De nieuwe update gebruiken werkte van de week bij mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Necrobot werkt hier niet meer.
Ook al een weekje ofzo niet ingelogt.
Die melding krijg ik hier nu ook steeds.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef hiddit het volgende:
[..]
De nieuwe update gebruiken werkte van de week bij mij.
Zelf kan ik alleen niet meer met me 2e account in loggen krijg telkens unable to authenticate, morgen nog is via ne necrobot proberen maar denk dat ik geblokt ben
Zat eraan te komen. Ze hebben mijn beide accounts gepakt. Ach, het is niet anders.quote:
Telt snipen als spoofen? Denk het wel toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:53 schreef TryX het volgende:
Klopt, ik had een paar accounts aangemaakt en enkele die al een tijdje stil stonden hadden ook ineens een ban. Het spelen met een joystick zonder te spoofen heeft tot nu toe geen ban opgeleverd.
Ook wanneer je met een bot een lage snelheid instelt en niet teveel en te snel spooft lijkt te werken.
die van mij heeft de laatse keer wel aardig wat lopen snipen dus ben bang dat het voor mij daar fout is gegaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Telt snipen als spoofen? Denk het wel toch?
Zal binnenkort eens een nieuwe maken.
Ik ben op de gewone manier verder gaan spelen, geen ban gekregen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat eraan te komen. Ze hebben mijn beide accounts gepakt. Ach, het is niet anders.
Wel opvallend dat ze dus ook bannen met gedrag in verleden. Ik had al een week niet gespeeld of gebot. Ineens een ban.
Waarom doe je het dan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat eraan te komen. Ze hebben mijn beide accounts gepakt. Ach, het is niet anders.
Wel opvallend dat ze dus ook bannen met gedrag in verleden. Ik had al een week niet gespeeld of gebot. Ineens een ban.
Die heb ik nu ook gedownload. Thnx!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
weet iemand ook een goed pokemon tracker die goed en snel weer geeft welke en waar de pokemons zitten?
Ik heb nu pokemesh, waar maken jullie gebruik van?
Scanning & 3x via android emulator gespeeld.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat gebruikte je op die account ?
lvl 33and stil alivequote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:43 schreef amp25 het volgende:
heb nieuwe acount ik zit nu ruim onder de day caps en stil allive
gebruik bot, joystick modded version ,pokesniper
lvl 31
ik pak ongeveer 1000/1100 pokstops
800/900 pokemons per dag
Pokemobbot gestart vanmorgen, opeens stopt hij en is het .exe bestand weg.. opnieuw gedownload.. zelfde verhaal..quote:
Ik denk dat de kans groot is.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:34 schreef Nutricia het volgende:
Ik was op de reguliere wijze op level 23 gekomen, maar ik heb dit weekend ook gecheat, voornamelijk om pokestops te kunnen draaien. Mijn pokeballen waren weer eens op en ik heb al zo'n 10 euro betaald om ze weer aan te vullen, maar vond dat een beetje belachelijk worden. Er zijn in mijn directe omgeving erg weinig pokestops.
Ik heb eerst ruim 10 uur de app niet geopend, daarna ingelogd met zo'n cheat app op m'n iphone, die app zette mij in San Francisco en ik heb daar zo'n 500 pokestops gehad in 2 dagen tijd denk ik en alle potions steeds weggegooid. Nu weer ruim 250 ballen in mijn bezit. Tevens een Taurus gescoord en nog zo'n 10 andere pokemon die ik nog niet hadAlleen rondgelopen in San Francisco zonder de teleport functie te gebruiken. Daarna 10 uur niet meer ingelogd en ik speel nu weer gewoon zoals ik gewend was.
Ik lees dat er veel accounts zijn beëindigd vanwege cheaten. Hoe groot is nou de kans dat ik gebanned word? Niet dat ik dat heel erg vind.. Het is een frustrerend spelletje, zeker nu ik gezien heb hoe oneerlijk de stops en pokemons verdeeld zijn.
Speel niet zo vaak meer.. in kampen een mooie voorraad gelegd waardoor ik deze week weer wat meer speel. Zodra die er door heen zijn staat het weer op een laag pitje totdat ik ergens kom waar ik ze weer goed aan kan vullen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:45 schreef Nutricia het volgende:
Ik denk ook dat de kans groot is idd.. Nou ja, mooie manier om van dit lichtelijk verslavende spelletje af te komen danIk ben benieuwd.
Grappig dat er in Kampen zoveel stops zijn. Dat is ook een klein dorp toch? Hoe kom jij aan je pokeballs als er maar 3 stops zijn in je dorp?
die api calls is bij elke bot hetzelfde op het momentquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Gebruikt die dan wel de juiste API-calls, waardoor je niet geband wordt?
Haha nog steeds geen ban?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:34 schreef Nutricia het volgende:
Ik was op de reguliere wijze op level 23 gekomen, maar ik heb dit weekend ook gecheat, voornamelijk om pokestops te kunnen draaien. Mijn pokeballen waren weer eens op en ik heb al zo'n 10 euro betaald om ze weer aan te vullen, maar vond dat een beetje belachelijk worden. Er zijn in mijn directe omgeving erg weinig pokestops.
Ik heb eerst ruim 10 uur de app niet geopend, daarna ingelogd met zo'n cheat app op m'n iphone, die app zette mij in San Francisco en ik heb daar zo'n 500 pokestops gehad in 2 dagen tijd denk ik en alle potions steeds weggegooid. Nu weer ruim 250 ballen in mijn bezit. Tevens een Taurus gescoord en nog zo'n 10 andere pokemon die ik nog niet hadAlleen rondgelopen in San Francisco zonder de teleport functie te gebruiken. Daarna 10 uur niet meer ingelogd en ik speel nu weer gewoon zoals ik gewend was.
Ik lees dat er veel accounts zijn beëindigd vanwege cheaten. Hoe groot is nou de kans dat ik gebanned word? Niet dat ik dat heel erg vind.. Het is een frustrerend spelletje, zeker nu ik gezien heb hoe oneerlijk de stops en pokemons verdeeld zijn.
Pidgeot is toch niet zo'n zeldzame pokemon? Zeker als je 't vergelijkt met Snorlax. Die Pidgeot kan je snel evolueren want je komt zoveel Pidgeys tegen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb hem net ook weer eens aangeslingerd (na week ofzo niet). Nu level 23. Heb 121 Pokemon. Mis nog vooral de zeldzamere Pokemon zoals Pidgeot en Beedrill. Ik vang voornamelijk Nidoqueen, Slowbro en Snorlax.
Haha lachen, als ik zo'n bot kon maken had ik t gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:51 schreef GodZZila het volgende:
Hier en Bot draaien loopt tegen de 3 Km/h en die is level 32. Draait nu een week of 4. Op dit moment ook nog.
Hij speelt ook alleen maar overdag. tussen 8 en 20 uur. Daarna is het uit. En neemt om de paar uur ook even een pauze van een half uur bij een restaurant wat in de buurt ligt
Loopt in kijkduin trouwens
Nog nietquote:
Bij Google voor eeuwig bekend als cheaterquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:09 schreef raptorix het volgende:
Hou er rekening mee dat je niet alleen als Cheater word gezien in Pokemon, maar ook in algemeen, alle data gaat naar de grote netwerken, kortom kijk er niet raar van op als je straks geen verzekering meer kan afsluiten.
Onderschat het niet, mensen zullen er lacherig over doen, maar datamining is het nummer 1 verdienmodel van google, en datamining en machine learning zal de komende jaren alleen maar toenemen, nu zul je misschien advertenties krijgen te zien op basis van je zoekopdrachten, maar als adverteerder zou je natuurlijk ook wellicht een advertentie willen plaatsen voor mensen met doorzettingsvermogen, en cheaters horen daar natuurlijk niet bij. Of wat te denken van verzekeringen? Ik zou er als verzekeraar maar al te graag willen weten of ik te maken heb met een betrouwbaar persoon.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bij Google voor eeuwig bekend als cheater
quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onderschat het niet, mensen zullen er lacherig over doen, maar datamining is het nummer 1 verdienmodel van google, en datamining en machine learning zal de komende jaren alleen maar toenemen, nu zul je misschien advertenties krijgen te zien op basis van je zoekopdrachten, maar als adverteerder zou je natuurlijk ook wellicht een advertentie willen plaatsen voor mensen met doorzettingsvermogen, en cheaters horen daar natuurlijk niet bij. Of wat te denken van verzekeringen? Ik zou er als verzekeraar maar al te graag willen weten of ik te maken heb met een betrouwbaar persoon.
Jammer voor jou, maar ik beheer dit soort data niet dat ik er achter sta, maar het gebeurt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(app gedownload en geinstalleerd, ptc account aangemaakt, api instructies opgevolgd, tweede scherm krijg ik niet te zien, maar maak een api key aan via de manager, key staat enabled)-.-
quote:Op zondag 11 september 2016 14:17 schreef Hitsumi het volgende:
Ik krijg met GitHub dus niets aan de praat, krijg de volgende error als ik de server start.Heb je Java geinstalleerd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(app gedownload en geinstalleerd, ptc account aangemaakt, api instructies opgevolgd, tweede scherm krijg ik niet te zien, maar maak een api key aan via de manager, key staat enabled)
Anders die even opnieuw installeren naar de nieuwste versie.
Lijkt op orde. Voor de zekerheid opnieuw geďnstalleerd, maar krijg nog steeds de error.quote:Op zondag 11 september 2016 14:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb je Java geinstalleerd ?
Anders die even opnieuw installeren naar de nieuwste versie.
Anders even een nieuwe key proberen aan te maken, eerst de oude verwijderen.quote:Op zondag 11 september 2016 14:50 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Lijkt op orde. Voor de zekerheid opnieuw geďnstalleerd, maar krijg nog steeds de error.
Misschien toch iets met die key, dat loopt niet zo lekker als in dat voorbeeld.
Na stap 2 krijg ik wel een notificatie, maar ik krijg het scherm van stap 3 nooit te zien.
Die moet ik handmatig via m'n API manager doen.
Nieuwe keys, nieuwe projects, allemaal al meerdere malen geprobeerd, andere settings getest.. snap er niks van. Soms krijg ik de error niet te zien, maar dan verschijnt de map en gebeurt er verder niets. Tot er Possible ban verschijnt bovenaan. maar dat zei die al de eerste keer dat ik het opstartte.quote:Op zondag 11 september 2016 14:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Anders even een nieuwe key proberen aan te maken, eerst de oude verwijderen.
En als je hem opstart in compatibiliteitsmodus, en/of administrator rights ?quote:Op zondag 11 september 2016 15:04 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Nieuwe keys, nieuwe projects, allemaal al meerdere malen geprobeerd, andere settings getest.. snap er niks van. Soms krijg ik de error niet te zien, maar dan verschijnt de map en gebeurt er verder niets. Tot er Possible ban verschijnt bovenaan. maar dat zei die al de eerste keer dat ik het opstartte.
Mijn browser bleek nog 32 bit te zijn, terwijl ik 64 bit OS gebruik. Dus 64bit browser én java gedownload. Mocht ook niet baten helaas.quote:Op zondag 11 september 2016 15:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
En als je hem opstart in compatibiliteitsmodus, en/of administrator rights ?
Is je Java wel voor de goede structuur ? dus 32/64 bits ?
Denk dat je daar niet eens mobiel bereik hebt denkquote:Op zondag 11 september 2016 15:58 schreef Murmeli het volgende:
Zou er iemand voor mij willen kijken of er pokémon spawnen op de Etna?
Bovenop niet, maar aan de voet zijn wel veel toeristen natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2016 16:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Denk dat je daar niet eens mobiel bereik hebt denk
Gaat geloof ik op bevolkingsdichtheid, en volgens mij woont daar amper volk
Als je 1 account gebruikt gaat het niet heel snel.quote:
Ga ik straks eens doen. Ik wist niet dat je door de tutorial heen moest in het spel.quote:Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als je 1 account gebruikt gaat het heel snel.
Gewoon 10 accounts aanmaken en dan de radius op 10 zetten
Nee klopt, dat heb ik ook met alle 10 de accounts gedaan, sorry vergeten te zeggen idd.quote:Op zondag 11 september 2016 16:19 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ga ik straks eens doen. Ik wist niet dat je door de tutorial heen moest in het spel.
fast poke map . sequote:Op zondag 11 september 2016 23:25 schreef metaalhoofdt het volgende:
bestaan er nog andere sites buiten het vroegere pokévision?
Nah, daarvoor gebruik ik nu een programma.quote:Op zondag 11 september 2016 23:34 schreef metaalhoofdt het volgende:
[..]
Heb ik al maar geeft ze niet allemaal op de mapWeet je er nog?
Spoofing leidt heel vaak tot een ban. Kan even duren. Gaat in wavesquote:Op donderdag 15 september 2016 11:52 schreef firecow het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer eer je een ban krijgt... Ben met een pruts Account wat mijn vriendin ooit eens aan gemaakt heeft voor Kijkduin een beetje aan het rond wandelen in Australië en nu 24 uur later in hong kong... Opzoek maar de regio pokemons. Gaat voorlopig nog zonder problemen via nox.
Die Farfetch'd is wel lastig te vinden zeg
Snipen dan. Heb er stuk of 30 gevangen al.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef firecow het volgende:
[..]
Daar zoek ik al uren inmiddels maar nog geen 1 gevonden of gespot op de radar
Lees hier even de reacties https://tweakers.net/nieu(...)oottoegang-meer.htmlquote:Op donderdag 15 september 2016 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snipen dan. Heb er stuk of 30 gevangen al.
Ik kan trouwens alleen nog maar met bot inloggen. Telefoon geroot dus kom er niet meer in.
denk dat het nep is, ja.quote:Op zondag 18 september 2016 01:22 schreef Momo... het volgende:
http://poke.gdk.mx/?i=1#undefined
Iemand deze website gezien, moet wel nep zijn toch?
https://fastpokemap.se/quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:12 schreef Ferdii het volgende:
Wat ia tegenwoordig de beste scan app/site?
Ik gebruik zelf het (betaalde) Pokefarmer.quote:Op maandag 19 september 2016 10:51 schreef Softfeel het volgende:
Wat is momenteel een goede bot? die makkelijk in te stellen is?
Want volgens mij is Necrobot niet meer toegankelijk.
Wil ook graag via een site mijn IV zien zonder geband te worden
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?
Als ik de codeDeze code staat al als het goed is in je config. Alleen moet je hem zelf wijzigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de config plak, dan crasht hij. Moet het op een andere plek?Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
Sinds gisteren gebruik ik de app ScanGO, deze gebruikt ook de data van FastPokeMap. Dit werkt briljant, vooral de diverse filterprofielen zijn perfect! Geen account nodig: https://github.com/pompobit/ScanGOquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
https://fastpokemap.se/
Geen fake accounts nodig, geen gedoe met mogelijke bans etc.
[warning]Iedereen die bots heeft rondlopen, voor wat van doel dan ook, haal ze onmiddelijk down[/warning]quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:[quote]
Op donderdag 6 oktober 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[warning]Iedereen die bots heeft rondlopen, voor wat van doel dan ook, haal ze onmiddelijk down[/warning]
Er is een veiligheidspatch geweest waarbij er captcha's voorgeschoteld worden. Als je die blijft negeren heeft jouw account binnen no time een ban.
Je simuleert dan ook fair play. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:03 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik kan nog steeds rondlopen met mijn joystickje, geen bot maar toch.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je simuleert dan ook fair play. Dat is wat anders.
Daarom komen al die kutvalsspelers ook goed weg nu, die simuleren al fair play.
tja ik doe er verder eingelijk nits meer mee beetje botten en sniper rest is boringquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:04 schreef Zspirit het volgende:
Super dat al deze bots niet meer lijken te werken. Nu maar hopen dat dit ook zo blijft. De gps spoofing vond ik wel interessant. Het pokemon vangen ook, ik begrijp dat je gewoon een request naar de server kan sturen en dat je m dan gevangen hebt of niet. Dat zou ook wel handig zijn op de fiets ipv onhandig met een hand pokeballs gooien.
Ik gebruikte een scanner icm. een Joystick. Dan is het nog wel redelijk leuk (dan maakt het ook niet uit dat de gelopen km's geregistreerd in PoGo een stuk minder zijn dan je daadwerkelijk loopt)quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Spoofen is gewoon triest. Niks aan en je maakt het spel veel te makkelijk voor jezelf.
Dat is ook de reden waarom scanners niet meer werken, omdat mensen er misbruik van maakten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |