkleden wat mag dan wel nog??
jij hebt nu al code roodquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
is dit in opdracht van Danny om uit te maken wie ad blocker gebruikt?
waarom zou je nws volk hierheen willen lokkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja joh jammer dit waar is de l okquote verdomme.
Hitler did nothing wrong.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
al die moraalridders tegenwoordig als je al niet meer als hitler mag verkleden wat mag dan wel nog??
is gewoon een belangrijke man in onze geschiedenisquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je nws volk hierheen willen lokken
hmm, misschien toch maar eens in verdiepenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef Trollscience het volgende:
bij petplay zijn het altijd van die supermooie meisjes en de owner is dan zo'n smerig dik mannetje wtf :S!!
gwn niet zo krampachtig doen en focussen op de huidige problemen op dat gebiedquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hitler did nothing wrong.
Jatoch? Toch? of?
nou ja sommige dingen waren neit ok maar ze hebben we lmooie autowegen tochquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hitler did nothing wrong.
Jatoch? Toch? of?
tjaquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
maar srs ze beginnen in nws echt een beetje een verontrustend wereldbeeld te krijgen
Misschien ooit de FP-mensen en de NWS-mensen samen opsluiten voor een cagefight.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
maar srs ze beginnen in nws echt een beetje een verontrustend wereldbeeld te krijgen
dan verzinnen ze wss samen een eindoplossing voor hun moslimvraagstukquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien ooit de FP-mensen en de NWS-mensen samen opsluiten voor een cagefight.
Wederom, goed punt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan verzinnen ze wss samen een eindoplossing voor hun moslimvraagstuk
Vergeet de demonisering van 'die linksen' nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:45 schreef Trollscience het volgende:
die rechtse complotten ook altijddoor geenstijl is die shit echt een beetje in de mainstream gekomen
Zullen we het over drugs hebben?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
eerst mij negeren dan over politiek praten, waarom haten jullie mij zo
Van wie is dit nu weer een kloontje?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
eerst mij negeren dan over politiek praten, waarom haten jullie mij zo
dWcquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Van wie is dit nu weer een kloontje?
slice je laterquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh.
Ja dan ben ik weg. Later.
niet alles, maar genoeg.quote:
Ja gaat wel lekker.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet alles, maar genoeg.
en daar?
hoe gaat het geile gozerquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is koffietijd,
voor jou en dat weet je,
lekker gezellig
tijd voor jezelf... koffie, koffietiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjd.
ik ben de eerste die een kopie kooptquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker, dagje aan mijn boek werken.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben de eerste die een kopie koopt
1 maar?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net een Vietnamese loempia gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |