Klopt, maar aangezien de verpakking dus veranderd is en ze voor 50% weggaan, vraag ik me af of je die oude verpakking dan nog wel mag ruilen!quote:Op maandag 5 september 2016 21:48 schreef Unihipili het volgende:
Je schijnt ze ook te mogen retourneren in de winkel voor een andere maat.
Heb ik uitbesteed aan mijn schoonmoeder.quote:Op maandag 5 september 2016 07:25 schreef Unihipili het volgende:
En met die vrije tijd? Als ik nog functioneerde had ik waarschijnlijk een merinowollen babydeken gehaakt.
Oh ja, ik was laatst naar de etos voor luiers en nog wat babyspul, hadden ze ineens een Woezel & Pip-verpakking! Daar gaat mijn voornemen om die stomme hondjes buiten de deur te houden.quote:Op maandag 5 september 2016 18:13 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ik was trouwens net bij etos, als iemand nog luiers nodig heeft: de oude pakken etos luiers zijn 50% korting.
quote:Op maandag 5 september 2016 22:34 schreef ViviRAWRS het volgende:
Eresh gefeliciteerd! De naam past mooi bij je oudste.![]()
Minarosa welkom!
Waar sommigen moeite hebben Thistleweed & Tweedledee uit elkaar te houden, heb ik dat altijd met Mariposas & Minarosa.
[..]
Heb ik uitbesteed aan mijn schoonmoeder.
[..]
Oh ja, ik was laatst naar de etos voor luiers en nog wat babyspul, hadden ze ineens een Woezel & Pip-verpakking! Daar gaat mijn voornemen om die stomme hondjes buiten de deur te houden.
Tof!quote:Op maandag 5 september 2016 22:34 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Heb ik uitbesteed aan mijn schoonmoeder.
[..]
14 maanden. Oudste, dat wordt hij nu, ipv enigequote:Op maandag 5 september 2016 21:49 schreef marel88 het volgende:
Gefeliciteerd, Eresh! Wat geweldig dat deze ontmoeting zo goed is verlopen!
En welkom Mina! Hou oud is jouw oudste?
quote:Op maandag 5 september 2016 23:11 schreef Burdie het volgende:
Mijn peuter vindt het raar dat Woezel en Pip op z'n luier staan, want die dragen helemaal geen luierLogica
.
Dit ja, ik val dan ook gewoon weer in slaap.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Je kunt liggend op je zij borstvoeding geven uniis even oefenen maar wel de fijnste manier!
Thistle, succes!
Waarom kun je niet op je rug liggen? Heb je dan het gevoel flauw te vallen of kan het niet vanwege pijn oid?quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:00 schreef Unihipili het volgende:
Jeueuujjj Fazzoletti voor slaap
En enjoy de echo Thistle.
Hmmm middernachtgedachtes.. ik heb helemaal geen fijne zitplek en hoop dat ik na de bevalling weer meer dan 2min op m'n rug kan liggen (met 5 kussens eronder). Zo echt geen idee hoe ik zou kunnen borstvoeden.
Of ik moet nog een fatsoenlijke stoel aanschaffen of een hoofdbord voor het bed ofzo. Dure grapjes.
Op je zij en/of met voedingskussen; je kraam gaat tzt allerlei houdingen met je oefenen om te kijken wat je fijn vindt. En als de baby groter wordt, veranderen de houdingen ook weer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:00 schreef Unihipili het volgende:
Jeueuujjj Fazzoletti voor slaap
En enjoy de echo Thistle.
Hmmm middernachtgedachtes.. ik heb helemaal geen fijne zitplek en hoop dat ik na de bevalling weer meer dan 2min op m'n rug kan liggen (met 5 kussens eronder). Zo echt geen idee hoe ik zou kunnen borstvoeden.
Of ik moet nog een fatsoenlijke stoel aanschaffen of een hoofdbord voor het bed ofzo. Dure grapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |