Je hebt mazzel...quote:Op woensdag 7 september 2016 17:43 schreef just me het volgende:
Prima uit te houden zo, jammer dat er morgen weer gewerkt moet worden!
quote:Op woensdag 7 september 2016 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
foutje in de programmering, dat moet naar morgen. Sorry!
quote:Op woensdag 7 september 2016 18:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vaaaaaag, ik had echt donderdag aangeklikt
gebeurt wel vaker...quote:Op woensdag 7 september 2016 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ow!
[..]Oh? Da's dan wel bijzonder, ja!
quote:Op woensdag 7 september 2016 18:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker...
Aangepast naar morgen
En was weer leuk?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:01 schreef just me het volgende:
Morgenavond kan ik wel luisteren, heb nu net het kabouterbos verlaten.
Was Super fijn en gezellig en dat ik naar baby kots ruik maakt niets uitquote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Was Super fijn en gezellig en dat ik maar baby kots ruik maakt niets uitkabouter 1.0 is erg aanhankelijk, oma, oma zegt ze dan, mijn oma, zo lief !
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Was Super fijn en gezellig en dat ik naar baby kots ruik maakt niets uitkabouter 1.0 is erg aanhankelijk, oma, oma zegt ze dan, mijn oma, zo lief !
quote:Programma van vandaag
21:00 - 22:00 MadMaster - Druk Maar Op Het Knoppie...
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga de jukebox zo maar eens aanzwengelen...
Nog voorkeur voor iets?
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan gaan we maar wat aan elkaar plakken uit de losse pols...
Jij kunt datquote:Op woensdag 7 september 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan gaan we maar wat aan elkaar plakken uit de losse pols...
Nu wel.quote:
Beetje zwoele zomeravond beats...quote:Op woensdag 7 september 2016 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Weinig tekst, niet veel te kletsen over de muziek, maar we luisteren wel mee
VDJ weigert dat onder Icecast helaas.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:45 schreef tailfox het volgende:
beetje jammer dat de tagjes niet meekomen
jawelquote:Op woensdag 7 september 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
VDJ weigert dat onder Icecast helaas.
Maar ach, zo onbekend is het allemaal niet, toch?
Kan ook hoor...quote:Op woensdag 7 september 2016 22:00 schreef just me het volgende:
Zo dit was even wat anders dan 2 emmertjes water halen en/of papagaaitje leef je nog
even genoeg gehoordquote:
Fijne versie!quote:Op woensdag 7 september 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Boney M - Daddy Cool (Biacco Bootleg)
Het is soms een beetje over de top, maar it's just for fun...quote:Op woensdag 7 september 2016 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Fijne versie!
Vaak vind ik remixes enzo zwaar kut, maar je kiest er goeie uit!
ik ga eens wat school werk doen. muziek helpt ofcoursequote:Op woensdag 7 september 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen al klapperende oren of maken we het vol tot 23.00 uur?
Tot na middernacht is ook prima!quote:Op woensdag 7 september 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen al klapperende oren of maken we het vol tot 23.00 uur?
Dat vind mw. MM dan weer wat minder...quote:Op woensdag 7 september 2016 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot na middernacht is ook prima!(Als niemand anders wil.)
Ik sla wel over, graag doorgaan Madquote:Op woensdag 7 september 2016 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot na middernacht is ook prima!(Als niemand anders wil.)
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net weer thuis en schakelt in
A.k.a. Superchumbo en tal van andere remix-namen.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
The Gossip - Heavy Cross (Tom Stephan Remix)
Mooi!quote:Op woensdag 7 september 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal na Mad nog een uurtje draaien. Ik grab snel nog wat muziek bij elkaar.
Ik ga dan niet meer luisteren, ik heb morgenochtend om 08.45 uur functioneringsgesprekquote:Op woensdag 7 september 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
Da's toch alleen maar luisteren en ja knikken...?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga dan niet meer luisteren, ik heb morgenochtend om 08.45 uur functioneringsgesprek
en hem gelijk gevenquote:Op woensdag 7 september 2016 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch alleen maar luisteren en ja knikken...?
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 7 september 2016 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga dan niet meer luisteren, ik heb morgenochtend om 08.45 uur functioneringsgesprek
dat was geen pistool grgrquote:Op woensdag 7 september 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Het is gewoon semi-spontaan hoor.![]()
Tailfox die een pistool tegen je slaap zet, doet wonderen
dát en het zal me aan mijn reet roesten, ik werk er toch al veel langerquote:
Ik ga wel...quote:Op woensdag 7 september 2016 22:46 schreef ToT het volgende:
Mad, kun jij Elf er op gooien, of zal ik het ff doen omdat je aan het draaien bent?
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wil iemand mij dan even inroosteren van 23:00 tot 0:30 uur? (Ik zie wel of ik dat vol krijg)
DJ11 - Spontaneous
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Het was weer een zooitje en mijn genoegen...
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:00 schreef just me het volgende:
thanks voor de tunes
![]()
enwelterusten en nog veel luisterplezier bij Elf
bedanktquote:Op woensdag 7 september 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Het was weer een zooitje en mijn genoegen...
[ afbeelding ]
ik kan alleen roosteraars poken. (of inbreken bij knokkels)quote:Op woensdag 7 september 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb in elk geval genoeg muziek bij elkaar geschraapt om de tijd tot 00:00 uur te vullen. Ook 00:30 uur gaat wel lukken. Dus iemand mag mij gerust verlengen tot die tijd.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb in elk geval genoeg muziek bij elkaar geschraapt om de tijd tot 00:00 uur te vullen. Ook 00:30 uur gaat wel lukken. Dus iemand mag mij gerust verlengen tot die tijd.
Waar is Knokkels trouwens? Al een aantal dagen niet gezien.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik kan alleen roosteraars poken. (of inbreken bij knokkels)
Die is wel vaker hele periodes afwezig!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar is Knokkels trouwens? Al een aantal dagen niet gezien.
heeft het druk. zover ik het begreepquote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar is Knokkels trouwens? Al een aantal dagen niet gezien.
O, ik dacht dat je een uurtje had gezegd...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
wie nietquote:Op woensdag 7 september 2016 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is wel vaker hele periodes afwezig!
Ik heb het al verlengd.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je een uurtje had gezegd...
Ik luister nog even mee.
Al schrapende zag ik dat ik al boven de 1:15 uur uitkomquote:Op woensdag 7 september 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je een uurtje had gezegd...
Ik luister nog even mee.
Ik ben er ook want Piet zei dat je kutmuziek draaidequote:Op woensdag 7 september 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Deze ben ik net ook tegen gekomen...
Ik zal nog even een remix draaien die Tom Stephan heeft gemaakt, waarbij hij een sample gebruikt uit een oud nummer van dezelfde artiest. Jullie mogen raden uit welk nummerquote:Op woensdag 7 september 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Deze ben ik net ook tegen gekomen...
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er ook want Piet zei dat je kutmuziek draaide![]()
valt best mee
Hehehe.... ik doe m'n best om wat leuks te draaien. Dit is een spontane show, waarvoor ik de muziek net snel bij elkaar heb gesprokkeld.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
valt best mee
Ah jij bent die kutmuziek aan het draaienquote:Op woensdag 7 september 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe.... ik doe m'n best om wat leuks te draaien. Dit is een spontane show, waarvoor ik de muziek net snel bij elkaar heb gesprokkeld.
Je UI staat goed, trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezen is niet je sterkste punt en ben weer thuis.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
valt best mee
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah jij bent die kutmuziek aan het draaien![]()
Ja staat goed heh? is nieuw
Beeldig, al zeg ik het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik speel soms voor DJ.
ow...........quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt en ben weer thuis.
ja tochquote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beeldig, al zeg ik het zelf.![]()
Ja, ik speel soms voor DJ.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt en ben weer thuis.
Mijn kutmuziek is al weer 20 minuten geëindigd...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...........![]()
sorryik dacht dat je de radio bedoelde
Nee de pauzemuziek op veulenveiling.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...........![]()
sorryik dacht dat je de radio bedoelde
ah..quote:Op woensdag 7 september 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn kutmuziek is al weer 20 minuten geëindigd...
oh..quote:Op woensdag 7 september 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee de pauzemuziek op veulenveiling.
Het klinkt een beetje als Moaner van Underworld...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Up and down is een b-kant, of zo je wilt: bonustrack, van de Pet Shop Boys uit 2009. Tom Stephan gebruikte voor deze remix duidelijk een sample uit Opportunities (Let's make lots of money) uit 1986.
ah lekker welquote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor Piet (als welkom), een klein beetje richting de ragga
Je typt nog vrij aardig voor iemand die blind isquote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef tailfox het volgende:
20 punten voor mij.
weer eerst mijn lenzen uitgedaan.
meteen in de waterstofperoxide gedaan en nu ben ik de neutraier en mijnn bril kwijt.
ik ben blind
gelukkig ben je niet doof dan als je hier zitquote:Op woensdag 7 september 2016 23:23 schreef tailfox het volgende:
20 punten voor mij.
weer eerst mijn lenzen uitgedaan.
meteen in de waterstofperoxide gedaan en nu ben ik de neutraier en mijnn bril kwijt.
ik ben blind
kan blind typen. en ben van veraff blindquote:Op woensdag 7 september 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je typt nog vrij aardig voor iemand die blind is
Hij kan blind typen...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blindtypenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
wat zou erger zijn bind of doof?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig heeft -ie de muziek nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |