abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165147338
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:45 schreef Mies_poes het volgende:
Ik vind je buik nu wel erg mooi, Gm O+

Twinkle wat goed dat je een sollicitatiegesprek hebt! *O* Was dat tijdens een van je vorige zwangerschappen niet ook het geval? :D
Woow ja ken jij mij al zo lang? :D
toen ik zwanger was van djenna heb ik met 38 weken ook een gesprek gehad ja .. en toen aangenomen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja ... eerst maar eens benen bij elkaar en dat gesprek overleven. Daarna zien we wel weer verder ^O^
pi_165147599
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:06 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Woow ja ken jij mij al zo lang? :D
toen ik zwanger was van djenna heb ik met 38 weken ook een gesprek gehad ja .. en toen aangenomen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja ... eerst maar eens benen bij elkaar en dat gesprek overleven. Daarna zien we wel weer verder ^O^
Oeh dat zou ultiem karma zijn ja _O_
Ik lurk al een jaar of vijf mee dus ik 'ken' je door en door, voor mij geen geheimen 8-)
pi_165149666
Zou wel enorm baas zijn als het lukt Twinkle, veel succes!
  woensdag 7 september 2016 @ 13:30:23 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_165149840
Jij was toch buiten gezet wegens je assertiviteit Twinkle, niet vanwege je zwangerschap :?
Desalniettemin veel succes, zou tof zijn als het lukt!
disclaimer
pi_165149937
Spannend twinkle, succes alvast :D

Pfff solliciteren tijdens zwangerschap lijkt me niks :+ vorige keer tijdens verlof (dochter was 2 maanden) wel gesolliciteerd en aangenomen, daardoor 1,5 maand eerder weer aan t werk gegaan dan gepland :')

Nu blijf ik lekker waar ik zit, moet alleen nog ff kijken qua oppas, medezwangere zus past nu op de woensdag op maar die ziet het (logisch!) straks niet zitten met 5 kinderen waarvan 2 babies...

En ik wil eigenlijk het eerste jaar geen kdv voor mn O+ baby O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_165151135
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Jij was toch buiten gezet wegens je assertiviteit Twinkle, niet vanwege je zwangerschap :?
Desalniettemin veel succes, zou tof zijn als het lukt!
SPOILER
Maar spannend wel! Ga mijn best doen!
pi_165157382
Zo wij zijn inmiddels weer thuis!
Scott is echt een heerlijk mannetje heel tevreden eindelijk.
Was begonnen met borstvoeding dit bleek niet echt een succes.
Met Flint heb ik de fout gemaakt om bijna overspannen te raken door dat de voeding niet lukte dus gister nacht na een hysterisch hongerig kindje en een mega huilbui besloten om toch voor de fles te gaan. En dit is mn beste keuze ooit, Scott is rustiger, ik heb rust en hij bleek 9 % te zijn afgevallen en begon geel te zien door deze keuze mocht hij gelukkig wel mee en waardes waren nog prima

Met mij gaat t verder prima
Geen wondpijn
Enigste waar ik echt last van heb is de lucht in mn buik en darmen die nog niet echt werken...nog steeds 39 weken zwanger zeg maar...
Daardoor misselijk en een vol gevoel gelukkig begint het te werken nu!
Al met al een blauwe wolk waar ik nog niet vanaf wil !!!! O+ *O* *;
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_165158167
Goed om te horen Eresh! ^O^
Hopelijk blijft het genieten zo en wordt het alleen maar mooier!

Mijn man heeft nesteldrang ofzo :') ... ineens moet de tuin tiptop in orde _O-

Morgenvroeg eerst met de kindjes naar het consultatiebureau.. ben benieuwd hoe ze het doen. En morgenmiddag dan weer zelf controle terwijl de kindjes bij opa en oma spelen. Ze kijken er enorm naar uit want opa en oma zijn de bom natuurlijk. En mijn man heeft de hele dag vrij :7 ... dus gewoon alles lekker op het gemakkie.

Veel last van de warmte dames? Ik vind het momenteel beter te doen dan die warme week van onlangs ^O^
  woensdag 7 september 2016 @ 20:33:14 #284
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165158883
Ja twink het is voor mij nu ook beter te doen indd. Ben blij dat t iets minder warm nu we nog een weekje naar zee gaan vrijdag.

Heb nu een voorlichtingsavond over borstvoeding in het ziekenhuis/geboortecentrum waar ik wil bevallen. Heel interessant allemaal, hopelijk lukt t straks ook.
pi_165160184
Eresh veel plezier op je blauwe wolk! Ik ben zo blij voor je dat de start van je tweede kindje zo veel rustiger en zorgelozer is.
pi_165162298
Ik lees er niet zo veel over, dus dan ga ik toch enge dingen denken... Ik vermoed dat het gewoon het groeien van mijn baarmoeder is wat ik voel als ik gezeten heb en dan ga staan of lopen, maar ik vind het zo'n eng gevoel. Het ebt na een paar minuten dan wel weer weg.
Hebben jullie dat ook (gehad)? Het is een weekje weggeweest (ook dat vond ik eng) en nu is het weer terug.
Ik zou ook zoveel geruster zijn als we maandag een hartje hebben gezien, focus nu zo op alles wat ik wel en niet voel. Wie kan deze firsttimer gerust stellen? ;)
pi_165162456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:28 schreef Tweedledee het volgende:
Ik lees er niet zo veel over, dus dan ga ik toch enge dingen denken... Ik vermoed dat het gewoon het groeien van mijn baarmoeder is wat ik voel als ik gezeten heb en dan ga staan of lopen, maar ik vind het zo'n eng gevoel. Het ebt na een paar minuten dan wel weer weg.
Hebben jullie dat ook (gehad)? Het is een weekje weggeweest (ook dat vond ik eng) en nu is het weer terug.
Ik zou ook zoveel geruster zijn als we maandag een hartje hebben gezien, focus nu zo op alles wat ik wel en niet voel. Wie kan deze firsttimer gerust stellen? ;)
Wat voel je precies?

Eresh, lekker op je blauwe wolk blijven met je mannen! O+
S. 2014
J. 2016
pi_165162476
Wat voor gevoel heb je het nou over?
pi_165162501
Net boven schaambot zeg maar een weeïg gevoel, als een heel licht begin van menstruatie. Ben dan ook een beetje misselijk. Het voelt een beetje alsof het dan in elkaar gedrukt heeft gezeten en als ik ga staan zakt het weer terug, ofzo.
  woensdag 7 september 2016 @ 22:41:51 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165162681
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:35 schreef Tweedledee het volgende:
Net boven schaambot zeg maar een weeïg gevoel, als een heel licht begin van menstruatie. Ben dan ook een beetje misselijk. Het voelt een beetje alsof het dan in elkaar gedrukt heeft gezeten en als ik ga staan zakt het weer terug, ofzo.
yep, is normaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_165162692
De eerste weken van mijn zwangerschap voelde bij mij hetzelfde als ongesteld zijn. Niet per se met lopen maar continu.
pi_165162737
O+
Thanks Molo en Mies, dat stelt me gerust.
pi_165162769
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:35 schreef Tweedledee het volgende:
Steken, lichte krampjes, gevoel van ongesteld worden, ik heb het bij dochter gehad en deze zwangerschap ook weer. Je baarmoeder moet gaan uitzetten, en dat gaat vaak niet gevoelloos.
Die onzekerheid is gewoon ruk!!
S. 2014
J. 2016
  woensdag 7 september 2016 @ 22:47:05 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165162840
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Steken, lichte krampjes, gevoel van ongesteld worden, ik heb het bij dochter gehad en deze zwangerschap ook weer. Je baarmoeder moet gaan uitzetten, en dat gaat vaak niet gevoelloos.
ja dit, baarmoeder van 6 naar iets van 60 cm, alleen al in de lengte :o
pi_165162847
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Inderdaad! Zeker als alles nieuw is.
Thanks, ik slaap een stuk rustiger vannacht door jullie :)
pi_165162887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Nou, ik schrok van het verschil in illustraties tussen nu en 8 weken toen ik vooruit scrollde in een app :D Onvoorstelbaar dat dat zo snel kan.
  woensdag 7 september 2016 @ 22:57:57 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165163125
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:48 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

Nou, ik schrok van het verschil in illustraties tussen nu en 8 weken toen ik vooruit scrollde in een app :D Onvoorstelbaar dat dat zo snel kan.
en daarna flubbert het spectaculair weer in elkaar als de bewoner eruit gezet is :D
pi_165163377
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:

[..]

En van een paar cm dik naar papier dun op het eind O+ ik vind het zo'n mooi orgaan O+ maar hey ik ben lichtelijk bevooroordeeld :+
:)
pi_165163907
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:57 schreef Molo het volgende:

[..]

en daarna flubbert het spectaculair weer in elkaar als de bewoner eruit gezet is :D
Charming :D
Lijkt me raar gevoel als dat ineens over is na zo veel maanden. Hoewel je dan wel iets anders spectaculairs ervoor terug hebt :)
  woensdag 7 september 2016 @ 23:26:48 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165164036
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 23:22 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

Charming :D
Lijkt me raar gevoel als dat ineens over is na zo veel maanden. Hoewel je dan wel iets anders spectaculairs ervoor terug hebt :)
Ja is het ook

ik reed van OK terug naar verloskamer (na keizersnede) en zei tegen de anesthesioloog "goh, echt raar dat mijn buik ineens niet meer bol is :D "
Hij "fijn toch, heb je weer een strakke platte buik" oid

Zelden zo hard gelachen O+ :D (nogal dik van mezelf, met striae, vetschort en alles O+ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')