picsquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Zoooo leuk outfitje aan. Bijna ready voor het feestje.
Ik snap er niks van, maar door jou krijg ik wel weer zin in dat soort spellen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik speel nu op monarch niveau. Nog nooit zo ver gekomen op deze moeilijkheidsgraad.
Wel vervelend dat ik geen olie of uranium heb.
Ik ga dit sowieso niet winnen. De tie breaker op 100.000 cultural points is al voorbij, maar ik begin wel door te hebben hoe te voorkomen dat ze me gaan aanvallen.
Nog 1 screenshot van een gedeelte van mijn gebied.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pics voordat je in het outfitje zat en na
Zou niet weten hoe ik er een foto van moet maken.quote:
Boekenkast of garderobekast?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
sry komt doordat haags iedereen mad op de kast krijgt :s
Lekker, een zwarte koffie met een knapperige oogquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haags en ik komen wel eens even langs om jullie mores te leren
voor de spiegel?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Zou niet weten hoe ik er een foto van moet maken.
met een cameraquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Zou niet weten hoe ik er een foto van moet maken.
Feessie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Zoooo leuk outfitje aan. Bijna ready voor het feestje.
kan ik niet zien van hierbovenquote:
latersquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou ik ga weer. Daaaaaaaaaagggg
dat deed je snelquote:
Matig, dat kan beterquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Net gehoord dat 13 jaar geleden 2 studenten zijn vermoord op de campus.
Ik wil terug naar huis.
Verveel me hier een klein beetje. Ben al sinds terugkomst van vakantie hetzelfde aan het doen en het wil maar niet opschietenquote:
statistieken laten zien dat moordenaars altijd 13 jaar na dato teruggaan naar hun slachtofferplekkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Net gehoord dat 13 jaar geleden 2 studenten zijn vermoord op de campus.
Ik wil terug naar huis.
oh ripquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verveel me hier een klein beetje. Ben al sinds terugkomst van vakantie hetzelfde aan het doen en het wil maar niet opschieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |