Oooh! Wat leuk joh! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Minarosa het volgende:
Quoi, congrats!
Tevens binnenvalmeld![]()
![]()
![]()
![]()
Weet niet precies hoe lang, maximaal 6 weken, maar ik heb zojuist op m'n werk een prachtig blauw plusje geplast![]()
Zoveel sneller dan de eerste keer! Kan het bijna niet geloven.
Nee alleen zo'n dure van ClearBlue, was de enige die de Ah naast m'n werk had. 10 euro goed besteedquote:Op maandag 5 september 2016 17:04 schreef Unihipili het volgende:
Jeeej Minarosa
Heb je toevallig ook nog een roze test gedaan?
Haha ik zag je vanmiddag als lapo, toen dacht ik: ze zal toch niet.. nee dat kan niet. Dus niet verder gelezen, maar toch!quote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Minarosa het volgende:
Quoi, congrats!
![]()
![]()
![]()
Weet niet precies hoe lang, maximaal 6 weken, maar ik heb zojuist op m'n werk een prachtig blauw plusje geplast![]()
Whoei, gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Minarosa het volgende:
Quoi, congrats!
![]()
![]()
![]()
Dit klinkt zo goedquote:Op maandag 5 september 2016 15:49 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Via de keizersnede, vond het een geweldige ervaring dat ik hem nu geboren zag worden, en daarna bij me kreeg alles wat ik zo gemist heb bij ons flint heel blij dat we dat toch nog hebben meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |