Als je je eigen ruiten maar niet inslaat...quote:Op maandag 5 september 2016 23:02 schreef just me het volgende:
We gaan morgenavond met een delegatie van de golfafdeling naar het stadhuis om te protesteren![]()
![]()
gemeente wil geen geld meer geven voor onderhoud golfbaan...
Neuh de grond is van de gemeente, daar betalen wij huur voor, gemeente betaalde mee aan het onderhoud en daar willen ze nu vanaf...quote:Op maandag 5 september 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je je eigen ruiten maar niet inslaat...
Is die golfbaan particulier of een gemeente instelling?
Hier lopen zelfs rechtzaken bij het Hof in Den Haag tegen het opheffen van het openbaar vervoer in onze wijk.
Ben benieuwd..
Succes morgen!quote:Op maandag 5 september 2016 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh de grond is van de gemeente, daar betalen wij huur voor, gemeente betaalde mee aan het onderhoud en daar willen ze nu vanaf...
ik ben benieuwd.
OV in je wijk is toch wel noodzakelijk
en iedereen aan het (bus)lijntje houden!quote:Op maandag 5 september 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes morgen!
Ze hebben hier een verkeerde berekening van afstanden én aantal bewoners gemaakt (+ de sportvelden die hier ook zijn), dus volgens de regels hadden ze het niet op moegn heffen. Daarom dus een rechtszaak...
goed bezigquote:Op dinsdag 6 september 2016 08:39 schreef just me het volgende:
* just me is sportief op de fiets naar school gegaan, viel tegen
Het zou 11 minuten fietsen zijn van mijn huis naar school. Ik deed er 20 minuten overquote:
Je moet gewoon weer wennen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het zou 11 minuten fietsen zijn van mijn huis naar school. Ik deed er 20 minuten over
laatste keer dat ik op de fiets naar mijn werk ging werd ik ingehaald door een fietsje met zijwieltjesquote:Op dinsdag 6 september 2016 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het zou 11 minuten fietsen zijn van mijn huis naar school. Ik deed er 20 minuten over
quote:
dat geeft hoop, dankquote:Op dinsdag 6 september 2016 09:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatste keer dat ik op de fiets naar mijn werk ging werd ik ingehaald door een fietsje met zijwieltjes
wanneer ga je nou weer eens fietsen?quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatste keer dat ik op de fiets naar mijn werk ging werd ik ingehaald door een fietsje met zijwieltjes
als de buurman zijn radiator weg heeft gebrachtquote:Op dinsdag 6 september 2016 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wanneer ga je nou weer eens fietsen?
leuk! Ik wil volgende week weer eens gaan zwemmenquote:Op dinsdag 6 september 2016 09:51 schreef just me het volgende:
* just me gaat morgen gymen
nee hoor ik ga mee met de 1e peutergym van de kabouter
Is ook lekker om te doen en goed voor je, als het water warm genoeg isquote:Op dinsdag 6 september 2016 09:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
leuk! Ik wil volgende week weer eens gaan zwemmen
De teloorgang van een elitaire sport...quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:21 schreef just me het volgende:
Hè jammer, vanavond niet rellen op stadhuis, de gemeente en het bestuur zijn eruit gekomen. Golfen op de club blijft betaalbaar en dat is (zeker voor mij) heel fijn.
Dan vanavond maar in de trein naar Hilversum
hihiquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
De teloorgang van een elitaire sport...
Voetbal voor het volk!
(Ik gebruik een PI)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |