Dan ben jij naar eigen zeggen de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:13 schreef Greys het volgende:
Hahaha. Cute. En vast toepasbaar op velen. Maar geeft niet, je kent me niet.
ja echt he....ik vind dit juist een heel stuk beter idd. en iig is het snachts niet zo benauwd.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ramen stuk? Vergeleken met 3 dagen geleden is het heerlijk juist
Je mag niet zomaar fotos van mij makenquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:08 schreef Nattekat het volgende:
Typische winterliefhebber/zomerhater:
[ afbeelding ]
Kan gewoon niet genieten
Hier juist niet. Warmte zit er te vast inquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ramen stuk? Vergeleken met 3 dagen geleden is het heerlijk juist
heb door slim gebruik te maken van iets typisch limburgs (de rolluiken) de temperatuur naar 19 graden in huis weten te krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2016 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier juist niet. Warmte zit er te vast in
Haha, lelijke dingen! Is het eerste wat we gesloopt hadden toen we in Limburg kwamen wonen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 07:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb door slim gebruik te maken van iets typisch limburgs (de rolluiken) de temperatuur naar 19 graden in huis weten te krijgen
Mijn buren hebben rolluiken. Helpt niets daar.quote:Op zaterdag 10 september 2016 07:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb door slim gebruik te maken van iets typisch limburgs (de rolluiken) de temperatuur naar 19 graden in huis weten te krijgen
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag: barbecuequote:Op zaterdag 10 september 2016 08:59 schreef HighVolume het volgende:
[..]
de laatste warme week dus volgende week..
Welnee, lucht is altijd te koelen. Muren volgen vanzelf. Tenzij je ook tussen de kamers isolatie hebt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier juist niet. Warmte zit er te vast in
Nice.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:27 schreef aloa het volgende:
Gaat het echt een hittegolf worden. Nog nooit gebeurd in september. En meteen ook scherp neergezet met de 16e als laatste dag. Niet te geloven![]()
[ afbeelding ]
Hebben ze daar ook een keer mooi weer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:47 schreef aloa het volgende:
En september blijft warm, als die kaarten uitkomen. Pas eind september lijkt er wat koudere lucht dichterbij te komen, maar dat is nog zeer onzeker (hogedrukgebied onder IJsland.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |