SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Correct...quote:Op maandag 5 september 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Hé.... deze track ken ik. Volgens mij gewoon een albumtrack van INXS, van Welcome To Wherever You Are.
Volgens mij geen single geweest, maar ik weet het niet helemaal zeker...
Grappig om weer eens terug te horen. Eén van de betere tracks van dat album. Baby Don't Cry is de beste (vind ik).quote:
Ik ben mijn keel al aan het smerenquote:Op maandag 5 september 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen allemaal even meezingen, ik post de tekst wel...
Trusten!quote:Op maandag 5 september 2016 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Mooi nummer om een verdieping hoger te gaan
Thanks Mad, was heerlijk luisteren zo
Ik niet, ik hou het bij het origineel...quote:Op maandag 5 september 2016 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
Hoewel dit een prima track is, vind ik beide remakes (America: What Time Is Love en Fuck The Millennium) beter
Ook primaquote:Op maandag 5 september 2016 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, ik hou het bij het origineel...
Dit is in ieder geval wel de 12"...quote:Op maandag 5 september 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook prima![]()
Beetje variatie is ook wel leuk. Ik heb beide remakes recent nog gedraaid
Dat "moemoe"-stukje is erg goed te samplen...quote:Op maandag 5 september 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval wel de 12"...
Awwww jammer man!quote:Op maandag 5 september 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
We breien er langzaam een eind aan.
Maar zo eerst nog een stichtelijk woord...
ik wacht nog even op het amen.quote:Op maandag 5 september 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
We breien er langzaam een eind aan.
Maar zo eerst nog een stichtelijk woord...
blijft mooi, moeilijk enzo!quote:Op maandag 5 september 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo eindigde Youp afgelopen vrijdag dus ook...
Genoeg stof voor een deel 2 en 3, dusquote:Op maandag 5 september 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Graag gedaan.
Heb nog ruim 6 uur muziek over...
Nee, ander thema volgende keer.quote:Op maandag 5 september 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Genoeg stof voor een deel 2 en 3, dusEn met hulp van de luisteraars ook nog wel een deeltje 4
Over 'n paar jaarquote:Op maandag 5 september 2016 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Nee, ander thema volgende keer.
Misschien over een paar jaar, heb nog een paar van dit soort overvolle 'kratten' in Mixxx...
Wow !!! Ik heb weekendje buiten Delft gepland staan, lekker als het mooi weer isquote:Op maandag 5 september 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Zaterdag buurt BBQ en dan 25 graden, zegt men...
Die voorspelling is inmiddels iets bijgesteld, zie ik net...quote:Op maandag 5 september 2016 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Wow !!! Ik heb weekendje buiten Delft gepland staan, lekker als het mooi weer is
Ietsjes minder zonnig?quote:Op maandag 5 september 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die voorspelling is inmiddels iets bijgesteld, zie ik net...
Als je je eigen ruiten maar niet inslaat...quote:Op maandag 5 september 2016 23:02 schreef just me het volgende:
We gaan morgenavond met een delegatie van de golfafdeling naar het stadhuis om te protesteren![]()
![]()
gemeente wil geen geld meer geven voor onderhoud golfbaan...
Neuh de grond is van de gemeente, daar betalen wij huur voor, gemeente betaalde mee aan het onderhoud en daar willen ze nu vanaf...quote:Op maandag 5 september 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je je eigen ruiten maar niet inslaat...
Is die golfbaan particulier of een gemeente instelling?
Hier lopen zelfs rechtzaken bij het Hof in Den Haag tegen het opheffen van het openbaar vervoer in onze wijk.
Ben benieuwd..
Succes morgen!quote:Op maandag 5 september 2016 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh de grond is van de gemeente, daar betalen wij huur voor, gemeente betaalde mee aan het onderhoud en daar willen ze nu vanaf...
ik ben benieuwd.
OV in je wijk is toch wel noodzakelijk
en iedereen aan het (bus)lijntje houden!quote:Op maandag 5 september 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes morgen!
Ze hebben hier een verkeerde berekening van afstanden én aantal bewoners gemaakt (+ de sportvelden die hier ook zijn), dus volgens de regels hadden ze het niet op moegn heffen. Daarom dus een rechtszaak...
goed bezigquote:Op dinsdag 6 september 2016 08:39 schreef just me het volgende:
* just me is sportief op de fiets naar school gegaan, viel tegen
Het zou 11 minuten fietsen zijn van mijn huis naar school. Ik deed er 20 minuten overquote:
Je moet gewoon weer wennen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het zou 11 minuten fietsen zijn van mijn huis naar school. Ik deed er 20 minuten over
laatste keer dat ik op de fiets naar mijn werk ging werd ik ingehaald door een fietsje met zijwieltjesquote:Op dinsdag 6 september 2016 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het zou 11 minuten fietsen zijn van mijn huis naar school. Ik deed er 20 minuten over
quote:
dat geeft hoop, dankquote:Op dinsdag 6 september 2016 09:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatste keer dat ik op de fiets naar mijn werk ging werd ik ingehaald door een fietsje met zijwieltjes
wanneer ga je nou weer eens fietsen?quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatste keer dat ik op de fiets naar mijn werk ging werd ik ingehaald door een fietsje met zijwieltjes
als de buurman zijn radiator weg heeft gebrachtquote:Op dinsdag 6 september 2016 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wanneer ga je nou weer eens fietsen?
leuk! Ik wil volgende week weer eens gaan zwemmenquote:Op dinsdag 6 september 2016 09:51 schreef just me het volgende:
* just me gaat morgen gymen
nee hoor ik ga mee met de 1e peutergym van de kabouter
Is ook lekker om te doen en goed voor je, als het water warm genoeg isquote:Op dinsdag 6 september 2016 09:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
leuk! Ik wil volgende week weer eens gaan zwemmen
De teloorgang van een elitaire sport...quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:21 schreef just me het volgende:
Hè jammer, vanavond niet rellen op stadhuis, de gemeente en het bestuur zijn eruit gekomen. Golfen op de club blijft betaalbaar en dat is (zeker voor mij) heel fijn.
Dan vanavond maar in de trein naar Hilversum
hihiquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
De teloorgang van een elitaire sport...
Voetbal voor het volk!
(Ik gebruik een PI)
Ik had ze vanmorgen even 'intensief' gebeld n.a.v. je bericht gisteren en na een uurtje belde ze terug dat ze jullie wensen gingen inwilligen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:21 schreef just me het volgende:
Hè jammer, vanavond niet rellen op stadhuis, de gemeente en het bestuur zijn eruit gekomen. Golfen op de club blijft betaalbaar en dat is (zeker voor mij) heel fijn.
Oooh !!!!! Dank je welquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ze vanmorgen even 'intensief' gebeld n.a.v. je bericht gisteren en na een uurtje belde ze terug dat ze jullie wensen gingen inwilligen.
Mocht het nodig zijn, dan roep je maar weer richting mij...
Ik heb er juist een lading besteld voor tijdens de Holland Series Honkbal binnenkort...quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Had je die honkbalknuppel niet afgezworen, Mad?
Voor oktober in huis mag ik hopen!quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er juist een lading besteld voor tijdens de Holland Series Honkbal binnenkort...
[ afbeelding ]
Whehe have fun!quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
Voor oktober in huis mag ik hopen!
* just me is op weg naar t kabouterbos
Morgen al, hoop ik.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
Voor oktober in huis mag ik hopen!
* just me is op weg naar t kabouterbos
Gezellig!quote:Op woensdag 7 september 2016 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yo Tot, was ff naar Holstein.
Ahh check!quote:Op woensdag 7 september 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft niks met muziek te maken, was ff peerden kieken.
Ja de veulens gaan gespeend worden binnenkort maar da's erg offtopic.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh check!
Nog een speciale reden daarvoor?
Whehehe okee dan!quote:Op woensdag 7 september 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja de veulens gaan gespeend worden binnenkort maar da's erg offtopic.
Heb er aardig kijk op en is ook handel.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe okee dan!![]()
Maar wel tof, aangezien je zo veel om paarden geeft!
quote:Op woensdag 7 september 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er aardig kijk op en is ook handel.
Ik kijk wel naar de afstamming ja, ga niet zomaar in Holstein buurten.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan een discussie hier van een aantal jaren geleden: bepaalde paardenrassen schijnen gemiddeld beter te presteren met parcours enzo. Houdt dat automatisch in dat een beginner gegarandeerd betere resultaten zal boeken met zo'n paard tegenover een meer "standaard" paard?
Haha okee dan!quote:Op woensdag 7 september 2016 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar de afstamming ja, ga niet zomaar in Holstein buurten.
Talent bij de ruiter is meest belangrijke maar zonder goed peerd kan die weinig.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!Ja afstamming is natuurlijk belangrijk, maar het levert natuurlijk niet automatisch garanties op. Het dresseren van zo'n dier en de band tussen de ruiter en het paard zijn ook erg belangrijk natuurlijk.
De discussie hier was dat een duur ras gegarandeerd betere resultaten opleverde bij een beginneling.Dat lijkt me wat te kort door de bocht, en een bepaalde andere paardenkenner hier dacht daar ook zo over.
Dat hangt van de prijs af.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
Maar Piet nog wat op het oog voor de veiling morgen?
Toftof!quote:Op woensdag 7 september 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Talent bij de ruiter is meest belangrijke maar zonder goed peerd kan die weinig.
Wat ik nu doe is 2 veulens kopen die naar mijn zin zijn, die worden jaar opgevoed en dan gaan ze naar opleidingsstal.
In het begin rustig naar de hand zetten en kijken wat ze in huis hebben.
Kleine Piet loopt al gewoon de stal in.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:46 schreef chufi het volgende:
Piets paardjes voor kleine piet in opleiding
Klein baasje dusquote:Op woensdag 7 september 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleine Piet loopt al gewoon de stal in.
quote:Op woensdag 7 september 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Van de Mad Prof zijn verzameling op HD.
Heh no problem!quote:Op woensdag 7 september 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Valt weinig over te vertellen over deze muziek, is gemaakt door 2e generatie Jamaicanen in UK .
Laters.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:04 schreef ToT het volgende:
Thx voor de tunes weer man, ik ga slapen!
Zijn er al doden gevallen?quote:Op woensdag 7 september 2016 02:12 schreef chufi het volgende:
Ik zit live-voetbal te kijken in Zuid Amerika
Goede muziek dit dat bij die wedstrijden.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nog net niet, wel een paar doodschoppen van de Argentijnen
Maakt niet uit Sjoef, is 't voetbal beetje spannend nog.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:58 schreef chufi het volgende:
Sorry Piet ook al zijn het relaxte tunes .. het wordt net even te veel
Ja best welquote:Op woensdag 7 september 2016 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit Sjoef, is 't voetbal beetje spannend nog.
Zoals elk jaar.. Zit je weer in de VIP room?quote:Op woensdag 7 september 2016 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De veulenveiling is vanavond live on stream te bekijken
Ja bij Henk de neus weer.quote:Op woensdag 7 september 2016 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals elk jaar.. Zit je weer in de VIP room?
Een kenner vermoed ikquote:Op woensdag 7 september 2016 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rentenier waarmee ik vaak op stap ga.
In de studieboeken zat ie, wel grappig zijn huis, onder de grond waren er 3 slaapkamers bibliotheek en zwembadquote:Op woensdag 7 september 2016 03:20 schreef chufi het volgende:
OK zegt me niks.. Heb ooit wel bij een uitgever in Den Haag geslapen... Meer dan 25 jaar geleden dat wel
Ja daar wordt je makkelijk rijk mee.. Elk jaar een neuwe verplichte editie ...quote:Op woensdag 7 september 2016 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de studieboeken zat ie, wel grappig zijn huis, onder de grond waren er 3 slaapkamers bibliotheek en zwembad
Heeft ie handig gedaan en krijgt zijn geld niet meer op.quote:Op woensdag 7 september 2016 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar wordt je makkelijk rijk mee.. Elk jaar een neuwe verplichte editie ...
Gaat ie gauw dood dan?quote:Op woensdag 7 september 2016 03:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie handig gedaan en krijgt zijn geld niet meer op.
Dan is zijn zoon er goed mee.quote:Op woensdag 7 september 2016 03:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ie gauw dood dan?
Maar inmiddels te bedde hier..
Lekker makkelijkquote:Op woensdag 7 september 2016 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is zijn zoon er goed mee.
Pics.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Even in bikini in de tuin van de laatste zonnige dagen genieten
nou neequote:
Oké, geen probleemquote:Op woensdag 7 september 2016 04:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw 11 ik houd deze vage, die past beter bij mij.
Je hebt mazzel...quote:Op woensdag 7 september 2016 17:43 schreef just me het volgende:
Prima uit te houden zo, jammer dat er morgen weer gewerkt moet worden!
quote:Op woensdag 7 september 2016 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
foutje in de programmering, dat moet naar morgen. Sorry!
quote:Op woensdag 7 september 2016 18:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vaaaaaag, ik had echt donderdag aangeklikt
gebeurt wel vaker...quote:Op woensdag 7 september 2016 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ow!
[..]Oh? Da's dan wel bijzonder, ja!
quote:Op woensdag 7 september 2016 18:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker...
Aangepast naar morgen
En was weer leuk?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:01 schreef just me het volgende:
Morgenavond kan ik wel luisteren, heb nu net het kabouterbos verlaten.
Was Super fijn en gezellig en dat ik naar baby kots ruik maakt niets uitquote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Was Super fijn en gezellig en dat ik maar baby kots ruik maakt niets uitkabouter 1.0 is erg aanhankelijk, oma, oma zegt ze dan, mijn oma, zo lief !
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Was Super fijn en gezellig en dat ik naar baby kots ruik maakt niets uitkabouter 1.0 is erg aanhankelijk, oma, oma zegt ze dan, mijn oma, zo lief !
quote:Programma van vandaag
21:00 - 22:00 MadMaster - Druk Maar Op Het Knoppie...
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga de jukebox zo maar eens aanzwengelen...
Nog voorkeur voor iets?
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan gaan we maar wat aan elkaar plakken uit de losse pols...
Jij kunt datquote:Op woensdag 7 september 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan gaan we maar wat aan elkaar plakken uit de losse pols...
Nu wel.quote:
Beetje zwoele zomeravond beats...quote:Op woensdag 7 september 2016 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Weinig tekst, niet veel te kletsen over de muziek, maar we luisteren wel mee
VDJ weigert dat onder Icecast helaas.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:45 schreef tailfox het volgende:
beetje jammer dat de tagjes niet meekomen
jawelquote:Op woensdag 7 september 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
VDJ weigert dat onder Icecast helaas.
Maar ach, zo onbekend is het allemaal niet, toch?
Kan ook hoor...quote:Op woensdag 7 september 2016 22:00 schreef just me het volgende:
Zo dit was even wat anders dan 2 emmertjes water halen en/of papagaaitje leef je nog
even genoeg gehoordquote:
Fijne versie!quote:Op woensdag 7 september 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Boney M - Daddy Cool (Biacco Bootleg)
Het is soms een beetje over de top, maar it's just for fun...quote:Op woensdag 7 september 2016 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Fijne versie!
Vaak vind ik remixes enzo zwaar kut, maar je kiest er goeie uit!
ik ga eens wat school werk doen. muziek helpt ofcoursequote:Op woensdag 7 september 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen al klapperende oren of maken we het vol tot 23.00 uur?
Tot na middernacht is ook prima!quote:Op woensdag 7 september 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen al klapperende oren of maken we het vol tot 23.00 uur?
Dat vind mw. MM dan weer wat minder...quote:Op woensdag 7 september 2016 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot na middernacht is ook prima!(Als niemand anders wil.)
Ik sla wel over, graag doorgaan Madquote:Op woensdag 7 september 2016 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot na middernacht is ook prima!(Als niemand anders wil.)
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net weer thuis en schakelt in
A.k.a. Superchumbo en tal van andere remix-namen.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
The Gossip - Heavy Cross (Tom Stephan Remix)
Mooi!quote:Op woensdag 7 september 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal na Mad nog een uurtje draaien. Ik grab snel nog wat muziek bij elkaar.
Ik ga dan niet meer luisteren, ik heb morgenochtend om 08.45 uur functioneringsgesprekquote:Op woensdag 7 september 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
Da's toch alleen maar luisteren en ja knikken...?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga dan niet meer luisteren, ik heb morgenochtend om 08.45 uur functioneringsgesprek
en hem gelijk gevenquote:Op woensdag 7 september 2016 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch alleen maar luisteren en ja knikken...?
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 7 september 2016 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga dan niet meer luisteren, ik heb morgenochtend om 08.45 uur functioneringsgesprek
dat was geen pistool grgrquote:Op woensdag 7 september 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Het is gewoon semi-spontaan hoor.![]()
Tailfox die een pistool tegen je slaap zet, doet wonderen
dát en het zal me aan mijn reet roesten, ik werk er toch al veel langerquote:
Ik ga wel...quote:Op woensdag 7 september 2016 22:46 schreef ToT het volgende:
Mad, kun jij Elf er op gooien, of zal ik het ff doen omdat je aan het draaien bent?
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wil iemand mij dan even inroosteren van 23:00 tot 0:30 uur? (Ik zie wel of ik dat vol krijg)
DJ11 - Spontaneous
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Het was weer een zooitje en mijn genoegen...
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:00 schreef just me het volgende:
thanks voor de tunes
![]()
enwelterusten en nog veel luisterplezier bij Elf
bedanktquote:Op woensdag 7 september 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Het was weer een zooitje en mijn genoegen...
[ afbeelding ]
ik kan alleen roosteraars poken. (of inbreken bij knokkels)quote:Op woensdag 7 september 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb in elk geval genoeg muziek bij elkaar geschraapt om de tijd tot 00:00 uur te vullen. Ook 00:30 uur gaat wel lukken. Dus iemand mag mij gerust verlengen tot die tijd.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb in elk geval genoeg muziek bij elkaar geschraapt om de tijd tot 00:00 uur te vullen. Ook 00:30 uur gaat wel lukken. Dus iemand mag mij gerust verlengen tot die tijd.
Waar is Knokkels trouwens? Al een aantal dagen niet gezien.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik kan alleen roosteraars poken. (of inbreken bij knokkels)
Die is wel vaker hele periodes afwezig!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar is Knokkels trouwens? Al een aantal dagen niet gezien.
heeft het druk. zover ik het begreepquote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar is Knokkels trouwens? Al een aantal dagen niet gezien.
O, ik dacht dat je een uurtje had gezegd...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
wie nietquote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is wel vaker hele periodes afwezig!
Ik heb het al verlengd.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je een uurtje had gezegd...
Ik luister nog even mee.
Al schrapende zag ik dat ik al boven de 1:15 uur uitkomquote:Op woensdag 7 september 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je een uurtje had gezegd...
Ik luister nog even mee.
Ik ben er ook want Piet zei dat je kutmuziek draaidequote:Op woensdag 7 september 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Deze ben ik net ook tegen gekomen...
Ik zal nog even een remix draaien die Tom Stephan heeft gemaakt, waarbij hij een sample gebruikt uit een oud nummer van dezelfde artiest. Jullie mogen raden uit welk nummerquote:Op woensdag 7 september 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Deze ben ik net ook tegen gekomen...
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er ook want Piet zei dat je kutmuziek draaide![]()
valt best mee
Hehehe.... ik doe m'n best om wat leuks te draaien. Dit is een spontane show, waarvoor ik de muziek net snel bij elkaar heb gesprokkeld.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
valt best mee
Ah jij bent die kutmuziek aan het draaienquote:Op woensdag 7 september 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe.... ik doe m'n best om wat leuks te draaien. Dit is een spontane show, waarvoor ik de muziek net snel bij elkaar heb gesprokkeld.
Je UI staat goed, trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezen is niet je sterkste punt en ben weer thuis.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
valt best mee
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah jij bent die kutmuziek aan het draaien![]()
Ja staat goed heh? is nieuw
Beeldig, al zeg ik het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik speel soms voor DJ.
ow...........quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt en ben weer thuis.
ja tochquote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beeldig, al zeg ik het zelf.![]()
Ja, ik speel soms voor DJ.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt en ben weer thuis.
Mijn kutmuziek is al weer 20 minuten geëindigd...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...........![]()
sorryik dacht dat je de radio bedoelde
Nee de pauzemuziek op veulenveiling.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...........![]()
sorryik dacht dat je de radio bedoelde
ah..quote:Op woensdag 7 september 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn kutmuziek is al weer 20 minuten geëindigd...
oh..quote:Op woensdag 7 september 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee de pauzemuziek op veulenveiling.
Het klinkt een beetje als Moaner van Underworld...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Up and down is een b-kant, of zo je wilt: bonustrack, van de Pet Shop Boys uit 2009. Tom Stephan gebruikte voor deze remix duidelijk een sample uit Opportunities (Let's make lots of money) uit 1986.
ah lekker welquote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor Piet (als welkom), een klein beetje richting de ragga
Je typt nog vrij aardig voor iemand die blind isquote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef tailfox het volgende:
20 punten voor mij.
weer eerst mijn lenzen uitgedaan.
meteen in de waterstofperoxide gedaan en nu ben ik de neutraier en mijnn bril kwijt.
ik ben blind
gelukkig ben je niet doof dan als je hier zitquote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef tailfox het volgende:
20 punten voor mij.
weer eerst mijn lenzen uitgedaan.
meteen in de waterstofperoxide gedaan en nu ben ik de neutraier en mijnn bril kwijt.
ik ben blind
kan blind typen. en ben van veraff blindquote:Op woensdag 7 september 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je typt nog vrij aardig voor iemand die blind is
Hij kan blind typen...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blindtypenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
wat zou erger zijn bind of doof?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig heeft -ie de muziek nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |