Trustenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:00 schreef just me het volgende:
thanks voor de tunes
![]()
enwelterusten en nog veel luisterplezier bij Elf
bedanktquote:Op woensdag 7 september 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Het was weer een zooitje en mijn genoegen...
[ afbeelding ]
ik kan alleen roosteraars poken. (of inbreken bij knokkels)quote:Op woensdag 7 september 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb in elk geval genoeg muziek bij elkaar geschraapt om de tijd tot 00:00 uur te vullen. Ook 00:30 uur gaat wel lukken. Dus iemand mag mij gerust verlengen tot die tijd.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb in elk geval genoeg muziek bij elkaar geschraapt om de tijd tot 00:00 uur te vullen. Ook 00:30 uur gaat wel lukken. Dus iemand mag mij gerust verlengen tot die tijd.
Waar is Knokkels trouwens? Al een aantal dagen niet gezien.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik kan alleen roosteraars poken. (of inbreken bij knokkels)
Die is wel vaker hele periodes afwezig!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar is Knokkels trouwens? Al een aantal dagen niet gezien.
heeft het druk. zover ik het begreepquote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar is Knokkels trouwens? Al een aantal dagen niet gezien.
O, ik dacht dat je een uurtje had gezegd...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
wie nietquote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is wel vaker hele periodes afwezig!
Ik heb het al verlengd.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je een uurtje had gezegd...
Ik luister nog even mee.
Al schrapende zag ik dat ik al boven de 1:15 uur uitkomquote:Op woensdag 7 september 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je een uurtje had gezegd...
Ik luister nog even mee.
Ik ben er ook want Piet zei dat je kutmuziek draaidequote:Op woensdag 7 september 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Deze ben ik net ook tegen gekomen...
Ik zal nog even een remix draaien die Tom Stephan heeft gemaakt, waarbij hij een sample gebruikt uit een oud nummer van dezelfde artiest. Jullie mogen raden uit welk nummerquote:Op woensdag 7 september 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Deze ben ik net ook tegen gekomen...
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er ook want Piet zei dat je kutmuziek draaide![]()
valt best mee
Hehehe.... ik doe m'n best om wat leuks te draaien. Dit is een spontane show, waarvoor ik de muziek net snel bij elkaar heb gesprokkeld.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er ook want Piet zei dat je kutmuziek draaide![]()
valt best mee
Ah jij bent die kutmuziek aan het draaienquote:Op woensdag 7 september 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe.... ik doe m'n best om wat leuks te draaien. Dit is een spontane show, waarvoor ik de muziek net snel bij elkaar heb gesprokkeld.
Je UI staat goed, trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |