Heb Chansey gisteren in Kijkduin gevangenquote:Op donderdag 8 september 2016 13:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zitten Chansey en Ditto ook in de game? Bedoel dus dat je die op dit moment ook kunt vangen? Of komen die in een latere fase.
250 is eigenlijk te weinig als je aan het sparen bent voor je luckyegg evoluties.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Even een lading 10CP weedles en vogels eruit gegooid. Begin nu te beseffen dat ik dat niet had moeten doen
Kutlimiet van 250 ook.
Daar zat ik ook al aan te denken, ik ga niet met dit armbandje lopen.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Afschuwelijk lelijk en speelgoed-plastic-achtig.
Maar misschien kan iemand de electronica (knop, lampje, trilfunctie) in een normaal horloge modden.. Dat zou wel tof zijn.
Waarom had je dat niet moeten doen?quote:Op donderdag 8 september 2016 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Even een lading 10CP weedles en vogels eruit gegooid. Begin nu te beseffen dat ik dat niet had moeten doen
Kutlimiet van 250 ook.
Dan moet ik daar maar eens een dagje heenquote:Op donderdag 8 september 2016 13:54 schreef l0lletje het volgende:
[..]
Heb Chansey gisteren in Kijkduin gevangen![]()
Ditto nog nooit gezien of gehoord dat iemand hem heeft gevangen/gezien.
Vandaag zaten er ook al weer een lapras en een snorlaxquote:Op donderdag 8 september 2016 14:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan moet ik daar maar eens een dagje heenmoet ik wel veel mzzl hebben?
Wil nog een lucky egg benuttenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:07 schreef KaBuf het volgende:
W
[..]
Waarom had je dat niet moeten doen?
Oh je hebt echt alles weggegaan?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil nog een lucky egg benutten
Je candy blijft gewoon hoor, dus als je even een rondje fietst en je vangt 20 pidgeys en weedles enz dan kan je gewoon je rondje evolueren?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil nog een lucky egg benutten
Dat weet ik wel, maar ik heb geen 60 weedles oid nu. Straks maar even inventariseren wat ik allemaal heb.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:36 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Je candy blijft gewoon hoor, dus als je even een rondje fietst en je vangt 20 pidgeys en weedles enz dan kan je gewoon je rondje evolueren?
Als ik een pokemon heb die ik kán evolueren - en wíl evolueren dan krijgt ie een favorite sterretje. Vervolgens sorteer ik op alles met Favorite en gaan met die banaan. Kan je ze ook niet per ongeluk in de blender gooien.
Nee. We praten er alleen over.quote:
snorlex voor de candi en moet nog een hele hoge lapras hebbenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vandaag zaten er ook al weer een lapras en een snorlax
Ditto is (nog) niet gereleased. Evenals alle legendaries.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:54 schreef l0lletje het volgende:
[..]
Heb Chansey gisteren in Kijkduin gevangen![]()
Ditto nog nooit gezien of gehoord dat iemand hem heeft gevangen/gezien.
Nieuwe generaties zijn nog niet aangekondigd.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet iemand wat de volgende updates zullen zijn?
Ik zou het namelijk fijn vinden om op nieuwere pokémons te jagen.
Op de chansey na dan?quote:Op donderdag 8 september 2016 15:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
snorlex voor de candi en moet nog een hele hoge lapras hebben![]()
Ondertussen een lijstje gemaakt wat ik allemaal moet hebben en de hoeveelheid, moet zeggen dat een dagje kijkduin alles wel voor elkaar krijgt de ikja zo weinig moet ik nog
Ik verwacht eigenlijk dat dat pas volgend jaar zal gebeuren.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Duurt lang die updates
Ze moeten met gen 2. komen
Ik moet van alles van hieronder de max evolutie hebben,quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Het beruchte moddermonster zit hier in een gym. Ik geloof alleen nog steeds niet dat ie echt bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn mijn beste pokemon, ben wel benieuwd wat jullie sterkste zijn.
quote:Op donderdag 8 september 2016 18:14 schreef VerdachtParkietje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn mijn beste pokemon, ben wel benieuwd wat jullie sterkste zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wals zo over je heen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op donderdag 8 september 2016 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]Hehe, maar jij speelt nog niet zo lang? Kom je bij jou in de buurt niet veel Eevee tegen? Vaporeon was bij mij in het begin en heel lang daarna nog de sterkste die ik had. Wel vette Scyther, ik heb hem nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wals zo over je heen
Ving gisteren mijn tweedequote:Op donderdag 8 september 2016 18:21 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Hehe, maar jij speelt nog niet zo lang? Kom je bij jou in de buurt niet veel Eevee tegen? Vaporeon was bij mij in het begin en heel lang daarna nog de sterkste die ik had. Wel vette Scyther, ik heb hem nog niet.
Die 0,7 doet het hemquote:Op donderdag 8 september 2016 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ving gisteren mijn tweede
Lvl 12,7 trouwens.
Dit is wel waar inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:49 schreef iRemco het volgende:
Begin het spel ineens wat minder te trekken. Gisteren eindelijk m'n 3e 10km egg laten hatchen (Kabuto). Toch heb ik nog maar 99 Pokemon in m'n Pokedex terwijl ik bijna op lvl 26 zit. Er zit hier zo weinig en wil niet steeds 15-20km rijden om wat meer andere Pokemon te vangen. De lol is er voor mij wel een beetje af nu.
Ik woon ook in een dorp in de randstad, maar ook gewoon op steenworp afstand van Leiden. Vroeger kwam hier zelden wat, maar sinds een bepaalde update komen hier soms ook wel eens leuke dingen voorbij. Alle drie de Mr Mimes zijn rond mijn huis gevangen zelfsquote:Op donderdag 8 september 2016 18:52 schreef Eden_88 het volgende:
[..]
Dit is wel waar inderdaad.
Ik woon in een dorp, niet in the middle of nowhere ofzo maar ergens in de randstad, maar hier zit gewoon niets anders dan Pidgey, Rattata, Weedle, enz.
Soms als ik in het bos ga lopen met de hond of een keer op de fiets naar de AH rijd kom ik een keer een caterpie, spearow of als het echt gek wil, een Drowzee tegen maar dat is het dan ook wel.
Het is dat ik zo kansloos ben geweest om een keer naar Kijkduin te gaan en voor werk regelmatig in Amsterdam moet zijn dat ik nog wat meer pokemon heb gevangen, maar ook dat begint nu vast te lopen.
Het spawnsysteem mag m.i. best wat meer random worden, dat er ook zomaar een keer een Magmar kan spawnen bij wijze van spreken. Ik blijf niet afrijzen naar Kijkduin of rondjes lopen in het Vondelpark om pokemon go te blijven spelen, mogen best wat meer plekken bij komen waar je echt vooruit kunt komen in het spel.
Ok, dat is er wel eentje waarvoor ik naar Leiden moet. En zelfs daar komt ie zelden, eikelquote:
quote:De gemeente Den Haag gaat proberen om via een advocatenkantoor af te dwingen dat er minder Pokémon verschijnen in Kijkduin. Inwoners en ondernemers van het gebied klagen al geruime tijd over overlast, door de grote aantallen Pokémon Go-spelers.
Dat heeft het college van burgemeester en wethouders verklaard, zo meldt het AD. De gemeente Den Haag wil vanwege de overlast dat er minder Pokémon verschijnen in Kijkduin, maar een op een eerder ingediend verzoek kwam geen reactie van Niantic, ontwikkelaar van Pokémon Go. Door een advocatenkantoor in de hand te nemen hoopt de gemeente meer succes te boeken. Het ingeschakelde advocatenkantoor zou namelijk ervaring hebben met dergelijke zaken.
Kijkduin is een bekende plaats om Pokémon te zoeken, omdat er veel zeldzame Pokémon verschijnen. Doordat veel spelers naar Kijkduin trekken, klagen ontwikkelaars en inwoners van Kijkduin over overlast. Zo zouden de Pokémonjagers veel lawaai veroorzaken, troep maken en ongeoorloofd de duinen in te trekken.
Er zijn meer plaatsen waar Pokémon Go-spelers voor overlast zorgen. Zo heeft een Belgisch gehucht plannen om een avondklok in te stellen.
Kan niet - 1 letter te langquote:Op donderdag 8 september 2016 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moddermonster
Als ik hem ooit krijg, noem ik hem ook zo
Dat is het moment dat je begint met rennenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Snorlax op slechts 6 minuten wandelen van hier
Probleem: hij had nog maar 4 minuten te leven
Fastpokemap laat niets meer zien inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2016 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Mijn radar is stuk
Paniek, paniek, nu moet ik spelen zoals Niantic wil dat ik speel
Dat 6 minuten verhaal is dus mijn tempo. Ter vergelijking: volgens Google is het 11 minuten wandelenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:22 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is het moment dat je begint met rennen
Maar op Fastpokemap draait mijn scriptquote:Op donderdag 8 september 2016 20:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Fastpokemap laat niets meer zien inderdaad![]()
Gelukkig hebben we nog een andere![]()
Geen berries gebruikt?quote:Op donderdag 8 september 2016 20:29 schreef Nattekat het volgende:
Ook mooi:
Eevee: seen 4 caught 2. Zojuist eentje van 250CP na één ontsnapping weggevlucht, kutbeest
Was maar een gele cirkel. En het laatste wat ik verwacht is dat ie er vandoor gaat na één pogingquote:
Jammer.. maar Eevees zijn bijna net zo erg als Abra's wat betreft flee rates, als ze niet erger zijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was maar een gele cirkel. En het laatste wat ik verwacht is dat ie er vandoor gaat na één poging
Is geheim.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:37 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Jammer.. maar Eevees zijn bijna net zo erg als Abra's wat betreft flee rates, als ze niet erger zijn.
Waar zag je trouwens die Snorlax? Kan ik eens langs fietsen als ik in de buurt ben, je weet maar nooit
Wut, Leiden heeft een hotspot?quote:Op donderdag 8 september 2016 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is geheim.
Zal er niet te veel van verwachten. Zit op een hotspot die ik wel redelijk in de gaten hou, en dit is de eerste keer ooit dat ik hem zie
Is niet eens in Leidenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:48 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Wut, Leiden heeft een hotspot?Niet alleen maar 13 in een dozijn soorten? Ik heb een Scyther spawn point in de buurt, maar daar houdt het wel een beetje mee op.
Eevee seen 52 caught 41quote:Op donderdag 8 september 2016 20:29 schreef Nattekat het volgende:
Ook mooi:
Eevee: seen 4 caught 2. Zojuist eentje van 250CP na één ontsnapping weggevlucht, kutbeest
54/50 maar nog steeds geen met hoge IV's.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
Ik weet niet waarom, maar er spawnen 2 hoge CP Eevees achter elkaar binnen.
Seen 73, caught 66
Ik heb steeds minder zin om met die IV scores bezig te blijven, ik speel nu 2 maanden en zit nog te wachten met evo's omdat de pokemon wel hoge cp hebben maar de IV is kut, dan kan ik wel blijven wachten, wie weet kom ik de komende 2 maanden nog niks "perfects" tegen en heb ik tegen die tijd geen zin meer in het spelletje.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:33 schreef DJKoster het volgende:
[..]
54/50 maar nog steeds geen met hoge IV's.
Net eentje met 621 cp: "This Eevee is a decent Pokemon"
Ik heb dit:quote:Op donderdag 8 september 2016 21:45 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb in ieder geval wel een hoge IV Vaporeon met hydropump, kan ik altijd bruteforcen als een gym plat moet.
Aardige collectie zoquote:Op donderdag 8 september 2016 21:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb dit:
Vaporeon:
1: CP1762 | IV 79% | Water Gun / Water Pulse
2: CP1725 | IV 98% | Water Gun / Hydro Pump
3: CP2025 | IV 92% | Water Gun / Hydro Pomp
Nu spaar ik voor een goeie Pyrodie ik nu heb is niet sterk genoeg.
Ember / Heat Wave.
Vraagje, hoe kan die met de lagere IV betere CP hebben dan die andere? Gewoon minder snoepjes gegeven?quote:Op donderdag 8 september 2016 21:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
2: CP1725 | IV 98% | Water Gun / Hydro Pump
3: CP2025 | IV 92% | Water Gun / Hydro Pomp
Ik kijk ook steeds minder naar IV's, het belangrijkste zijn toch de aanvallen. Als ik nu genoeg candy heb voor een evolutie dan evolueer ik degene met hoogste cp. Het is ook echt balen als je eindelijk een hoge iv en cp hebt en dat je pokemon dan een slechte moveset krijgt. Dat had ik laatst met Gengar: was een 965 Gastly met 98% IV krijgt hij uiteindelijk steel aanval als 2e die nog zwakker is als zn eerste aanval.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb steeds minder zin om met die IV scores bezig te blijven, ik speel nu 2 maanden en zit nog te wachten met evo's omdat de pokemon wel hoge cp hebben maar de IV is kut, dan kan ik wel blijven wachten, wie weet kom ik de komende 2 maanden nog niks "perfects" tegen en heb ik tegen die tijd geen zin meer in het spelletje.
Als het te lang duurt evolueer ik gewoon de hoogste CP, ik merk later dan wel of ik ooit een betere zie, heb ik weer wat om naar toe te grinden.
Wij hebben die beesten hier echt te vaak. Vang er net vijf in 10 minuten.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:29 schreef Nattekat het volgende:
Ook mooi:
Waar is hier?quote:Op donderdag 8 september 2016 22:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wij hebben die beesten hier echt te vaak. Vang er net vijf in 10 minuten.
Dat was een foutje van mijn kant, ik dacht dat die van 92% de 98% was, maar kwam vanmiddag na een herberekenning erachter dat het de verkeerde wasquote:Op donderdag 8 september 2016 22:02 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Vraagje, hoe kan die met de lagere IV betere CP hebben dan die andere? Gewoon minder snoepjes gegeven?
Zeker aardige collectie, heb zelf niks te klagen wat dat betreftquote:Op donderdag 8 september 2016 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Aardige collectie zo.
Mijn Vapo is 86,7% met een CP van 2101, die krijgt veel liefde.
Een IV van boven de 80 is tegenwoordig ook de grens voor mij bij pokemon die ik geregeld vang, eerst zat ik op 90 maar dan heb ik te weinig pret met het spelletje.
Dat blijft een verschrikking ja, ik hoop dat het ooit mogelijk is om een aanval te veranderen, al kost het 100 candy om een nieuwe move aan te leren.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:02 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ik kijk ook steeds minder naar IV's, het belangrijkste zijn toch de aanvallen. Als ik nu genoeg candy heb voor een evolutie dan evolueer ik degene met hoogste cp. Het is ook echt balen als je eindelijk een hoge iv en cp hebt en dat je pokemon dan een slechte moveset krijgt. Dat had ik laatst met Gengar: was een 965 Gastly met 98% IV krijgt hij uiteindelijk steel aanval als 2e die nog zwakker is als zn eerste aanval.
Bellsprout 650 gevangen, vind je dat hoog?quote:Op donderdag 8 september 2016 22:14 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een Poliwag, Drowzee of Bellsprout met hoge IV's in het wild gevangen?
Ik heb van die pokemon al honderden candy's maar vind nooit eentje met hoge IV, volgens mij kun je die alleen uit eieren krijgen.
Ja hoor Poliwag 601CP 87%quote:Op donderdag 8 september 2016 22:14 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een Poliwag, Drowzee of Bellsprout met hoge IV's in het wild gevangen?
Ik heb van die pokemon al honderden candy's maar vind nooit eentje met hoge IV, volgens mij kun je die alleen uit eieren krijgen.
Die van mij heeft 95,6%quote:Op donderdag 8 september 2016 22:14 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Pogobag had toch zo'n hoog ban-risico?quote:Op donderdag 8 september 2016 22:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die van mij heeft 95,6%
http://pogobag.me/bootvluchteling
Geen idee. Ik hoop het niet iigquote:Op donderdag 8 september 2016 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pogobag had toch zo'n hoog ban-risico?
Laatst iemand die na 4 keer inloggen geband was, permanent. Was een test met een kloonaccount geloof ikquote:Op donderdag 8 september 2016 22:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop het niet iig!!!
Heb denk ik al een keer of 20-30 ingelogd.. So far so good. *knock on wood*quote:Op donderdag 8 september 2016 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laatst iemand die na 4 keer inloggen geband was, permanent. Was een test met een kloonaccount geloof ik
Hier idem.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb denk ik al een keer of 20-30 ingelogd.. So far so good. *knock on wood*
De reden dat ik die website gebruik, is puur voor de IV te checken. Als iemand een betere / veilige heeft, sta ik open voor suggesties..
In Brussel heb ik er alleen al 3 gevangen met een cp van 601, 603 en 607.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wij hebben die beesten hier echt te vaak. Vang er net vijf in 10 minuten.
Warrandepark in Brussel. Drowzee's zat. Allemaal CP's > 400.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:14 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Bij mij in de buurt kom ik om in de poliwag en magicarp.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Warrandepark in Brussel. Drowzee's zat. Allemaal CP's > 400.
Poliwag komt er zelden voor. Bellsprout in massa, maar zelden hoge CP.
Als het mee zit heb ik die misschien morgen of overmorgenquote:Op donderdag 8 september 2016 22:30 schreef Mrmime het volgende:
Bij mij in de gym zit nu een farfetch'd👍🏼 niet sterk, maar wel leuk die vogel met prei
oneerlijkquote:Op donderdag 8 september 2016 23:04 schreef DJKoster het volgende:
Drie Eevee's achter elkaar vanaf mijn bank. Sorry mensen.
Ik heb seen 104, caugt 67quote:Op donderdag 8 september 2016 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was maar een gele cirkel. En het laatste wat ik verwacht is dat ie er vandoor gaat na één poging
Jup.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is eigenlijk de range van de radar/sightnings, 200 meter?
Mooi, dan zou ik vanaf hier kunnen zien of Muk weer verschijnt, ik gok dat het een eenmalig iets was.quote:
Ik ben ook naastig op zoek naar meer candy voor dat beest.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:21 schreef Nightquest777 het volgende:
96% Haunter gevangen laatst, alleen nog gruwelijk veel candy nodig. :\ En het is inderdaad maar afwachten of er een fatsoenlijke moveset uit komt, nu heeft ie de perfecte set.
Gastly's komen hier nog vaker voor dan Dratini's, die al redelijk vaak verschijnenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ben ook naastig op zoek naar meer candy voor dat beest.
Heb een Haunter gemaakt met 910 CP, nu bidden voor een goeie moveset.
Ze zijn hier ook behoorlijk talrijk gelukkig, zelfs in huis komt er wel eentje op bezoek 2 keer per week. Maar 100 candy blijft een flinke hoeveelheid.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gastly's komen hier nog vaker voor dan Dratini's, die al redelijk vaak verschijnen
Ah. Ik jaag op specifiek Dratini's en heb er al moeite meequote:Op donderdag 8 september 2016 23:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ze zijn hier ook behoorlijk talrijk gelukkig, zelfs in huis komt er wel eentje op bezoek 2 keer per week. Maar 100 candy blijft een flinke hoeveelheid.
3 random spawnsquote:Op donderdag 8 september 2016 23:51 schreef Nightquest777 het volgende:
Bij mij spawnt helemaal niks, een blok verderop zit de eerste spawn -.-
Same.. moet naar het einde van de straat voor de eerste spawnquote:Op donderdag 8 september 2016 23:51 schreef Nightquest777 het volgende:
Bij mij spawnt helemaal niks, een blok verderop zit de eerste spawn -.-
Hopelijk veranderen ze het een keerquote:Op donderdag 8 september 2016 23:55 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Same.. moet naar het einde van de straat voor de eerste spawn
Hier al een keer hitmonchan, kingler, mr mime, parasect en haunter in de woonkamer. En nu zit er een machop, ook handig.quote:Op vrijdag 9 september 2016 03:45 schreef NoBody122 het volgende:
Verschijnt er net zomaar ineens een Graveler, virtueel in de woonkamer
Dat vind ik - samen met Magmar - de lelijkste Pokemon, mijn godquote:Op vrijdag 9 september 2016 03:45 schreef NoBody122 het volgende:
Verschijnt er net zomaar ineens een Graveler, virtueel in de woonkamer
Lekker lijstje. Door Kijkduin? Heeft deze Gyarados goede moves? Hoeveel zitten er nu in je pokedexquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:10 schreef GwaiLow het volgende:
Zo, weer een evolve sessie gedaan. En weer een aantal (16 a 17 ) nieuwe evoluties kunnen doen. Ook alle evoluties waren zowel qua CP als IV erg sterk. Hieronder een aantal:
-Venusaur
-Charizard
-Blastoise
-Nidoqueen
-Nidoking
-Ninetails (had ik al)
-Arcanine (had ik al)
-Kadabra
-Machoke
-Muk
-Gengar
-Exeggutor
-Marowak
-Lickitung (geen evolutie uiteraard, maar gevangen)
-Seadra
-Rhydon
-Gyarados (had ik al)
-Flareon (had ik al)
-Omastar
-Electrode
-Golem
Lekker dagje en avondje iig
Net iemand die zich als een plofkip verkleed met carnaval.quote:
Heb je die blastoise nog gevangen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:10 schreef GwaiLow het volgende:
Zo, weer een evolve sessie gedaan. En weer een aantal (16 a 17 ) nieuwe evoluties kunnen doen. Ook alle evoluties waren zowel qua CP als IV erg sterk. Hieronder een aantal:
-Venusaur
-Charizard
-Blastoise
-Nidoqueen
-Nidoking
-Ninetails (had ik al)
-Arcanine (had ik al)
-Kadabra
-Machoke
-Muk
-Gengar
-Exeggutor
-Marowak
-Lickitung (geen evolutie uiteraard, maar gevangen)
-Seadra
-Rhydon
-Gyarados (had ik al)
-Flareon (had ik al)
-Omastar
-Electrode
-Golem
Lekker dagje en avondje iig
100 candy's klinkt veel, als je uitrekent dat je 1 vangt en weg doet dat je 4 candy's krijgt.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ze zijn hier ook behoorlijk talrijk gelukkig, zelfs in huis komt er wel eentje op bezoek 2 keer per week. Maar 100 candy blijft een flinke hoeveelheid.
Kwam wel mede door Kijkduin idd! Maar zoals alle Bulbasaurs voor Venusaur heb ik in Amsterdam gevangen, en alle Charmanders voor Charizard ook. Squirtle aantal in Kijkduin en veel in Amsterdam. En die Nidoran(a)'s, in Kijkduin maar ook Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:11 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Lekker lijstje. Door Kijkduin? Heeft deze Gyarados goede moves? Hoeveel zitten er nu in je pokedex
Blastoise niet gevangen, maar geëvolueerd. Was er een Blastoise op Kijkduin?quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Heb je die blastoise nog gevangen?
Eevee is ook zo'n dubbele voor me als het uit een ei komt. Ik heb er iets van 80 van gevangen en misschien maar 5 die boven de 70% zaten. Gisteren eentje gevangen van 95% IV met 47cp (kost al 80k aan dust om op die 700 cp te komen) en eentje met 712CP en 40%IV (waardeloze stats)quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:15 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Net iemand die zich als een plofkip verkleed met carnaval.
Ik kreeg gisteren na mijn Eevee-rant een Eevee uit mijn 10km ei. Op zich had ik liever iets anders maar stiekem dit ook wel een beetje gehoopt, iig beter dan magmar of onix.
Blijkt dat kutding dus gewoon maar 80% hč.
Precies, ik heb nu ook een Gengar gemaakt. Gaat best snel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
100 candy's klinkt veel, als je uitrekent dat je 1 vangt en weg doet dat je 4 candy's krijgt.
100÷4=25 gastly die je moet vangen, valt uiteindelijk toch nog mee
Daar zit ik met een dilemma. Ik heb nog geen gengar, maar wel een haunter van helaas maar 50IV. Dus ik ben aan t sparen om m'n pokedex completer te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, ik heb nu ook een Gengar gemaakt. Gaat best snel.
Wacht maar tot je die 100% 10CP Rattatta vangtquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:42 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij is Gengar een vrij nutteloze pokemon, dus niet echt waard om daar enorm op IV te gaan letten....
Ach als je gewoon je Dex compleet wil maken, dan gewoon je zwakke Haunter evolueren. Als je het toch leuk vind om een goede Gengar te maken, dan gewoon even doorknallen tot 125+ candys.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit ik met een dilemma. Ik heb nog geen gengar, maar wel een haunter van helaas maar 50IV. Dus ik ben aan t sparen om m'n pokedex completer te maken.
Vang ik net een 92IV Gastly.... dus ga ik nou die Haunter van 50 naar een Gengar jalen, of toch maar opnieuw beginnen met de 92 gastly?
Aan de andere kant: 25 extra candy is dat dan... da's 7 extra gastlies vangen. Is te doen.... al zitten er hier niet zo gek veel heb ik t idee. (Eindhoven)
Ja tussen 18.30 en 20.00 volgens mijquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Blastoise niet gevangen, maar geëvolueerd. Was er een Blastoise op Kijkduin?
Ik was er van 11:30 (toen was het echt nog helemaal leeg daarquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja tussen 18.30 en 20.00 volgens mij
Mja, maar is een "goede Gengar" goed in gyms dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach als je gewoon je Dex compleet wil maken, dan gewoon je zwakke Haunter evolueren. Als je het toch leuk vind om een goede Gengar te maken, dan gewoon even doorknallen tot 125+ candys.
Ah, dat dus.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:42 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij is Gengar een vrij nutteloze pokemon, dus niet echt waard om daar enorm op IV te gaan letten....
Oh dan heb je de snorlax zeker wel gevangenquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik was er van 11:30 (toen was het echt nog helemaal leeg daar), tot, 17:30. Dus net gemist, haha! Maar nu kon ik mn eerste Blastoise iig evolueren met een lucky egg, dus extra xp
.
Nee, volgens mij is een goede Gengar ook niet heel interessant voor gyms. Al weten sommige andere dat beter. Alleen sommige mensen vinden het ondanks dat toch leuk om van alles een sterke pokemon te hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar is een "goede Gengar" goed in gyms dan?
Ook die zie ik, naast mijn Persian vraag, nooit staan namelijk.
[..]
Ah, dat dus.
En Persian?
Eigenlijk wel jammer dat er maar een beperkt aantal sterke pokemon zijn. Wordt zo eentonig in de gyms dan.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar is een "goede Gengar" goed in gyms dan?
Ook die zie ik, naast mijn Persian vraag, nooit staan namelijk.
[..]
Ah, dat dus.
En Persian?
Eigenlijk wel jammer dat er maar een beperkt aantal sterke pokemon zijn. Wordt zo eentonig in de gyms dan.
Snorlax wel gezien ja! Niet gevangen helaas. Ach, krijg 'm nog wel eens uit een 10km ei. Dan is ie iig sterkquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oh dan heb je de snorlax zeker wel gevangen
Gelukkig rent ie niet weg...quote:Op donderdag 8 september 2016 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Snorlax op slechts 6 minuten wandelen van hier
Probleem: hij had nog maar 4 minuten te leven
Echt, ik ben niet op de hoogte van dit soort shit, maar man...die vlogs zijn allemaal tenenkrommend zeg. Zo traaaag.....zo saai....zijn er mensen die dat kijken?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt, ik ben niet op de hoogte van dit soort shit, maar man...die vlogs zijn allemaal tenenkrommend zeg. Zo traaaag.....zo saai....zijn er mensen die dat kijken?![]()
quote:
Zo veel vragen, beter noemen ze jou vraag meneer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:25 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe zet je eigenlijk zo'n map app op je smartphone? Hoe werkt dat? Kijkduin hadden meerdere jochies dat. Krijgen ze steeds melding wat waar zit etc. Via een soort app was dat volgens mij
POK / Pokemon Spoofing & overige cheats deel 3quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:25 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe zet je eigenlijk zo'n map app op je smartphone? Hoe werkt dat? Kijkduin hadden meerdere jochies dat. Krijgen ze steeds melding wat waar zit etc. Via een soort app was dat volgens mij
laatst zag ik voor de 2x een Blastoise in Amsterdam alleen had hij nog maar een 30seconden op de teller staan, helaas.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Blastoise niet gevangen, maar geëvolueerd. Was er een Blastoise op Kijkduin?
Probeer het topic levend te houdenquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:39 schreef marp0 het volgende:
[..]
Zo veel vragen, beter noemen ze jou vraag meneer.
Wuuuuuuut omgquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:45 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
laatst zag ik voor de 2x een Blastoise in Amsterdam alleen had hij nog maar een 30seconden op de teller staan, helaas.
Ja zat, een 926 CP Weepinbell, met ook nog goede stats, helaas weinig candy de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:14 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ik heb al vroeg in spel een Blastoise gevangen in Amsterdam, helaas maar 35 CP en is inmiddels gekilled. Een maand terug spawnde ie in Vondelpark maar ontsnapte helaas. Een marokaan die hem miste was zo boos dat hij ze telefoon kapot gooide.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:45 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
laatst zag ik voor de 2x een Blastoise in Amsterdam alleen had hij nog maar een 30seconden op de teller staan, helaas.
Hahaha doodziek.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb al vroeg in spel een Blastoise gevangen in Amsterdam, helaas maar 35 CP en is inmiddels gekilled. Een maand terug spawnde ie in Vondelpark maar ontsnapte helaas. Een marokaan die hem miste was zo boos dat hij ze telefoon kapot gooide.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb al vroeg in spel een Blastoise gevangen in Amsterdam, helaas maar 35 CP en is inmiddels gekilled. Een maand terug spawnde ie in Vondelpark maar ontsnapte helaas. Een marokaan die hem miste was zo boos dat hij ze telefoon kapot gooide.
Die's toch niet aangekondigd? Of wel?quote:
Het is aangekondigd door Niantic.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's toch niet aangekondigd? Of wel?
Alleen omdat mensen in de code keken en buddies zagen, wil nog niet zeggen dat er een update aankomt in de nabije toekomst. Of dat ze uberhaubt in de nieuwe update meteen zitten.
Officieel? En met een release date?quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is aangekondigd door Niantic.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Officieel? En met een release date?
Nou, dan "zijn ze er mee bezig" en "komt t ooit".quote:
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/buddy/quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Officieel? En met een release date?
"When it's done"quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan "zijn ze er mee bezig" en "komt t ooit".
Beetje zoals FF XV
*Gniffel* Ik moest lachen... en mensen maar roepen: " Het is maar een spelletje "quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je eenmaal in het vangscherm zit, maakt het inderdaad niet uit. Je moet alleen de app niet afsluiten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
ik zie een squirtle voor huis, klik em aan vangen maar, 3 ballen doorheen en elke keer vliegen ze eruit. Toen riep mijn vriendin even snel om boodschappen, dus heb de telefoon uitgedaan en aan de lader gelaten.
Nu kleine 1.5 uur later klik ik pokemon go aan en wat krijg ik? Dezelfde vang scherm![]()
Natuurlijk vliegt hij er gelijk vandoor zou je denkenniet dus, na 4 ballen heb ik em eindelijk gevangen
Of wel, zie je een belangrijke pokemon en moet je snel weg, dan weet je wat je moet doen
Vanavond voor dat ik naar bed ga klik ik 1 aan en ga ik kijken of degene er de volgende dag nog is en natuurlijk ook wil vangen
Inderdaad, heb gewoon scherm uitgedrukt en klaarquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je eenmaal in het vangscherm zit, maakt het inderdaad niet uit. Je moet alleen de app niet afsluiten.
En welke IV?quote:
Heb nog niet 1 echte spawnplek dichtbij elkaar gevonden waar ze continu komenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ben effe wel klaar met het vangen van Dratini's..
Dan raad ik je aan om even naar dratini park ik pokemon land te gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb nog niet 1 echte spawnplek dichtbij elkaar gevonden waar ze continu komen
Nou ja, zoals bij Bulbasaur en Charmander ken ik echt vaste spawn plekken waar je er zo 2 per kwartier pakt. Dus dat is een soort Bulbasaur / Charmander park. Dus kon zijn dat iemand ook zo'n Dratini plek kendequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om even naar dratini park ik pokemon land te gaan.
Waar dat s en hoe je daar komt geen idee
Waar vind jij die Charmanders in Amsterdam?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, zoals bij Bulbasaur en Charmander ken ik echt vaste spawn plekken waar je er zo 2 per kwartier pakt. Dus dat is een soort Bulbasaur / Charmander park. Dus kon zijn dat iemand ook zo'n Dratini plek kende
Javastraat/Balistraat (Indische buurt/oost). Dat zijn 2 straten naast elkaar, als even een tijdje rond fietst heb je er zo een hele hoop binnen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar vind jij die Charmanders in Amsterdam?
De dikgedrukte moet ik nog hebben. Rest heb ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:29 schreef maikel112 het volgende:
Wat ik nog moet hebben voor mijn pokedex:
Venusaur
Charizard
Blastoise (bijna binnen)
Raichu
Nidoqueen
Nidoking (bijna binnen)
Clefable
Dugtrio (bijna binnen)
Primeape
Alakazam
Machamp
Golem
Dodrio
Muk
Gengar (bijna binnen)
Onix
Marowak
Hitmonlee
Weezing
Rhydon
Chamsey
Tangela
Magmar
Omastar
Aerodactyl
Dragonite
En natuurlijk de andere regio's en legends.
95% IV, dacht ik. Maar het heeft wel een paar maandjes geduurd voordat ik al die Dratini's bij elkaar gesprokkeld had.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Inderdaad, heb gewoon scherm uitgedrukt en klaar
[..]
En welke IV?wel een mooie 1!
![]()
Trouwens als een pokemon aanvalt vind ik die van machop toch wel het schattigst
achter slotervaart komen ook de hele dag door twee charmanders op 100meter van elkaar ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar vind jij die Charmanders in Amsterdam?
Hoog CP-level zeg!quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat daar niet zoveel meer spawnde, nadat ze de die drie pokestops hadden weggehaald.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:33 schreef maikel112 het volgende:
Mocht iemand richting Tilburg komen, dan moet je zeker eens naar tweesteden ziekenhuis komen. Dat is ons eigen kijkduin. Screenshot is van net.
[ link | afbeelding ]
Het is een Jynx en kabuto nest en er is ook o.a. een blastoise opgedoken
Meeste pokestops zijn weg maar het aanbod is er niet minder om.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar niet zoveel meer spawnde, nadat ze de die drie pokestops hadden weggehaald.
Die zitten in Eindhoven echt weinig.... tenminste, that I knowquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een Blastoise nuquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zitten in Eindhoven echt weinig.... tenminste, that I know
Hoort in dit topic thuis POK / Pokemon Spoofing & overige cheats deel 3quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:25 schreef GwaiLow het volgende:
En dit soort posts eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wel een Blastoise nu
[ afbeelding ]
Dratini's spawnen soms bij het kanaal, bij de Praxis,
Dat laatste is me verteld, maar vond alleen magikarp.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wel een Blastoise nu
[ afbeelding ]
Dratini's spawnen soms bij het kanaal, bij de Praxis,
Dit is mijn P-route daar:quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:31 schreef Ronald_Guikema het volgende:
Komende zondag ook maar eens kijken in Kijkduin.
Samen met m'n dochter en schoonzusje.
Leuke reis vanuit Groningen.
Ik weet dat het vrij parkeren is rondom het Deltaplein.
Maar zal uiteraard wel erg druk zijn.
Iemand ook tips voor andere plekken mocht het vol zijn?
Thanks, zal het opslaan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit is mijn P-route daar:
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 | Ditto 1.72% Farfetch'd 1.72% Kangaskhan 1.72% Charizard 3.45% Golem 3.45% Venusaur 3.45% Alakazam 3.45% Tauros 3.45% Jolteon 5.17% Dragonite 5.17% Machamp 5.17% Aerodactyl 5.17% Flareon 6.9% Dodrio 6.9% Dugtrio 6.9% Kabutops 8.62% Rapidash 8.62% Muk 10.34% Primeape 10.34% Chansey 12.07% Nidoqueen 12.07% Arcanine 12.07% Omastar 12.07% Gengar 13.79% Arbok 13.79% Vileplume 13.79% Ivysaur 13.79% Marowak 13.79% Nidoking 13.79% Ninetales 15.52% Squirtle 15.52% Exeggutor 15.52% Charmeleon 15.52% Victreebel 15.52% Gyarados 15.52% Charmander 15.52% Rhydon 17.24% Raichu 17.24% Graveler 17.24% Machoke 17.24% Clefable 17.24% Vaporeon 18.97% Sandslash 20.69% Lapras 20.69% Blastoise 22.41% Persian 22.41% Snorlax 22.41% Tangela 22.41% Hitmonchan 24.14% Hitmonlee 25.86% Weezing 25.86% Wigglytuff 25.86% Cloyster 27.59% Electrode 34.48% Poliwrath 34.48% Magneton 36.21% Seadra 37.93% Dragonair 39.66% Lickitung 41.38% Kadabra 41.38% Nidorino 44.83% Weepinbell 46.55% Gloom 48.28% Dewgong 48.28% Porygon 50% Onix 50% Grimer 50% Nidorina 50% Magmar 51.72% Kingler 53.45% Seaking 53.45% Charmander 55.17% Wartortle 55.17% Pinsir 55.17% Doduo 55.17% Scyther 56.9% Mankey 56.9% Diglett 58.62% Omanyte 58.62% Slowbro 58.62% Parasect 60.34% Venomoth 60.34% Kabuto 60.34% Clefairy 60.34% Rhyhorn 62.07% Butterfree 62.07% Sandshrew 63.79% Starmie 63.79% Electabuzz 67.24% Ponyta 67.24% Hypno 67.24% Haunter 68.97% Bulbasaur 68.97% Cubone 68.97% Ekans 70.69% Geodude 70.69% Jynx 72.41% Vulpix 72.41% Golduck 72.41% Tentacruel 75.86% Growlithe 75.86% Machop 77.59% Exeggcute 77.59% Squirtle 81.03% Poliwhirl 82.76% Beedrill 84.48% Pikachu 84.48% Pidgeot 87.93% Dratini 89.66% Magnemite 89.66% Fearow 89.66% Mr. Mime 89.66% Abra 91.38% Kakuna 91.38% Metapod 91.38% Golbat 94.83% Nidoran♂ 94.83% Tentacool 94.83% Seel 94.83% Koffing 94.83% Nidoran♀ 96.55% Oddish 96.55% Voltorb 96.55% Horsea 96.55% Pidgey 98.28% Rattata 98.28% Raticate 98.28% Spearow 98.28% Weedle 98.28% Caterpie 98.28% Pidgeotto 98.28% Eevee 98.28% Psyduck 98.28% Zubat 98.28% Paras 98.28% Venonat 98.28% Meowth 98.28% Poliwag 98.28% Bellsprout 98.28% Slowpoke 98.28% Shellder 98.28% Gastly 98.28% Drowzee 98.28% Krabby 98.28% Staryu 98.28% Magikarp 98.28% Jigglypuff 98.28% Goldeen 98.28% |
Daar zat 1 spoofer tussen zo te zienquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:47 schreef raptorix het volgende:
Resultaat op voorlopig 60 deelnemers:
[ code verwijderd ]
Dat hoeft niet, iemand op GOT (waar ik hem ook gepost heeft) vertelde dat hij een contintental heeft gevangen toen hij daar voor zijn werk moest zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar zat 1 spoofer tussen zo te zien
Maar Ditto is daarentegen wél fake. En het ging toch om NL?quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, iemand op GOT (waar ik hem ook gepost heeft) vertelde dat hij een contintental heeft gevangen toen hij daar voor zijn werk moest zijn.
Maar eentje heeft ze allemaal, zo te zien.. Oh, heh, en Ditto ook idd.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, iemand op GOT (waar ik hem ook gepost heeft) vertelde dat hij een contintental heeft gevangen toen hij daar voor zijn werk moest zijn.
Een paar maandjes ja? 2 toevallig?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
95% IV, dacht ik. Maar het heeft wel een paar maandjes geduurd voordat ik al die Dratini's bij elkaar gesprokkeld had.
Die persoon meent Ditto te hebben gezien, maar waarschijnlijk gewoon in de war.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar eentje heeft ze allemaal, zo te zien.. Oh, heh, en Ditto ook idd.
Volg de rivier de Dommel..quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zitten in Eindhoven echt weinig.... tenminste, that I know
Wat is daar raar aan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Verschijnt er gewoon een Magmar in Leiden
Weer zo'n gerucht.
Eén van de zeldzaamste Pokemons uit het spel, maar verder niks bijzonders.quote:
Denk dat het wel meevalt heb hem al regelmatig gevangen of op de radar gehad. Onix daarin tegen nog nooitquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén van de zeldzaamste Pokemons uit het spel, maar verder niks bijzonders.
Ik heb 17 magmars, en heb in het kleine kuitgehucht waar ik woon 2 plekken waar er om het half uur 1 spawned.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor jou, maar hier komt dat kreng zelden voor. Laat staan dat ie binnen 200m van mij spawnt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb 17 magmars, en heb in het kleine kuitgehucht waar ik woon 2 plekken waar er om het half uur 1 spawned.
Hier verschijnt hij ieder uur ongeveer, 50 meter van mijn huis. (Was het maar een snorlaxquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat ik niet uit mijn luie bank ben gekomen in dat geval.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Weer zo'n slappe elektrische pokemon.
In Eindhoven is er zlefs een vaste spwan plek, was voorheen Jynx.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor jou, maar hier komt dat kreng zelden voor. Laat staan dat ie binnen 200m van mij spawnt.
In Amsterdam-Noord, ergens in de buurt van het Buikslotermeerplein, ook. Op diezelfde plek overigens ook veel Charmanders.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:37 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
In Eindhoven is er zlefs een vaste spwan plek, was voorheen Jynx.
Hoge Mors. Ik zie hem vaak op de radar op de plekken waar voorheen een jinx zat.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Verschijnt er gewoon een Magmar in Leiden
Weer zo'n gerucht.
Je had beter naar de oude dierentuin daar kunnen gaan. Was je vangst toch beter geweestquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:04 schreef DaMart het volgende:
Vandaag dagje in het nieuwe Wildlandspark in Emmen geweest. Viel me toch wel tegen qua pokemon. Heel vaak slechts een Pidgey of Weedle op de radar. Niet veel te vinden dus. Meest bijzondere was een wilde Venomoth.
Daar was helaas geen tijd meer voor. Andere keer misschien eens proberen als ik in de buurt benquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:08 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Je had beter naar de oude dierentuin daar kunnen gaan. Was je vangst toch beter geweest
Die vul je niet in in dit topic mag ik aannemen: POK / Invullllllllllllllen maarquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb zojuist te horen gekregen dat een goeie vriend van me een farfetch'd heeft gevangen voor me
Dat wordt morgen of overmorgen even kijken in mijn acount waar die op is gevangen. Die krassen we ook van de lijst
Nu de rest nog
Tot deze morgen had ik deze nog niet. Dankuwel 10 km-eiquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Zit een Onix vlak bij het Malieveld. Voor wie daar toevallig is.
Nope want die heb ik zelf niet gevangen plus niet in NLquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die vul je niet in in dit topic mag ik aannemen: POK / Invullllllllllllllen maar
Topquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope want die heb ik zelf niet gevangen plus niet in NLen dus neem ik deze niet mee even als dr andere 2 regio pokemons
Het betere werkquote:
Nu ga ik natuurlijk heel erg wanhopig op zoek naar de 5 resterende Eevees om er een Vaperon van te makenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het betere werk.
Mijn allerhoogste IV blijft nog steeds mijn Parasect met Fury Cutter en Solar beam, die heeft 96%.
Leuk met al die waterpokemon, moet wel dodgen als een baas natuurlijk.
Water gun + Hydro Pump blijft het beste, daarmee kan ik met mijn 2220CP Vaporeon alles wel de baas.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ga ik natuurlijk heel erg wanhopig op zoek naar de 5 resterende Eevees om er een Vaperon van te maken
Zal je net zien dat ie de foute movesets krijgt, al heb ik geen idee wat goed is.
Yupquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Attack 14 en de defense en stamnia 15 toevallig?
Dan ga ik er maar van uit dat je hem helemaal tot het einde hebt ge-power upt voordat het echt eng wordtquote:
Ik heb dit beestje sinds week 2 en hij krijgt alle dustliefde die hij verdient.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar van uit dat je hem helemaal tot het einde hebt ge-power upt voordat het echt eng wordt
IV is belangrijker.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:41 schreef Piperidine het volgende:
Welke zouden jullie eerder evolven?
Een Diglett van cp191 met IV van 60, of een Diglett van 143 en IV van 84.
Niet zozeer dit voorbeeld, maar is cp belangrijker dan IV of andersom als je gaat evolven?
Ik wil zelf een IV van minimaal 80 aanhouden, maar als een pokemon flink zeldzaam blijft dan neem ik genoegen met eentje met een hoog CP (zeg maar, de boog bijna vol). Vaak is dat dan een nieuwe pokemon voor de pokedex en als het een van de pokemon is die tot de top 10 hoort dan blijft het ondanks zijn matige IV een pokemon waar je veel mee kan (gyms slopen of als gym defender gebruiken).quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:41 schreef Piperidine het volgende:
Niet zozeer dit voorbeeld, maar is cp belangrijker dan IV of andersom als je gaat evolven?
Diglett/dugdrio is onbruikbaar in gyms dus ik zou de hoogste IV pakken, en dan voor de pokedex evolven.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:41 schreef Piperidine het volgende:
Maximum van 1168CP, weinig hpquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:48 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Diglett/dugdrio is onbruikbaar in gyms dus ik zou de hoogste IV pakken, en dan voor de pokedex evolven.
Hoogste cp je gaat hem niet gebruiken in een gym.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:41 schreef Piperidine het volgende:
Dat zijn er een stuk of 40 geweestquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Al dat grinden heeft z'n vruchten afgeworpen
Ik ben ook nog lang niet bij mijn Dragonite, hoor. Level 24quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn er een stuk of 40 geweest
Ik heb al moeite met 9
Maar ik zoek ze nu specifiekquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:36 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik ben ook nog lang niet bij mijn Dragonite, hoor. Level 24
Ik zou het niet specifiek doen, anders mis je al het andere goeie. Best wel frustrerend als je enkel op een bepaald type moet storten en ze maar mondjesmaat spawnen..quote:
Dat is een hele nettequote:Op zaterdag 10 september 2016 02:43 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Een Magmar Met cp 1151 uit mijn 10km ei, ik had m nog niet dus best ok.😑
Primeape is bijzonder zeldzaam, ook uit mijn enquette blijkt dat die bijna niet spawned.quote:Op zaterdag 10 september 2016 05:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik zit hier op een aardige plekje in Canada. In anderhalve dag 6 Magnemites, een Primeape (nieuw), 2 Geodudes (nieuw), 2 Ponyta's, 3 Mankey's en nog wat spul.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 | Kangaskhan 0.99% Ditto 0.99% Farfetch'd 0.99% Charizard 1.98% Ivysaur 1.98% Tauros 1.98% Golem 1.98% Venusaur 1.98% Caterpie 2.97% Alakazam 3.96% Aerodactyl 3.96% Dragonite 3.96% Machamp 3.96% Jolteon 4.95% Flareon 4.95% Dodrio 5.94% Muk 5.94% Dugtrio 5.94% Arcanine 6.93% Primeape 7.92% Kabutops 7.92% Rapidash 8.91% Vileplume 9.9% Exeggutor 10.89% Nidoqueen 10.89% Omastar 10.89% Clefable 10.89% Gyarados 11.88% Charmeleon 11.88% Victreebel 11.88% Chansey 11.88% Ninetales 12.87% Charmander 12.87% Marowak 12.87% Ivysaur 12.87% Raichu 12.87% Gengar 13.86% Arbok 13.86% Squirtle 14.85% Machoke 14.85% Rhydon 15.84% Sandslash 15.84% Snorlax 16.83% Nidoking 17.82% Graveler 19.8% Vaporeon 19.8% Blastoise 19.8% Wigglytuff 20.79% Weezing 20.79% Tangela 21.78% Lapras 21.78% Persian 23.76% Hitmonchan 24.75% Cloyster 26.73% Hitmonlee 30.69% Electrode 31.68% Poliwrath 32.67% Seadra 37.62% Dewgong 38.61% Magneton 39.6% Nidorino 39.6% Lickitung 40.59% Kadabra 41.58% Porygon 43.56% Grimer 43.56% Weepinbell 43.56% Dragonair 44.55% Nidorina 48.51% Onix 48.51% Gloom 50.5% Magmar 50.5% Pinsir 51.49% Seaking 52.48% Wartortle 52.48% Scyther 53.47% Omanyte 55.45% Charmander 55.45% Doduo 55.45% Slowbro 56.44% Kabuto 57.43% Butterfree 58.42% Kingler 58.42% Mankey 59.41% Sandshrew 60.4% Venomoth 61.39% Clefairy 62.38% Diglett 63.37% Parasect 63.37% Cubone 65.35% Starmie 65.35% Jynx 66.34% Rhyhorn 66.34% Haunter 67.33% Bulbasaur 67.33% Hypno 67.33% Ponyta 67.33% Electabuzz 68.32% Tentacruel 72.28% Vulpix 72.28% Growlithe 73.27% Geodude 74.26% Machop 75.25% Ekans 75.25% Golduck 76.24% Beedrill 79.21% Squirtle 80.2% Exeggcute 82.18% Pidgeot 84.16% Poliwhirl 84.16% Pikachu 85.15% Fearow 88.12% Magnemite 88.12% Nidoran♂ 89.11% Golbat 89.11% Mr. Mime 89.11% Metapod 90.1% Kakuna 91.09% Dratini 91.09% Voltorb 92.08% Koffing 92.08% Abra 93.07% Oddish 95.05% Nidoran♀ 95.05% Caterpie 95.05% Shellder 95.05% Horsea 95.05% Meowth 96.04% Seel 96.04% Tentacool 96.04% Gastly 97.03% Jigglypuff 97.03% Krabby 97.03% Weedle 98.02% Pidgeotto 98.02% Raticate 98.02% Magikarp 98.02% Bellsprout 98.02% Drowzee 98.02% Paras 98.02% Spearow 98.02% Rattata 99.01% Goldeen 99.01% Zubat 99.01% Pidgey 99.01% Staryu 99.01% Venonat 99.01% Psyduck 99.01% Poliwag 99.01% Slowpoke 99.01% Eevee 99.01% |
Nou laat ik natuurlijk niet de rest schieten, maar als ik toevallig eentje zie, ga ik er meteen naartoe.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zou het niet specifiek doen, anders mis je al het andere goeie. Best wel frustrerend als je enkel op een bepaald type moet storten en ze maar mondjesmaat spawnen..
Liep gewoon een aantal routes langs water en pak ze zodoende mee. Daarmee dus ook redelijk wat Magikarps en Poliwags meegenomen, resultaat was dus ook een goede Poliwrath en een Gyarodos uiteindelijk..
Wat is grinden?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is?quote:
Steeds weer hetzelfde doen puur voor de opbrengsten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En dat is?
Ik vertrek zo naar het Warrandepark...
quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:31 schreef Eden_88 het volgende:
Blijf me toch wel een beetje ongemakkelijk voelen daar en de gedachten ''Dit is tof'' tot ''Wat ben ik hier in godsnaam aan het doen'' wisselen zich nog af, maar denk toch nog wel een paar keer die kant op te gaan
quote:
quote:
Dat. Langdurig tijd en energie steken in het lopen en vangen van die beestjes zodat je Pokedex maar compleet wordt. Heb nu alweer 450km gelopen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Steeds weer hetzelfde doen puur voor de opbrengsten.
Had je een Diglet dickpic geplaatst?quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:59 schreef koei het volgende:
New York is overigens ook wel een Pokemon walhalla! Met alleen wifi in de hotelkamer kwam ik niet zover, maar toch daar oa vier Taurussen gescoord, een Venusaur laten ontsnappen en nog wat minder zeldzame maar voor mij nieuwe pokemon gevonden! En de pokestops die je om de vijf meter ziet staan ook vrijwel continu de hele dag met een lure erop aan (kon ik vanaf de verte zien). Ik had een mooi screenshot gemaakt voor jullie, maar ben door mijn vorige screenshot van pokemon go geblockt op tinypic
Ach er lopen genoeg malloten rond en niemand let op je dus wat maakt 't ook allemaal uit.quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:53 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Ik ben er nog nooit geweest en plan is om vanavond erheen te gaan met m'n zoon van 10. Ik denk dat hij het het einde gaat vinden en dat ik afwisselend tussen die twee gedachten blijf switchen, heel tof en heel idioot. Maar ben sowieso erg benieuwd
7 weedles, 4 rattata's, poliwag, 7 pidgeys, Dratini en dat heeft me al gigantisch veel moeite gekostquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:43 schreef picodealion het volgende:
68 evolves klaarstaan, nog even doorsparen en dan kan ik weer.
Verwachte nieuwe entries: Vileplume, Gengar en Gyarados (eindelijk!)
Ik ben hier ook al 2 weken mee bezig ofzo hoor. Ik speel tegenwoordig een of twee kilometer per dag max, dus hard gaat het niet meer. Maar toch, ooit heb ik mijn Pokédex compleet. De aanhouder wintquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
7 weedles, 4 rattata's, poliwag, 7 pidgeys, Dratini en dat heeft me al gigantisch veel moeite gekost
Ik heb sinds ik begonnen ben nog maar één keer geëvolueerdquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben hier ook al 2 weken mee bezig ofzo hoor. Ik speel tegenwoordig een of twee kilometer per dag max, dus hard gaat het niet meer. Maar toch, ooit heb ik mijn Pokédex compleet. De aanhouder wint.
Haha, dat heb ik ook hoor.Ben nu 2 keer Kijkduin geweest bij mooi weer, en dan vind ik het wel top. Sowieso leuk om meegemaakt te hebben. Maar soms dacht ik ook, jeetje wat een triest gedoe eigenlijk. Maar ach, triest kan soms ook best leuk zijn. Maar heb wel het gevoel dat ik het spel vanaf nu wat minder ga spelen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:31 schreef Eden_88 het volgende:
Eindelijk weer eens een paar nieuwe pokemon gisteravond (voor mij) in kijkduin![]()
Net aangekomen spawnt er opeens een 1680 Exeggcutor op het plein, verder nog nieuw gevangen:
- Magmar
- Rapidash
- 2x sandslash
- Dragonair
- Grimer
Verder nog een paar squirtles, bulbasaur, ponyta, heel veel sandshrew, pikachu, jigglypuff etc.
Blijf me toch wel een beetje ongemakkelijk voelen daar en de gedachten ''Dit is tof'' tot ''Wat ben ik hier in godsnaam aan het doen'' wisselen zich nog af, maar denk toch nog wel een paar keer die kant op te gaan
Ja true, grinden is voor mij het staan bij een aantal lures continu pidgeys en rattata's vangen, en dan af en toe komt er iets leuks voorbij (heel af en toe), in Kijkduin grind je ook maar dan komt er veel meer leuks voorbij. Grinden zie ik toch meer als ''zoveel mogelijk pokemon verzamelen voor Lucky Egg sessie'' en dan dus XP pakken.quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat. Langdurig tijd en energie steken in het lopen en vangen van die beestjes zodat je Pokedex maar compleet wordt. Heb nu alweer 450km gelopen.
Lol wat een toeval. Zit akelig dichtbij dezelfde set op dit moment.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:43 schreef picodealion het volgende:
68 evolves klaarstaan, nog even doorsparen en dan kan ik weer.
Verwachte nieuwe entries: Vileplume, Gengar en Gyarados (eindelijk!)
quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Zojuist mijn eerste dragonite kunnen evolven, dragon breath + hyper beam
Oeh, congrats, daar heb ik er ook 2 van (en een derde met steel wing + dragon pulse ^^)quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |