We zullen zienquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:22 schreef Thistleweed het volgende:
Ik gok dat jij gaat winnen Tweedledee, ik ben bij mijn beide meiden pas na 40 weken bevallen en verwacht dat deze ook de tijd gaat nemen
Dank voor de tip! Eigenwijs: ik heb ze als een soort van wishful thinking niet in huis gehaaldquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Leg vast natte zoogcompressen in de diepvries, ik kreeg ook pas op dag 4 stuwing en toen was ik zoooo blij dat de kraam dat al had gedaan.
Verder gewoon![]()
voor je spoiler!
Appelstroop in een zakje wordt niet hard in de vriezerquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Eigenwijs: ik heb ze als een soort van wishful thinking niet in huis gehaaldDraag wel sinds een dag (en nacht) een megastrakke sportbh ter preventie. Fingers crossed!
oh wauw!!!!! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 september 2016 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
Ik mag me hier ook melden![]()
Vrijdag positief getest en zondag nog een keer getest(want ik kan er niet met mijn kop bij dat ik echt zwanger ben)
Ik ben voorzichtig blij, ik kan het nog geen plekje geven dat we na jaren proberen en medische molen, ik ineens zelf, uit het niets zwanger ben.
Het overvalt me ook een soort van als mensen me feliciteren. Denk dat het na de eerste echo pas " echt" wordt.
Maar, hi!![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:41 schreef Selvaria het volgende:
Deze week vroegen de eerste leerlingen voorzichtig of ik zwanger was. Ik heb ze wijsgemaakt dat ik in Frankrijk teveel croissantjes had gegeten, die blik van opluchting toen ik daarna toch zei hoe de vork wel in de steel zat.![]()
Wauw aurum!! Ein-de-fucking-lijkquote:Op dinsdag 6 september 2016 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
Vrijdag positief getest en zondag nog een keer getest(want ik kan er niet met mijn kop bij dat ik echt zwanger ben)
Ik ben voorzichtig blij, ik kan het nog geen plekje geven dat we na jaren proberen en medische molen, ik ineens zelf, uit het niets zwanger ben.
Het overvalt me ook een soort van als mensen me feliciteren. Denk dat het na de eerste echo pas " echt" wordt.
Maar, hi!![]()
Even een jompel voor jouquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:21 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaah, hartje gezien! Het is er maar eentje, hij zit op de goede plek en groei ligt mooi op schema. Ik mag door naar de verloskundige (was in het ziekenhuis vanwege mmm)
quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
Maar, hi!![]()
Ohh succes!! Hoogzwanger dé baan binnenslepen zou tof zijn joh!quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:44 schreef Twinkle20 het volgende:
En vanmiddag gewoon al gebeld worden voor een gesprek a.s. vrijdag... onder hele grote voorbehoud dus. Maar wel DE functie die ik na het begalen van mijn diploma voor ogen had. So fingers crossed.
haha! Een muisarm LOLquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat geweldig nieuws! Ik ga me een muisarm duimen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |