Ik vond het ook prima. Wel periodes gehad dat het qua temperatuur erg wisselvallig was. Van 20 graden naar 35 en dan weer 17 in amper een week tijd bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het was best een mooie zomerBeetje kut voorjaar maar dat was te verwachten
We krijgen tenminste ietsquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:52 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vind het prachtig. Naja, 30 graden hoeft van mij ook niet perse hoor (al kan ik het wel goed handelen)
Enige wat ik wel jammer vind is dat deze mooie dagen precies buiten de vakantie komen nu, en iedereen weer op werk zit en er vrij weinig mee kan
Geloof dat we dit soort (langdurig) weer in juli/augustus nauwelijks gehad hebben. Met uitzondering van de laatste dagen van augustus, toen begon het moois eigenlijk pas....
Gimme hope, JoDvenniequote:Op vrijdag 9 september 2016 10:07 schreef Dven het volgende:
Wat een Spaanse kaarten![]()
Nu maar hopen dat het niet opeens omslaat. Is dit jaar volgens mij al een paar keer gebeurd dat de te verwachten hitte/koude plots volledig uit de pluimen verdwenen was.
Dan krijg je ditquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Onweer des doods! 1 klap en het is gedaan
Daar gaat een flinke vulkaan voor nodig zijn om dit nog te kerenquote:
graagquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:07 schreef Dven het volgende:
Nu maar hopen dat het niet opeens omslaat. Is dit jaar volgens mij al een paar keer gebeurd dat de te verwachten hitte/koude plots volledig uit de pluimen verdwenen was.
Dan moet het nu echt heel drastisch veranderen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:07 schreef Dven het volgende:
Dat ze niet denken dat we amateur mekkeraars zijn. Heel belangrijkquote:
Mens mag hopen toch?quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan moet het nu echt heel drastisch veranderen.
Hopen mag altijdquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mens mag hopen toch?
Al zie ik het ook nog niet gebeuren
Kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit een tropische verjaardag heb gehad, lijkt nu wel te gebeurenquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Hopen mag altijd![]()
Inmiddels is het maandgemiddelde gelijk aan die van 2006. 17.9 graden...3.4 graden boven normaal.
[ afbeelding ]
Het wordt voor mij ook de warmste verjaardag ooit denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit een tropische verjaardag heb gehad, lijkt nu wel te gebeuren
Ik haat verjaardagen en hitte, ga een te gekke week tegemoet
Zegt genoeg over de zomer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:14 schreef Felagund het volgende:
Volgens weerstatistieken.nl kan september de warmste maand worden dit jaar als de voorspelling van het GFS-model klopt:
https://weerstatistieken.nl/?fct=gfs
Zo slecht was die zomer niet, iedere maand bovengemiddeld warm zelfs.quote:
*zucht*quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo slecht was die zomer niet, iedere maand bovengemiddeld warm zelfs.
Daar begin je zelf mee met jouw post.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*zucht*
Scorebordjournalistiek noemt men dat.
Nee precies.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat ze niet denken dat we amateur mekkeraars zijn. Heel belangrijk
Maar ook zo eerlijk zijn en zeggen dat het vandaag prima isquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee precies.
Geen gelegenheidspiepers.
Gewoon steevast met warm weer, hatsee. Wel zo consequent.
Zeker. Maar dit is dan ook geen hitte. Gewoon lekker zo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Maar ook zo eerlijk zijn en zeggen dat het vandaag prima is
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar begin je zelf mee met jouw post.
Voor het gevoel was het volgens velen niet geweldig.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo slecht was die zomer niet, iedere maand bovengemiddeld warm zelfs.
Beter dit dan in de regen naar je werk fietsen of uren op het perron staan omdat de treinen vierkante wielen hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:46 schreef DemonRage het volgende:
Je hoort veel mensen nu klagen over de warmte en ergens kan ik dat wel begrijpen. De meeste mensen hebben hun zomervakantie inmiddels achter de rug en dan komt zomerhitte, die men het beste kan verdragen op een vrije dag, als mosterd na de maaltijd.
Ofwel: Nederlanders willen het liefst zomerhitte als ze zomervakantie hebben of er naartoe leven, niet daarna.
Die lijden aan koutisme.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik merk wel dat mensen die van kou en de winter houden alleen maar kunnen klagen ..
Vaak zijn dat ook juist mensen die altijd wel depressief, somber en negatief zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik merk wel dat mensen die van kou en de winter houden alleen maar kunnen klagen ..
dat is ook niet moeilijk als je in Nederland woont.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Wacht maar tot het hoost of stormt of sneeuwt of hagelt. Ik jubel zo vaak dan dat het je de strot uitkomtquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Nee hoor, zodra het koud wordt gaan we juichenquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Klopt ook wel, geweldig was het zeker niet, niet veel zomerse dagen. Maar wel gewoon in het "normale" bereik, de zomer in Nederland is nu eenmaal wisselvallig.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor het gevoel was het volgens velen niet geweldig.
Zie je in de winter ook, veel mensen denken dat 2010 koud was, terwijl het gewoon een normale winter was.
klinkt saai.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:58 schreef DemonRage het volgende:
Gewoon van november tot april een zachte zuidwestelijke stroming, met mooi weer afgewisseld met regen en storm en temperaturen gedurende het etmaal veelal tussen 6°C en 16°C en in maart weer de eerste 20+'ers. Niet krabben, niet strooien, geen teringzooi buiten, gewoon goei herfstweer totaan de lente!
quote:
normaal idd.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt ook wel, geweldig was het zeker niet, niet veel zomerse dagen. Maar wel gewoon in het "normale" bereik, de zomer in Nederland is nu eenmaal wisselvallig.
Wel een geweldige nazomer zo.
Er was ook een heel groot verschil noord-zuid dit jaar. Hier (Leeuwarden) hebben we echt niet zoveel regen gehad. Vele ochtenden in de zon gezeten terwijl het zuiden in de bewolking en regen zat.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt ook wel, geweldig was het zeker niet, niet veel zomerse dagen. Maar wel gewoon in het "normale" bereik, de zomer in Nederland is nu eenmaal wisselvallig.
Wel een geweldige nazomer zo.
Ja precies die mensen. Het is niet zo dat half Nederland de hele zomer heeft lopen klagen en schelden op het weer of zo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:33 schreef Rica het volgende:
Ja precies die mensen. Het is niet zo dat half Nederland de hele zomer heeft lopen klagen en schelden op het weer of zo.
Dit.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:11 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het weer eigenlijk perfect, overdag lekker warm en 's nachts koelt het goed af zodat je toch goed kan slapen.
Wacht maar even tot volgende week. Als het vier dagen dertig plus is en de nachten een stuk warmer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Normaal is de nacht niet te harden en mijn enige kritiek. Nu prima te doen!
Dan ben jij naar eigen zeggen de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:13 schreef Greys het volgende:
Hahaha. Cute. En vast toepasbaar op velen. Maar geeft niet, je kent me niet.
ja echt he....ik vind dit juist een heel stuk beter idd. en iig is het snachts niet zo benauwd.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ramen stuk? Vergeleken met 3 dagen geleden is het heerlijk juist
Je mag niet zomaar fotos van mij makenquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:08 schreef Nattekat het volgende:
Typische winterliefhebber/zomerhater:
[ afbeelding ]
Kan gewoon niet genieten
Hier juist niet. Warmte zit er te vast inquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ramen stuk? Vergeleken met 3 dagen geleden is het heerlijk juist
heb door slim gebruik te maken van iets typisch limburgs (de rolluiken) de temperatuur naar 19 graden in huis weten te krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2016 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier juist niet. Warmte zit er te vast in
Haha, lelijke dingen! Is het eerste wat we gesloopt hadden toen we in Limburg kwamen wonen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 07:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb door slim gebruik te maken van iets typisch limburgs (de rolluiken) de temperatuur naar 19 graden in huis weten te krijgen
Mijn buren hebben rolluiken. Helpt niets daar.quote:Op zaterdag 10 september 2016 07:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb door slim gebruik te maken van iets typisch limburgs (de rolluiken) de temperatuur naar 19 graden in huis weten te krijgen
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag: barbecuequote:Op zaterdag 10 september 2016 08:59 schreef HighVolume het volgende:
[..]
de laatste warme week dus volgende week..
Welnee, lucht is altijd te koelen. Muren volgen vanzelf. Tenzij je ook tussen de kamers isolatie hebt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier juist niet. Warmte zit er te vast in
Nice.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:27 schreef aloa het volgende:
Gaat het echt een hittegolf worden. Nog nooit gebeurd in september. En meteen ook scherp neergezet met de 16e als laatste dag. Niet te geloven![]()
[ afbeelding ]
Hebben ze daar ook een keer mooi weer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:47 schreef aloa het volgende:
En september blijft warm, als die kaarten uitkomen. Pas eind september lijkt er wat koudere lucht dichterbij te komen, maar dat is nog zeer onzeker (hogedrukgebied onder IJsland.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |