Ha leuk hè die plaatsjes opschuiven. Ik sta nu 5e zag ik. Dat ging snelquote:Op zondag 4 september 2016 21:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ben ik opeens 9e in het lijstje 😬 komende week nog 4 dagen werken en dan verlof, zo' raar idee! Aan de ene kant kijk ik er naar uit, aan de andere kant ben ik er heul nog niet aan toe, geen idee wat ik met al die vrije tijd moet!
Ha ja het gaat echt snel opeens 😬 Ik functioneer nog prima, dat is het probleem niet! Haken is niet mijn sterkste kant dus dat wordt hem niet hihi. Babykamer is ook al klaar, hoef geen spullen meer dus daar kan ik mijn tijd ook al niet kwijt. Strand is op zich een goed idee maar in mijn eentje doe ik dat dan weer niet zo snel.. Gelukkig heeft mijn vriendin een week na mij ook verlof, kunnen we elkaar gaan vervelen 😍quote:Op maandag 5 september 2016 07:25 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ha leuk hè die plaatsjes opschuiven. Ik sta nu 5e zag ik. Dat ging snel.
En met die vrije tijd? Als ik nog functioneerde had ik waarschijnlijk een merinowollen babydeken gehaakt.
En lekker veel slapen als dat nog gaat.
Of nog een dagje strand ofzo.
nou, ik ben gedurende mijn vorige zwangerschap ook tot 36 weken elke dag naar mijn werk gefietst hoor, het kan bestquote:Op maandag 5 september 2016 08:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Thistle en is het de brdoeling dat je tot einde zwangersvhap elke dag op en neer fietst naar die school?
Oh noesquote:Op maandag 5 september 2016 07:44 schreef Thistleweed het volgende:
Er staat trouwens veel een verhuizing op de planning dus hopelijk verkopen we snel onze woning
quote:Op maandag 5 september 2016 08:40 schreef Unihipili het volgende:
Welke vorm van geklust bedoel je nu?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |