bij mij is altijd andersomquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef Trollscience het volgende:
bij petplay zijn het altijd van die supermooie meisjes en de owner is dan zo'n smerig dik mannetje wtf :S!!
nee, maar sowieso terechtquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef jamesdeen het volgende:
Krijgen jullie ook die amnesty int. ad over ruslan (21) die is gearresteerd voor pokemon go spelen?
al die moraalridders tegenwoordig als je al niet meer als hitler mag verkleden wat mag dan wel nog??quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
ja man doe beetje chil of zo hmmm miss niet zo aardig maar miss wel terecht zie je
maak je eens niet zo druk mijn goeie vriend deadprezquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
al die moraalridders tegenwoordig als je al niet meer als hitler mag verkleden wat mag dan wel nog??
jij hebt nu al code roodquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
is dit in opdracht van Danny om uit te maken wie ad blocker gebruikt?
waarom zou je nws volk hierheen willen lokkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja joh jammer dit waar is de l okquote verdomme.
Hitler did nothing wrong.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
al die moraalridders tegenwoordig als je al niet meer als hitler mag verkleden wat mag dan wel nog??
is gewoon een belangrijke man in onze geschiedenisquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je nws volk hierheen willen lokken
hmm, misschien toch maar eens in verdiepenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef Trollscience het volgende:
bij petplay zijn het altijd van die supermooie meisjes en de owner is dan zo'n smerig dik mannetje wtf :S!!
gwn niet zo krampachtig doen en focussen op de huidige problemen op dat gebiedquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hitler did nothing wrong.
Jatoch? Toch? of?
nou ja sommige dingen waren neit ok maar ze hebben we lmooie autowegen tochquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hitler did nothing wrong.
Jatoch? Toch? of?
tjaquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
maar srs ze beginnen in nws echt een beetje een verontrustend wereldbeeld te krijgen
Misschien ooit de FP-mensen en de NWS-mensen samen opsluiten voor een cagefight.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
maar srs ze beginnen in nws echt een beetje een verontrustend wereldbeeld te krijgen
dan verzinnen ze wss samen een eindoplossing voor hun moslimvraagstukquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien ooit de FP-mensen en de NWS-mensen samen opsluiten voor een cagefight.
Wederom, goed punt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan verzinnen ze wss samen een eindoplossing voor hun moslimvraagstuk
Vergeet de demonisering van 'die linksen' nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:45 schreef Trollscience het volgende:
die rechtse complotten ook altijddoor geenstijl is die shit echt een beetje in de mainstream gekomen
Zullen we het over drugs hebben?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
eerst mij negeren dan over politiek praten, waarom haten jullie mij zo
Van wie is dit nu weer een kloontje?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
eerst mij negeren dan over politiek praten, waarom haten jullie mij zo
dWcquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Van wie is dit nu weer een kloontje?
slice je laterquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh.
Ja dan ben ik weg. Later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |