abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165143764
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:49 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Zeer mee eens! Deze ouders zijn geen kinderen waardig! :Y
Helemaal als je nagaat hoe goedkoop voedzaam eten kan zijn. Simpele zielen, te dom om voor hun eigen kinderen te zorgen.
pi_165143766
quote:
3s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Omdat juist die eerste jaren het meest belangrijke zijn.
Heb het over het deelnemen aan een sport. Dat doen ze niet in hun eerste levensjaren.
  woensdag 7 september 2016 @ 01:51:43 #78
321876 Cherna
Fuck the System
pi_165143770
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, we leven niet meer in de jaren 90.

Tegenwoordig is de omschrijving sober meer op z'n plaats.
Tja, Dat stoort mij nog het meeste. Wel steeds meer afdragen terwijl juist de voorzieningen steeds slechter worden. Maar ja dat komt door het populisme.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_165143771
quote:
12s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:50 schreef Vallon het volgende:

[..]

Kern is dat belasting betalen niet erg is. Het wordt alleen vervelend wanneer zg. slimmerikken zich legaal laat staan illegaal zich weten te onttrekken of het systeem "misbruiken" omdat het kan.
^O^
pi_165143776
quote:
12s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:50 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik betaal ruimschoots.... en afgezien van borrelgeklaag, feitelijk van harte.
Het liefst zou ik nog het dubbele betalen maar daar verdien ik te weinig voor.

Kern is dat belasting betalen niet erg is. Het wordt alleen vervelend wanneer zg. slimmerikken zich legaal laat staan illegaal zich weten te onttrekken of het systeem "misbruiken" omdat het kan.
Precies, als je van harte aftikt en het niet uitmaakt waar het heen gaat kun je het net zo goed doneren aan het Grems-fonds. Geheel for profit.
pi_165143782
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:51 schreef Grems het volgende:

[..]

Helemaal als je nagaat hoe goedkoop voedzaam eten kan zijn. Simpele zielen, te dom om voor hun eigen kinderen te zorgen.
Voedzaam eten is goedkoop en best snel te bereiden :Y
pi_165143788
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:52 schreef Grems het volgende:

[..]

Precies, als je van harte aftikt en het niet uitmaakt waar het heen gaat kun je het net zo goed doneren aan het Grems-fonds. Geheel for profit.
Zou jij dan een donatie willen doen aan het Zetkinderenopeensport fonds?
pi_165143799
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou jij dan een donatie willen doen aan het Zetkinderenopeensport fonds?
Dat doe ik al, middels mijn belastingafdracht. Daarnaast ( en ik begrijp dat mijn posts anders doen vermoeden ) ben ik prima vrijgevig, alleen wil ik wel graag zelf beslissen waar de monetaire representatie van mijn tijd heen gaat.
  woensdag 7 september 2016 @ 01:57:22 #84
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_165143806
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar ben het nog steeds niet met je ze hebben niet voor die erfenis gewerkt dus ze moeten maar betalen argument :p
:D Nope, ik maaak een nuance dat je werkt wil niet zeggen dat je het verdiend.
Je betaald over inkomsten, in ons systeem nu eenmaal belasting... of je het nu verdiend of voor gewerkt hebt.

Een erfenissen kan je als nieuwe inkomsten zien waarover je (speciale inkomsten)belasting betaald genaamd erfbelasting. Om de appel wat minder zuur te laten zijn, je dierbare is overleden, is er een vrijstelling.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 7 september 2016 @ 01:58:04 #85
321876 Cherna
Fuck the System
pi_165143811
Maar persoonlijk ga ik ervan uit dat in de toekomst alles inkomensafhankelijk word gemaakt. Heb je bijvoorbeeld een pensioen zul je geen AOW meer krijgen etc. Wie er ook aan de macht komt.
Heb je een eigen huis mag je weer een deel hypo opnemen om zorgkosten te betalen etc.

Ik zie het nog gebeuren dat de mensen met een aflossingsvrije hypo alsnog het meeste voordeel gaan hebben. Hebben la die jaren lagere hypo kosten gehad en omdat ze nog met een schuld zitten valt daar niets te halen. Zeker degene die tussen de 6 planken het huis uit gedragen gaat worden. :)
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_165143817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb het over het deelnemen aan een sport. Dat doen ze niet in hun eerste levensjaren.
De basis wordt daar gelegd voor de verdere ontwikkeling, die sport is ineens heilig, wat is er mis met wetenschapper die er nooit goed in was?
pi_165143821
quote:
12s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:57 schreef Vallon het volgende:

[..]

:D Nope, ik maaak een nuance dat je werkt wil niet zeggen dat je het verdiend.
Je betaald over inkomsten, in ons systeem nu eenmaal belasting... of je het nu verdiend of voor gewerkt hebt.

Een erfenissen kan je als nieuwe inkomsten zien waarover je (speciale inkomsten)belasting betaald genaamd erfbelasting. Om de appel wat minder zuur te laten zijn, je dierbare is overleden, is er een vrijstelling.
Nee nee nee }:|

Er is al belasting over betaald tijdens het verdienen van dit geld en als het meer is dan 24.500 komt de belastingdienst ook nog even langs omdat je een vermogen hebt. Dan ga je pijp uit, wat over is gaat de erfgename en tadaaa wie komt er dan weer om de hoek kijken? De belastingdienst :N

En in het geval van oud geld waar die verwende rijkeluiskinderen niks voor hebben moeten doen hebben ze gewoon simpelweg geluk. Hoe jaloers ik ook ben :9~
pi_165143823
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:51 schreef Grems het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht maar het zal wel.
pi_165143825
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:58 schreef Cherna het volgende:
Maar persoonlijk ga ik ervan uit dat in de toekomst alles inkomensafhankelijk word gemaakt. Heb je bijvoorbeeld een pensioen zul je geen AOW meer krijgen etc. Wie er ook aan de macht komt.
Heb je een eigen huis mag je weer een deel hypo opnemen om zorgkosten te betalen etc.

Ik zie het nog gebeuren dat de mensen met een aflossingsvrije hypo alsnog het meeste voordeel gaan hebben. Hebben la die jaren lagere hypo kosten gehad en omdat ze nog met een schuld zitten valt daar niets te halen. Zeker degene die tussen de 6 planken het huis uit gedragen gaat worden. :)
Het is sowieso al héél lang een goed idee om Nederland te verlaten als je enigszins iets kunt in het leven.

Wat je beschrijft gaat inderdaad met vrijwel 100% zekerheid gebeuren. Daarom ook het Nederlandse pensioenstelsel mijden als de pest, indien mogelijk.
pi_165143826
quote:
5s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De basis wordt daar gelegd voor de verdere ontwikkeling, die sport is ineens heilig, wat is er mis met wetenschapper die er nooit goed in was?
Je snapt mijn punt niet. Subsidie voor wetenschapclubjes kan ook ja.
  woensdag 7 september 2016 @ 02:01:48 #91
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_165143829
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:52 schreef Grems het volgende:

[..]

:P Ik heb vooralsnog nog wat gaten in de begroting en kom bij je terug wanneer ze gedicht zijn en last krijgen van heuvelvorming.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_165143838
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2016 02:01 schreef Vallon het volgende:

[..]

:P Ik heb vooralsnog nog wat gaten in de begroting en kom bij je terug wanneer ze gedicht zijn en last krijgen van heuvelvorming.
_O-
pi_165143840
Ik wil graag ook nog op vakantie, bij wie kan ik daar terecht voor een geheel rechtvaardige donatie?
pi_165143849
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 02:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik wil graag ook nog op vakantie, bij wie kan ik daar terecht voor een geheel rechtvaardige donatie?
Vakanties :o
Daar doen we vanaf 2017 niet meer aan w/
pi_165143850
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2016 02:01 schreef Vallon het volgende:

[..]

Verkoop dan gewoon je computer -O-

Je kunt het niet eerst hebben over je vrijgevigheid en mij dan vervolgens in de kou laten staan.
pi_165143852
quote:
12s.gif Op woensdag 7 september 2016 02:04 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Vakanties :o
Daar doen we vanaf 2017 niet meer aan w/
Ja maar wil dit jaar nog.
  woensdag 7 september 2016 @ 02:05:20 #97
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_165143854
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:17 schreef Grems het volgende:

[..]

En daarom een sobere uitkering. Zodat eenieder gestimuleerd wordt iets van zijn of haar leven te maken ^O^
Dit zou ook flink averechts kunnen gaan werken.
Jij gaat er vanuit dat mensen in uitkeringen automatisch productief worden als je ze minder geld geeft. Maar in plaats daarvan loop je kans dat ze andere (illegale) manieren gaan vinden om meer geld binnen te harken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_165143859
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:58 schreef Cherna het volgende:

Als er vanuit de overheid gepusht/ geïndoctrineerd wordt dat je vooral je hypotheek moet aflossen dan weet je gewoon dat ze daar op de lange termijn wat mee van plan zijn. En dat kan best zoiets zijn als jij nu schetst.
pi_165143862
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 02:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jij gaat er vanuit dat mensen in uitkeringen automatisch productief worden als je ze minder geld geeft. Maar in plaats daarvan loop je kans dat ze andere (illegale) manieren gaan vinden om meer geld binnen te harken.
Onrendabelen omkopen om ze rustig te houden :')
pi_165143868
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 02:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Alsof dat nu al niet zo is :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')