Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 5 september 2016 15:29 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik kom me ook even melden...
Vanmiddag zijn we papa en mama geworden van een zoon S.cott !!
Wat een verschil kwa ervaring van ons Flint en nu!! Zo gelukkig!!!
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 5 september 2016 15:29 schreef Ereshkigal het volgende:
Eresh gefelicitaart!quote:Op maandag 5 september 2016 15:29 schreef Ereshkigal het volgende:
Via de keizersnede, vond het een geweldige ervaring dat ik hem nu geboren zag worden, en daarna bij me kreeg alles wat ik zo gemist heb bij ons flint heel blij dat we dat toch nog hebben meegemaaktquote:Op maandag 5 september 2016 15:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Eresh gefelicitaart!
Is het nu alsnog via ks gebeurd of is het losgebarsten n.a.v. die niet echt aangekondigde strippoging?
Wat fijn dat je nu hebt mogen ervaren dat het dud ook heel anders kan zijn zo'n eerste ontmoetingquote:Op maandag 5 september 2016 15:49 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Via de keizersnede, vond het een geweldige ervaring dat ik hem nu geboren zag worden, en daarna bij me kreeg alles wat ik zo gemist heb bij ons flint heel blij dat we dat toch nog hebben meegemaakt
Ja!quote:Op maandag 5 september 2016 15:58 schreef Quoi het volgende:
Gefeliciteerd Eresh! Fijn dat je er content op terugkijktVeel geluk.
Mies, je staat op één
Kijkquote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Minarosa het volgende:
Quoi, congrats!
Tevens binnenvalmeld![]()
![]()
![]()
![]()
Weet niet precies hoe lang, maximaal 6 weken, maar ik heb zojuist op m'n werk een prachtig blauw plusje geplast![]()
Zoveel sneller dan de eerste keer! Kan het bijna niet geloven.
Ik ga hier een beetje uit van oktober om de een of andere redenquote:Op maandag 5 september 2016 16:08 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ja!en dat blijf ik voorlopig ook doen, want ga uit van 22 september (las dat 90% van de baby's voor de tiende dag na de uitgerekende datum geboren wordt
). Heb ik mooi tien dagen langer verlof \0/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |