Dit is dan wel sneaky als je al weeën hadquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Om die reden skip ik die van mijn zus en nichtje morgen. Quality time hebben ze al gehad, incl kado'sBen de cliché's totaal beu!
Bikkel dat jij bent gegaan
Welkom Tombola!
Gezellig druk in april!quote:Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef Thistleweed het volgende:
Quoi, hij is er![]()
Ben benieuwd naar de foto![]()
Tombola, meisjes zijn leukGefeliciteerd.
Mag ik dan ook in de op? Ud 22 april
Ja 33 weken wist ik, maar top 10 klinkt wel heel serieus!quote:
Ik nog 3 weken werken en direct daarna verhuizen, dus ik hoef me zeker niet te vervelen in mijn verlof. Alles wat ik koop voor de baby/kraamtijd (en ik koop álles, zodat ik daar straks niet meer aan hoef te denken) gaat hier met verpakking en al een verhuisdoos in. Straks is het dus vooral een kwestie van commode en ledikantje in elkaar zetten en dan kan het grote wassen en inruimen beginnen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ben ik opeens 9e in het lijstje 😬 komende week nog 4 dagen werken en dan verlof, zo' raar idee! Aan de ene kant kijk ik er naar uit, aan de andere kant ben ik er heul nog niet aan toe, geen idee wat ik met al die vrije tijd moet!
Dat wist ik al jaquote:Op zondag 4 september 2016 21:01 schreef Heliotrope het volgende:
Jaa Quoi, gefeliciteerd met je zoon!
[..]
Dit is dan wel sneaky als je al weeën had
Tombola een meisje
Ha leuk hè die plaatsjes opschuiven. Ik sta nu 5e zag ik. Dat ging snelquote:Op zondag 4 september 2016 21:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ben ik opeens 9e in het lijstje 😬 komende week nog 4 dagen werken en dan verlof, zo' raar idee! Aan de ene kant kijk ik er naar uit, aan de andere kant ben ik er heul nog niet aan toe, geen idee wat ik met al die vrije tijd moet!
Ha ja het gaat echt snel opeens 😬 Ik functioneer nog prima, dat is het probleem niet! Haken is niet mijn sterkste kant dus dat wordt hem niet hihi. Babykamer is ook al klaar, hoef geen spullen meer dus daar kan ik mijn tijd ook al niet kwijt. Strand is op zich een goed idee maar in mijn eentje doe ik dat dan weer niet zo snel.. Gelukkig heeft mijn vriendin een week na mij ook verlof, kunnen we elkaar gaan vervelen 😍quote:Op maandag 5 september 2016 07:25 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ha leuk hè die plaatsjes opschuiven. Ik sta nu 5e zag ik. Dat ging snel.
En met die vrije tijd? Als ik nog functioneerde had ik waarschijnlijk een merinowollen babydeken gehaakt.
En lekker veel slapen als dat nog gaat.
Of nog een dagje strand ofzo.
nou, ik ben gedurende mijn vorige zwangerschap ook tot 36 weken elke dag naar mijn werk gefietst hoor, het kan bestquote:Op maandag 5 september 2016 08:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Thistle en is het de brdoeling dat je tot einde zwangersvhap elke dag op en neer fietst naar die school?
Oh noesquote:Op maandag 5 september 2016 07:44 schreef Thistleweed het volgende:
Er staat trouwens veel een verhuizing op de planning dus hopelijk verkopen we snel onze woning
quote:Op maandag 5 september 2016 08:40 schreef Unihipili het volgende:
Welke vorm van geklust bedoel je nu?![]()
Ja dat zag er goed uit hequote:Op maandag 5 september 2016 08:51 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Hihi ik ben heel holland bakt aan het terugkijken en nu heb in zin in mergpijpjes 😁
Ja dat fietsen an sich denk ik wel maar zoals ik het lees heeft Thistle dan 2 (?) Kindjes op de fiets erbij? Dat zou ik wel een bazenactie vinden als ze dat tot het einde vol zou houdenquote:Op maandag 5 september 2016 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik ben gedurende mijn vorige zwangerschap ook tot 36 weken elke dag naar mijn werk gefietst hoor, het kan best
Ik speel wel een beetje vals hoor, heb een luxe bakfiets met ondersteuning.quote:Op maandag 5 september 2016 09:07 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja dat fietsen an sich denk ik wel maar zoals ik het lees heeft Thistle dan 2 (?) Kindjes op de fiets erbij? Dat zou ik wel een bazenactie vinden als ze dat tot het einde vol zou houden
Daar hebben ze toch van diespeciale babyschelpen voor voor newborn? Mijn gastouder heeft die eentje!quote:Op maandag 5 september 2016 09:16 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Ik speel wel een beetje vals hoor, heb een luxe bakfiets met ondersteuning.
Klopt helemaal. De meningen verschillen alleen wel over vanaf wanneer je die kan gebruiken. Hele kleine baby's wordt wel afgeraden omdat het toch best wel schud. De tweede heb ik er in gehad vanaf 10 weken. Voor een gastouder een prima oplossing, ik moet alleen gaan bedenken vanaf wanneer ik de baby er in wil en wat ik tot die tijd ga doen.quote:Op maandag 5 september 2016 09:35 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch van diespeciale babyschelpen voor voor newborn? Mijn gastouder heeft die eentje!
Haha hier ging dat ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 5 september 2016 09:47 schreef Thistleweed het volgende:
Het scheelt wel dat ik geen kamertjes stress heb, gewoon de Co sleeper aan ons bed schuiven, kijken of we een la vrij kunnen maken in onze kast voor de kleertjes en dan nog ergens een verschoon plekje en klaarZo deden we dat met de tweede ook en met de eerste hebben we het kamertje amper gebruikt.
Lief dat je dat vraagtquote:Op maandag 5 september 2016 06:56 schreef Roomsnoes het volgende:
Hoe is het met jou nu, Veruca? Alles weer rustig? Ben zo blij voor je dat mini bleef zitten! Hoe ver ben je inmiddels?
Wat grappigquote:Op maandag 5 september 2016 10:16 schreef Unihipili het volgende:
Dit gaat mijn eerste bevalling worden, maar ook alleen co-sleeper gehaald en een ladekast die als commode dienst doet. Dat was het dan.
Kinderwagen komt volgende week ofzo pas. Heeeeeeeeeeel lang over getwijfeld.
Ja ik twijfelde dus ook of het echt nodig is, vandaar zo laat. Maar met mijn gezondheid leek het me wel verstandig om soms toch zelf de deur uit te kunnen op dagen dat het minder gaat. Ik had al wel een leuke stash draagdoekenquote:Op maandag 5 september 2016 10:18 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Wat grappigWij hebben trouwens nooit een kinderwagen gehad. Nu wel over aan het twijfelen want misschien toch wel makkelijk met drie kids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels doen we het allebei uitstekend! Glucose van M is goed, ik doe weer plasjes en M drinkt als een razende. Is wel erg misselijk. Ligt dus veel tegen een van ons tweetjes aan![]()
Vriend heeft 'm net gebadderd! En maat 50 past niet, 56 maar nét![]()
![]()
Doe ik!quote:Op maandag 5 september 2016 13:20 schreef Burdie het volgende:
Quoi.
Lekker de hele week met je mini naast je in bed blijven, alles wat belangrijk is, is vlakbij je.
(en, is het de fles of de borst geworden?)
Ctg gehad, daarna bloeddruk te hoog, dus bloed geprikt, en nu wachten op de uitslag en op basis daarvan vervolg. 31w2d nu.quote:Op maandag 5 september 2016 13:42 schreef Radyhyn het volgende:
Quoi wat hebben jullie een mooiert gemaakt
GM wat ontzettend balen! Nu ctg? Hoeveel weken ben je nu? Sterkte!
Thistle hopelijk zijn de eerste-trimester-kwaaljtes snel over
Oh ja bluhh dat was zo irritant. Nou ja nog steeds wel snel buiten adem en last van de hitte/benauwdheid.quote:Op maandag 5 september 2016 12:05 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Pff hebben jullie het af en toe ook zo benauwd? Soms weet ik gewoon niet hoe ik moet zitten/liggen/staan/lopen, zo'n vreselijk benauwd gevoel, echt heel irritant. Vooral omdat verder alles prima gaat en ik dus vind dat ik nog veel kan doen en niet mag klagen. Heb net wel een uurtje gezwommen, dat was wel fijn, maar nu weer benauwd dus 😔
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 5 september 2016 15:29 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik kom me ook even melden...
Vanmiddag zijn we papa en mama geworden van een zoon S.cott !!
Wat een verschil kwa ervaring van ons Flint en nu!! Zo gelukkig!!!
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 5 september 2016 15:29 schreef Ereshkigal het volgende:
Eresh gefelicitaart!quote:Op maandag 5 september 2016 15:29 schreef Ereshkigal het volgende:
Via de keizersnede, vond het een geweldige ervaring dat ik hem nu geboren zag worden, en daarna bij me kreeg alles wat ik zo gemist heb bij ons flint heel blij dat we dat toch nog hebben meegemaaktquote:Op maandag 5 september 2016 15:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Eresh gefelicitaart!
Is het nu alsnog via ks gebeurd of is het losgebarsten n.a.v. die niet echt aangekondigde strippoging?
Wat fijn dat je nu hebt mogen ervaren dat het dud ook heel anders kan zijn zo'n eerste ontmoetingquote:Op maandag 5 september 2016 15:49 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Via de keizersnede, vond het een geweldige ervaring dat ik hem nu geboren zag worden, en daarna bij me kreeg alles wat ik zo gemist heb bij ons flint heel blij dat we dat toch nog hebben meegemaakt
Ja!quote:Op maandag 5 september 2016 15:58 schreef Quoi het volgende:
Gefeliciteerd Eresh! Fijn dat je er content op terugkijktVeel geluk.
Mies, je staat op één
Kijkquote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Minarosa het volgende:
Quoi, congrats!
Tevens binnenvalmeld![]()
![]()
![]()
![]()
Weet niet precies hoe lang, maximaal 6 weken, maar ik heb zojuist op m'n werk een prachtig blauw plusje geplast![]()
Zoveel sneller dan de eerste keer! Kan het bijna niet geloven.
Ik ga hier een beetje uit van oktober om de een of andere redenquote:Op maandag 5 september 2016 16:08 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ja!en dat blijf ik voorlopig ook doen, want ga uit van 22 september (las dat 90% van de baby's voor de tiende dag na de uitgerekende datum geboren wordt
). Heb ik mooi tien dagen langer verlof \0/
Oooh! Wat leuk joh! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Minarosa het volgende:
Quoi, congrats!
![]()
![]()
![]()
Weet niet precies hoe lang, maximaal 6 weken, maar ik heb zojuist op m'n werk een prachtig blauw plusje geplast![]()
Nee alleen zo'n dure van ClearBlue, was de enige die de Ah naast m'n werk had. 10 euro goed besteedquote:Op maandag 5 september 2016 17:04 schreef Unihipili het volgende:
Jeeej Minarosa
Heb je toevallig ook nog een roze test gedaan?
Haha ik zag je vanmiddag als lapo, toen dacht ik: ze zal toch niet.. nee dat kan niet. Dus niet verder gelezen, maar toch!quote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Minarosa het volgende:
Quoi, congrats!
![]()
![]()
![]()
Whoei, gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Minarosa het volgende:
Quoi, congrats!
![]()
![]()
![]()
Dit klinkt zo goedquote:Op maandag 5 september 2016 15:49 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Via de keizersnede, vond het een geweldige ervaring dat ik hem nu geboren zag worden, en daarna bij me kreeg alles wat ik zo gemist heb bij ons flint heel blij dat we dat toch nog hebben meegemaakt
Klopt, maar aangezien de verpakking dus veranderd is en ze voor 50% weggaan, vraag ik me af of je die oude verpakking dan nog wel mag ruilen!quote:Op maandag 5 september 2016 21:48 schreef Unihipili het volgende:
Je schijnt ze ook te mogen retourneren in de winkel voor een andere maat.
Heb ik uitbesteed aan mijn schoonmoeder.quote:Op maandag 5 september 2016 07:25 schreef Unihipili het volgende:
En met die vrije tijd? Als ik nog functioneerde had ik waarschijnlijk een merinowollen babydeken gehaakt.
Oh ja, ik was laatst naar de etos voor luiers en nog wat babyspul, hadden ze ineens een Woezel & Pip-verpakking! Daar gaat mijn voornemen om die stomme hondjes buiten de deur te houden.quote:Op maandag 5 september 2016 18:13 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ik was trouwens net bij etos, als iemand nog luiers nodig heeft: de oude pakken etos luiers zijn 50% korting.
quote:Op maandag 5 september 2016 22:34 schreef ViviRAWRS het volgende:
Eresh gefeliciteerd! De naam past mooi bij je oudste.![]()
Minarosa welkom!
Waar sommigen moeite hebben Thistleweed & Tweedledee uit elkaar te houden, heb ik dat altijd met Mariposas & Minarosa.
[..]
Heb ik uitbesteed aan mijn schoonmoeder.
[..]
Oh ja, ik was laatst naar de etos voor luiers en nog wat babyspul, hadden ze ineens een Woezel & Pip-verpakking! Daar gaat mijn voornemen om die stomme hondjes buiten de deur te houden.
Tof!quote:Op maandag 5 september 2016 22:34 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Heb ik uitbesteed aan mijn schoonmoeder.
[..]
14 maanden. Oudste, dat wordt hij nu, ipv enigequote:Op maandag 5 september 2016 21:49 schreef marel88 het volgende:
Gefeliciteerd, Eresh! Wat geweldig dat deze ontmoeting zo goed is verlopen!
En welkom Mina! Hou oud is jouw oudste?
quote:Op maandag 5 september 2016 23:11 schreef Burdie het volgende:
Mijn peuter vindt het raar dat Woezel en Pip op z'n luier staan, want die dragen helemaal geen luierLogica
.
Dit ja, ik val dan ook gewoon weer in slaap.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Je kunt liggend op je zij borstvoeding geven uniis even oefenen maar wel de fijnste manier!
Thistle, succes!
Waarom kun je niet op je rug liggen? Heb je dan het gevoel flauw te vallen of kan het niet vanwege pijn oid?quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:00 schreef Unihipili het volgende:
Jeueuujjj Fazzoletti voor slaap
En enjoy de echo Thistle.
Hmmm middernachtgedachtes.. ik heb helemaal geen fijne zitplek en hoop dat ik na de bevalling weer meer dan 2min op m'n rug kan liggen (met 5 kussens eronder). Zo echt geen idee hoe ik zou kunnen borstvoeden.
Of ik moet nog een fatsoenlijke stoel aanschaffen of een hoofdbord voor het bed ofzo. Dure grapjes.
Op je zij en/of met voedingskussen; je kraam gaat tzt allerlei houdingen met je oefenen om te kijken wat je fijn vindt. En als de baby groter wordt, veranderen de houdingen ook weer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:00 schreef Unihipili het volgende:
Jeueuujjj Fazzoletti voor slaap
En enjoy de echo Thistle.
Hmmm middernachtgedachtes.. ik heb helemaal geen fijne zitplek en hoop dat ik na de bevalling weer meer dan 2min op m'n rug kan liggen (met 5 kussens eronder). Zo echt geen idee hoe ik zou kunnen borstvoeden.
Of ik moet nog een fatsoenlijke stoel aanschaffen of een hoofdbord voor het bed ofzo. Dure grapjes.
Minaquote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Minarosa het volgende:
Quoi, congrats!
![]()
![]()
![]()
Ik dacht in de snelle meelurk even dat je t over baby's hadquote:Op maandag 5 september 2016 21:48 schreef Unihipili het volgende:
Je schijnt ze ook te mogen ruilen in de winkel voor een andere maat.
How cute!quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:42 schreef Radyhyn het volgende:
Minarosa gefeliciteerd met je streepjes!!!
GM wat balen dat je nu weer rust moet houden. Gelukkig wel thuis!
Thistle veel plezier bij de echo vandaag!voor de goede nachten!
Onze pretecho 3-d van zaterdag ging ook precies zoals verwacht.. meneertje liet zich niet zien en lag in stuit met voeten+handen+navelstreng voor zijn gezicht.. eigenwijze kindjes
Nog wel 1 kiekje kunnen krijgen (bolletje).. en we mogen nog een keertje terug komen als hij head-down ligt (dan is er meer kans dat zijn gezichtje vrij is).
[ afbeelding ]
Onze grote Vv slaapt vanaf zondag in een groot bed (peuterbed)!![]()
![]()
Het ledikantje zou nu naar de babykamer kunnen.. maar die is nog ver van af daar is nog amper wat aan gedaan
De eerste was je, de tweede spoel je af en de derde stof je af en toe af. Toch?quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:27 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
How cute!
Haha, en het leed dat tweede kindje heet... Zo herkenbaar
Liefde, eten en een stuk matras om te slapen ... dan komt alles goed
Ik wou zeggen! Jouw nick kwam me zo bekend voor maar dan idd wel met het verhaal van medische molen. Wat een goed nieuws! Benieuwd wat de eerste echo doet .. heb je daar al een afspraak voor staan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben voorzichtig blij, ik kan het nog geen plekje geven dat we na jaren proberen en medische molen, ik ineens zelf, uit het niets zwanger ben.
Wauw wat goed! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 september 2016 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
Ik mag me hier ook melden![]()
Vrijdag positief getest en zondag nog een keer getest(want ik kan er niet met mijn kop bij dat ik echt zwanger ben)
Ik ben voorzichtig blij, ik kan het nog geen plekje geven dat we na jaren proberen en medische molen, ik ineens zelf, uit het niets zwanger ben.
Het overvalt me ook een soort van als mensen me feliciteren. Denk dat het na de eerste echo pas " echt" wordt.
Maar, hi!![]()
Aurum, wat tof!quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
Vrijdag positief getest en zondag nog een keer getest(want ik kan er niet met mijn kop bij dat ik echt zwanger ben)
Het overvalt me ook een soort van als mensen me feliciteren. Denk dat het na de eerste echo pas " echt" wordt.
Maar, hi!![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
Maar, hi!![]()
Wow eindelijk. Wat goed! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 september 2016 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
Maar, hi!![]()
Wow aurum, wat geweldig!quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
Maar, hi!![]()
Maar, hi!![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik dacht in de snelle meelurk even dat je t over baby's had![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:31 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Waarom kun je niet op je rug liggen? Heb je dan het gevoel flauw te vallen of kan het niet vanwege pijn oid?
Ik kon het niet vanwege pijn en nu niet omdat ik dan flauwval. Zodra de baby er uit is zal dat laatste iig opgelost zijnEn op je zij voeden lijkt mij ook een prima optie
Ja met co-sleeper ernaast zal er veel op de zij zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op je zij en/of met voedingskussen; je kraam gaat tzt allerlei houdingen met je oefenen om te kijken wat je fijn vindt. En als de baby groter wordt, veranderen de houdingen ook weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hier een dikke hart onder de riem. Het wordt allemaal prachtigEn tot snel in de mooie wereld van netbroekjes en kraamverband!
Nope geen BI. Wel hypermobiel waardoor alles extra kracht kost om stabiel te houden. En dan nu in zwangerschap natuurlijk alles nòg extrabonus flexibelerquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:32 schreef Mies_poes het volgende:
Uni, waarom heb je eigenlijk zo veel pijn? Heb je ook BI?
Mijn nachten zijn gemiddeld negen uur waarbij ik minstens tien keer wakker word. Ach, zo lang ik maar weer in slaap val hoor je mij niet klagen![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:30 schreef Quoi het volgende:
Wat gek om hier niet meer te 'horen'![]()
Ik spiek gewoon nog lekker mee, maar ben inmiddels ook al in transitienaar het babytopic.
Het gaat geweldig met ons! Onder de spoiler mijn post in het babytopic.Leg vast natte zoogcompressen in de diepvries, ik kreeg ook pas op dag 4 stuwing en toen was ik zoooo blij dat de kraam dat al had gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hier een dikke hart onder de riem. Het wordt allemaal prachtigEn tot snel in de mooie wereld van netbroekjes en kraamverband!
Verder gewoon![]()
voor je spoiler!
S. 2014
J. 2016
We zullen zienquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:22 schreef Thistleweed het volgende:
Ik gok dat jij gaat winnen Tweedledee, ik ben bij mijn beide meiden pas na 40 weken bevallen en verwacht dat deze ook de tijd gaat nemen
Dank voor de tip! Eigenwijs: ik heb ze als een soort van wishful thinking niet in huis gehaaldquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Leg vast natte zoogcompressen in de diepvries, ik kreeg ook pas op dag 4 stuwing en toen was ik zoooo blij dat de kraam dat al had gedaan.
Verder gewoon![]()
voor je spoiler!
Appelstroop in een zakje wordt niet hard in de vriezerquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Eigenwijs: ik heb ze als een soort van wishful thinking niet in huis gehaaldDraag wel sinds een dag (en nacht) een megastrakke sportbh ter preventie. Fingers crossed!
oh wauw!!!!! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 september 2016 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
Maar, hi!![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:41 schreef Selvaria het volgende:
Deze week vroegen de eerste leerlingen voorzichtig of ik zwanger was. Ik heb ze wijsgemaakt dat ik in Frankrijk teveel croissantjes had gegeten, die blik van opluchting toen ik daarna toch zei hoe de vork wel in de steel zat.![]()
Wauw aurum!! Ein-de-fucking-lijkquote:Op dinsdag 6 september 2016 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
Maar, hi!![]()
Even een jompel voor jouquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:21 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaah, hartje gezien! Het is er maar eentje, hij zit op de goede plek en groei ligt mooi op schema. Ik mag door naar de verloskundige (was in het ziekenhuis vanwege mmm)
Maar, hi!![]()
Ohh succes!! Hoogzwanger dé baan binnenslepen zou tof zijn joh!quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:44 schreef Twinkle20 het volgende:
En vanmiddag gewoon al gebeld worden voor een gesprek a.s. vrijdag... onder hele grote voorbehoud dus. Maar wel DE functie die ik na het begalen van mijn diploma voor ogen had. So fingers crossed.
haha! Een muisarm LOLquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat geweldig nieuws! Ik ga me een muisarm duimen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Woow ja ken jij mij al zo lang?quote:Op woensdag 7 september 2016 10:45 schreef Mies_poes het volgende:
Ik vind je buik nu wel erg mooi, Gm
Twinkle wat goed dat je een sollicitatiegesprek hebt!Was dat tijdens een van je vorige zwangerschappen niet ook het geval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja ... eerst maar eens benen bij elkaar en dat gesprek overleven. Daarna zien we wel weer verder![]()
quote:Op woensdag 7 september 2016 11:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Woow ja ken jij mij al zo lang?
toen ik zwanger was van djenna heb ik met 38 weken ook een gesprek gehad ja .. en toen aangenomen!Oeh dat zou ultiem karma zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja ... eerst maar eens benen bij elkaar en dat gesprek overleven. Daarna zien we wel weer verder![]()
Ik lurk al een jaar of vijf mee dus ik 'ken' je door en door, voor mij geen geheimen![]()
quote:Op woensdag 7 september 2016 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Jij was toch buiten gezet wegens je assertiviteit Twinkle, niet vanwege je zwangerschap
Desalniettemin veel succes, zou tof zijn als het lukt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar spannend wel! Ga mijn best doen!
Wat voel je precies?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:28 schreef Tweedledee het volgende:
Ik lees er niet zo veel over, dus dan ga ik toch enge dingen denken... Ik vermoed dat het gewoon het groeien van mijn baarmoeder is wat ik voel als ik gezeten heb en dan ga staan of lopen, maar ik vind het zo'n eng gevoel. Het ebt na een paar minuten dan wel weer weg.
Hebben jullie dat ook (gehad)? Het is een weekje weggeweest (ook dat vond ik eng) en nu is het weer terug.
Ik zou ook zoveel geruster zijn als we maandag een hartje hebben gezien, focus nu zo op alles wat ik wel en niet voel. Wie kan deze firsttimer gerust stellen?
yep, is normaalquote:Op woensdag 7 september 2016 22:35 schreef Tweedledee het volgende:
Net boven schaambot zeg maar een weeïg gevoel, als een heel licht begin van menstruatie. Ben dan ook een beetje misselijk. Het voelt een beetje alsof het dan in elkaar gedrukt heeft gezeten en als ik ga staan zakt het weer terug, ofzo.
Steken, lichte krampjes, gevoel van ongesteld worden, ik heb het bij dochter gehad en deze zwangerschap ook weer. Je baarmoeder moet gaan uitzetten, en dat gaat vaak niet gevoelloos.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:35 schreef Tweedledee het volgende:
Net boven schaambot zeg maar een weeïg gevoel, als een heel licht begin van menstruatie. Ben dan ook een beetje misselijk. Het voelt een beetje alsof het dan in elkaar gedrukt heeft gezeten en als ik ga staan zakt het weer terug, ofzo.
ja dit, baarmoeder van 6 naar iets van 60 cm, alleen al in de lengtequote:Op woensdag 7 september 2016 22:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Steken, lichte krampjes, gevoel van ongesteld worden, ik heb het bij dochter gehad en deze zwangerschap ook weer. Je baarmoeder moet gaan uitzetten, en dat gaat vaak niet gevoelloos.
Die onzekerheid is gewoon ruk!!
Inderdaad! Zeker als alles nieuw is.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Steken, lichte krampjes, gevoel van ongesteld worden, ik heb het bij dochter gehad en deze zwangerschap ook weer. Je baarmoeder moet gaan uitzetten, en dat gaat vaak niet gevoelloos.
Die onzekerheid is gewoon ruk!!
Nou, ik schrok van het verschil in illustraties tussen nu en 8 weken toen ik vooruit scrollde in een appquote:Op woensdag 7 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dit, baarmoeder van 6 naar iets van 60 cm, alleen al in de lengte
en daarna flubbert het spectaculair weer in elkaar als de bewoner eruit gezet isquote:Op woensdag 7 september 2016 22:48 schreef Tweedledee het volgende:
[..]
Nou, ik schrok van het verschil in illustraties tussen nu en 8 weken toen ik vooruit scrollde in een appOnvoorstelbaar dat dat zo snel kan.
En van een paar cm dik naar papier dun op het eindquote:Op woensdag 7 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dit, baarmoeder van 6 naar iets van 60 cm, alleen al in de lengte
Charmingquote:Op woensdag 7 september 2016 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
en daarna flubbert het spectaculair weer in elkaar als de bewoner eruit gezet is
Ja is het ookquote:Op woensdag 7 september 2016 23:22 schreef Tweedledee het volgende:
[..]
Charming
Lijkt me raar gevoel als dat ineens over is na zo veel maanden. Hoewel je dan wel iets anders spectaculairs ervoor terug hebt
Ik liep de eerste periode regelmatig mn vet te liefkozen...quote:Op woensdag 7 september 2016 23:22 schreef Tweedledee het volgende:
[..]
Charming
Lijkt me raar gevoel als dat ineens over is na zo veel maanden. Hoewel je dan wel iets anders spectaculairs ervoor terug hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |