abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 18:40:37 #251
269689 crew  Viv
pi_165131148
Fijn van de goede echo Thistle!

En Aurum gefeliciteerd!! *O*
pi_165131154
Wat fijn om te lezen Quoi!

En welkom nieuwe zwangeren, leuk die nieuwe aanwas!
pi_165131320
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 18:22 schreef Thistleweed het volgende:
Ik gok dat jij gaat winnen Tweedledee, ik ben bij mijn beide meiden pas na 40 weken bevallen en verwacht dat deze ook de tijd gaat nemen :D
We zullen zien *) Is dat een goede indicator ja, hoe het vorige keren gegaan is?

Ik heb het zelf blijkbaar tot de volle 42 weken gerekt tot aan de dag dat mijn moeder eigenlijk naar het ziekenhuis had gemoeten als het nog langer zou duren, dus ik hoop niet dat dat erfelijk bepaald is :o
  dinsdag 6 september 2016 @ 18:53:25 #254
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165131448
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 18:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Leg vast natte zoogcompressen in de diepvries, ik kreeg ook pas op dag 4 stuwing en toen was ik zoooo blij dat de kraam dat al had gedaan. :+

Verder gewoon O+ O+ voor je spoiler!
Dank voor de tip! Eigenwijs: ik heb ze als een soort van wishful thinking niet in huis gehaald :@ Draag wel sinds een dag (en nacht) een megastrakke sportbh ter preventie. Fingers crossed! ;)
pi_165131864
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 18:53 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dank voor de tip! Eigenwijs: ik heb ze als een soort van wishful thinking niet in huis gehaald :@ Draag wel sinds een dag (en nacht) een megastrakke sportbh ter preventie. Fingers crossed! ;)
Appelstroop in een zakje wordt niet hard in de vriezer 8-) dat is echt aangenamer dan een loeihard stuk ijs!

Enne.. *O* van harte he!!
pi_165131931
Hier knipte ze een kraamverband door, maakte dat nat en in de vriezer in een boterhamzakje. En dan in een theedoek voor de borsten (beide achter elkaar) of in een hydofielwashandje voor de onderkant.
pi_165132624
Gefeliciteerd Aurum! Wat bijzonder. O+ Ik geloof dat ik ook iemand anders was vergeten te verwelkomen, dus bij deze alsnog. *)

Fijn dat alles zo goed gaat, Quoi! Hopelijk herstel je vlotter dan verwacht en kan je nog lekker even van je roze wolk genieten. O+

Hoera voor goede echo's! *O* Wij mogen volgende week woensdag weer. :)

Deze week vroegen de eerste leerlingen voorzichtig of ik zwanger was. Ik heb ze wijsgemaakt dat ik in Frankrijk teveel croissantjes had gegeten, die blik van opluchting toen ik daarna toch zei hoe de vork wel in de steel zat. _O- O+
pi_165132633
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
Ik mag me hier ook melden :s)

Vrijdag positief getest en zondag nog een keer getest(want ik kan er niet met mijn kop bij dat ik echt zwanger ben :') )

Ik ben voorzichtig blij, ik kan het nog geen plekje geven dat we na jaren proberen en medische molen, ik ineens zelf, uit het niets zwanger ben.

Het overvalt me ook een soort van als mensen me feliciteren. Denk dat het na de eerste echo pas " echt" wordt.

Maar, hi! :W w/
oh wauw!!!!! Gefeliciteerd O+ O+ O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_165133158
Wat een goed nieuws topic! Kan het niet bijhouden maar: *O* *O* *O* *O* *O* *O* voor iedereen die blij nieuws heeft *O* *O* *O* *O* *O* *O* Nieuwe baby's en zwangeren! Hoera!

En opeens voet het alsof ik 4ever zwanger ben. Bijna 33wk en we zijn dr nog laaaaaaang niet geloof ik! *;
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_165133312
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:41 schreef Selvaria het volgende:
Deze week vroegen de eerste leerlingen voorzichtig of ik zwanger was. Ik heb ze wijsgemaakt dat ik in Frankrijk teveel croissantjes had gegeten, die blik van opluchting toen ik daarna toch zei hoe de vork wel in de steel zat. _O- O+
:D :D
Nu heb ik zin in croissantjes :(
pi_165133587
quote:

Vrijdag positief getest en zondag nog een keer getest(want ik kan er niet met mijn kop bij dat ik echt zwanger ben :') )

Ik ben voorzichtig blij, ik kan het nog geen plekje geven dat we na jaren proberen en medische molen, ik ineens zelf, uit het niets zwanger ben.

Het overvalt me ook een soort van als mensen me feliciteren. Denk dat het na de eerste echo pas " echt" wordt.

Wauw aurum!! Ein-de-fucking-lijk _O_ Wat geweldig voor jullie, gefeliciteerd!! O+
pi_165134548
Jaaa, thanks allemaal. Zo lief O+

Voor de rest mag ik niet klagen want ik heb geen last van misselijkheid *afklopt*. En ik werk morgen thuis, dus ik kan uitslapen.

Hoop dat ik vannacht iig beter slaap dan afgelopen nacht :s)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_165134692
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:21 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaah, hartje gezien! Het is er maar eentje, hij zit op de goede plek en groei ligt mooi op schema. Ik mag door naar de verloskundige (was in het ziekenhuis vanwege mmm) *O*
Even een jompel voor jou *O* boontje *O*

En gefeliciteerd Aurum. Als ik het zo lees is het een bijzonder cadeautje.

[ Bericht 4% gewijzigd door Peacefulll op 06-09-2016 20:55:22 ]
pi_165135353
Dat is toch extra mooi nieuws Aurum. Ik duim voor je dat alles goed mag gaan!
pi_165137298
* Unihipili jompelt wat mee *O* *O* *O*
pi_165137475
Productief dagje hier vandaag. Wat gaat de tijd dan ineens snel. Vanochtend flink bezig geweest net solliciteren en de kindjes heel pedagogisch onverantwoord bij de tv geplant :@

En vanmiddag gewoon al gebeld worden voor een gesprek a.s. vrijdag :') ... onder hele grote voorbehoud dus. Maar wel DE functie die ik na het begalen van mijn diploma voor ogen had. So fingers crossed.

En ik denk dat ik morgenvroeg toch maar eens mijn nesteldrang wat nu nog in mijn hoofd zit dr ruimte ga geven. My god mijn ramen zien eruit ... :o
pi_165139737
Ohh aurum! YES! Gefeliciteerd, wat fijn! *O*
E.
pi_165141273
quote:

O+ O+ O+ O+ O+
Wat geweldig nieuws! Ik ga me een muisarm duimen! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Manager PR/Moderator woensdag 7 september 2016 @ 06:17:34 #269
269689 crew  Viv
pi_165144284
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:44 schreef Twinkle20 het volgende:
En vanmiddag gewoon al gebeld worden voor een gesprek a.s. vrijdag :') ... onder hele grote voorbehoud dus. Maar wel DE functie die ik na het begalen van mijn diploma voor ogen had. So fingers crossed.
Ohh succes!! Hoogzwanger dé baan binnenslepen zou tof zijn joh! O+
  woensdag 7 september 2016 @ 08:17:07 #270
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165144828
Spannend twink! Ik duim ook voor je ^O^

Aurum wat een mooi nieuws, welkom en gefeliciteerd!

En ik las dat GM weer rustiger aan moet doen ;(
pi_165145389
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+ O+
Wat geweldig nieuws! Ik ga me een muisarm duimen! :*
haha! Een muisarm LOL :D

@Twinkle: succes! En op wat voor functie heb je gesolliciteerd?

Ik heb vannacht in coma gelegen, zelfs niet wakker geworden om te plassen. Dus ik kan de wereld weer aan *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 7 september 2016 @ 10:05:32 #272
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_165146185
Aurum :o wat tof en fijn en bijzonder! O+ Gefeliciteerd *O* *O*
Be happy with the little things in life
pi_165146603
Oh de weer verplichte rust voor gewoonmezelf had ik ook even overheen gelezen. Wat rot, wel fijn dat je weer naar huis mocht.

Succes alvast met je gesprek vrijdag Twinkle! Niet voor die tijd bevallen he ;)
pi_165146753
Die rust komt wel goed, bedankt meiden.

Succes twinkle! En idd knieeen bij elkaar tot die tijd :P

Ik zat foto's van zwangerschap 1 terug te kijken en ik geloof dat ik nu wel echt dikker ben :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_165146877
Ik vind je buik nu wel erg mooi, Gm O+

Twinkle wat goed dat je een sollicitatiegesprek hebt! *O* Was dat tijdens een van je vorige zwangerschappen niet ook het geval? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')