quote:Op zondag 4 september 2016 11:52 schreef Nober het volgende:
Fragmenten van Theo Hiddema's optreden in Business Class morgen wellicht in VI.
quote:Op zondag 4 september 2016 12:25 schreef Bolasie het volgende:
Aadgod
http://www.dumpert.nl/med(...)verklapt_geheim.html
Gijp luisterde niet goed, want als je goed had opgelet hadden ze het daarvoor over "een briefje met daarop de antwoorden in de kleedkamer", tijdens het gesprek zelf, daar doelde Aad op.quote:
Misschien moeten we een petitie startenquote:Op zondag 4 september 2016 18:26 schreef Evertjan het volgende:
maar er is dus een klein kansje dat Doordekken weer terugkomt??
Met jouw achterban op Youtube zit je dan zo aan paar honderdduizend handtekeningenquote:Op zondag 4 september 2016 18:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een petitie starten
Hij moet echt een televizierring krijgen. Vandaag voor het eerst gekeken maar was echt hilarisch. Dat 'publiek' ook telkens in beeld met mega serieus gezicht..quote:Op zondag 4 september 2016 17:05 schreef DrDentz het volgende:
Harry Mens de koning van de subtiele overgang.
Ja leukquote:Op zondag 4 september 2016 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met jouw achterban op Youtube zit je dan zo aan paar honderdduizend handtekeningen
Misschien wil de eigenaar van hansiehansie.nl daar wel aan meewerken.quote:Op zondag 4 september 2016 18:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een petitie starten
Ik zapte toevallig voorbij vanmorgen toen Hiddema al lekker bezig was over moslims, de bible belt en de PVV. Daarna kwam ook nog ene De Winter aan tafel die had er ook enorme zin in.quote:Op zondag 4 september 2016 20:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij moet echt een televizierring krijgen. Vandaag voor het eerst gekeken maar was echt hilarisch. Dat 'publiek' ook telkens in beeld met mega serieus gezicht..
2 totaal verschillende persoonlijkheden die een gesprek proberen te voerenquote:In het programma Praat, praat gastpresentator Rene van der Gijp, met 4 verschillende gasten: Danny Blind, Joop Zijlaard, Mario Been en Maarten Spanjer.
Die Blind is sowieso een koekebakker. Overal mislukt in leidinggevende functies. Vervelend gesprek ook met Scholletje.quote:Op maandag 5 september 2016 10:29 schreef Doublepain het volgende:
Gister kwam ik dit tegen
[..]
2 totaal verschillende persoonlijkheden die een gesprek proberen te voeren
''Maar België....''quote:Op maandag 5 september 2016 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer eens wat nieuws...
Simonaids, niet gekekenquote:Op maandag 5 september 2016 16:44 schreef Ingolstadt het volgende:
Blijkbaar heeft VI moeten bezuinigen op het minuutje, eerst hadden ze nog iets van een studio, nu wordt het gewoon op de redactie opgenomen
Desalniettemin, een vermakelijk filmpje weer
lquote:
Maar het voegt niets toequote:Op maandag 5 september 2016 17:00 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
l
Simon wordt hier nogal gehaat inderdaad. Jammer eigenlijk, het is een best sympathieke jongen vind ik.
Iedere keer als ik hem hoor of zie krijg ik de neiging om een koekenpan door het scherm te gooien.quote:Op maandag 5 september 2016 17:00 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
l
Simon wordt hier nogal gehaat inderdaad. Jammer eigenlijk, het is een best sympathieke jongen vind ik.
IP Ban voor die topic voor je..quote:Op maandag 5 september 2016 17:00 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
l
Nee ik kijk naar surfende bejaarden.quote:Op maandag 5 september 2016 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Kijken jullie ook de Popo op je hielen?
Waar?quote:Op maandag 5 september 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar surfende bejaarden.
Passen GGMM en Roland er dan nog wel naast?quote:Op maandag 5 september 2016 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM, Roland en ik zitten er klaar voor
Roland is eens op tijd?quote:Op maandag 5 september 2016 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM, Roland en ik zitten er klaar voor
Dat wordt een beetje krap in die vuilnisbak van Davy jaquote:Op maandag 5 september 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Passen GGMM en Roland er dan nog wel naast?
Aldus het skelet.quote:Op maandag 5 september 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Passen GGMM en Roland er dan nog wel naast?
ik heb jou niks aangeradenquote:Op maandag 5 september 2016 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Op aanraden van een zeer goede vriend kijk ik ook weer eens mee
Dat kon ook over een ander meisje gaan.quote:Op maandag 5 september 2016 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heb ik jou vaker horen zeggen
Ik wil je niet choqueren, maar ik heb meerdere zeer goede vriendenquote:
quote:Op maandag 5 september 2016 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil je niet choqueren, maar ik heb meerdere zeer goede vrienden
Ieder meisjequote:Op maandag 5 september 2016 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kon ook over een ander meisje gaan.
Sorryquote:
fran knockquote:
Er zijn nog behoorlijk wat uitzonderingen.quote:Op maandag 5 september 2016 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ieder meisje
Enkele uitzonderingen daargelaten
Lekker viesdikquote:Op maandag 5 september 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Overigens eet ik straciatella-karamelvla
Dat klinkt erg aangenaam.quote:Op maandag 5 september 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Weet ikquote:Op maandag 5 september 2016 20:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Je bent zelf een lekker nummertje
Lekker boeiend.quote:Op maandag 5 september 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Leuk dat je weer mee postquote:Op maandag 5 september 2016 20:32 schreef Karina het volgende:
Die bananendoos vind ik zo achterlijkZIe je het voor je in de kleedkamer.
Lekker ja, maar ik schijn redelijk ecto te zijnquote:
Je bent zelf erg aangenaamquote:
quote:Op maandag 5 september 2016 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
GEZELLIG MET MIJN VRIENDEN VI KIJKEN
Niet sneu voor zijn bankrekeningquote:Op maandag 5 september 2016 20:33 schreef Karina het volgende:
Wel sneu voor Kieft dat hij nu gelijk met VI op is.
Waar?quote:Op maandag 5 september 2016 20:33 schreef Karina het volgende:
Wel sneu voor Kieft dat hij nu gelijk met VI op is.
Volgens mij zongen ze ook iets over jouw beroepquote:Op maandag 5 september 2016 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde het laatst weer op de tribune zingen! Was een poosje geleden.
Sowquote:Op maandag 5 september 2016 20:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij zongen ze ook iets over jouw beroep
Ja vroeger, iets met hoer zeker hequote:Op maandag 5 september 2016 20:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij zongen ze ook iets over jouw beroep
Genot.quote:Op maandag 5 september 2016 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
Hoorde ik dat nou goed? Straks van Breukelen aan de lijn?
Ties02 is gek.quote:Op maandag 5 september 2016 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vroeger, iets met hoer zeker he
Nee, ga maar weer weg.quote:Op maandag 5 september 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ookHopelijk vinden jullie dat gezellig.
Niet echt, teringduitser.quote:Op maandag 5 september 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
Niet echt. Maar we doen er weinig tegen.quote:Op maandag 5 september 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2016 20:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar engelen bestaan niet hahaha
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
Hij was als speler zo'n goede leider, dus snap wel dat ze hem een functie willen geven.quote:
Ik zei al dat we er klaar voor zittenquote:Op maandag 5 september 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:
Pijnlijk.quote:Op maandag 5 september 2016 20:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet echt. Maar we doen er weinig tegen.
Dag buuvquote:Op maandag 5 september 2016 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
nederland is helemaal oranje!
tevens; goedenavond!
TOPSHOWquote:Op maandag 5 september 2016 20:37 schreef Coco98 het volgende:
Sow dit topic loopt snel, dat is lang geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Geen dankquote:Op maandag 5 september 2016 20:37 schreef Coco98 het volgende:
Sow dit topic loopt snel, dat is lang geleden.
Famfare.gifquote:Op maandag 5 september 2016 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi schatten en Luckass bedankt voor het waarschuwen
quote:Op maandag 5 september 2016 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi schatten en Luckass bedankt voor het waarschuwen
quote:Op maandag 5 september 2016 20:39 schreef Ties02 het volgende:
Johan heeft z'n eerste vrouw van de trap geduwd
Integer misschien wel, maar een kwal van een vent verder met z'n gelul.quote:Op maandag 5 september 2016 20:38 schreef Caland het volgende:
Nee, Van Breukelen is een zeer integere man. Wat heeft Gijp op?
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 5 september 2016 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]s.com/graphics/f/fanfare/graphics-fanfare-459797.gif[/img]
Ja! Weer dat overhemd aanquote:Op maandag 5 september 2016 20:37 schreef Ties02 het volgende:
Lavenderr gaat weer iets zeggen over Gijpie's kleding
geeft niksquote:Op maandag 5 september 2016 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit even op het toilet.
Wat was het en waarom?quote:Op maandag 5 september 2016 20:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst iets gefaxd
ik ruik t nu alquote:Op maandag 5 september 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je ruikt het zometeen wel.
Ohquote:
En Haags faxt as we speakquote:Op maandag 5 september 2016 20:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst iets gefaxd
Waarom?quote:Op maandag 5 september 2016 20:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die jongen heeft eindeloos krediet bij mij
quote:Wesley en Yolanthe zijn te zien in een pilot van The story of my life. Dit nieuwe programma, gepresenteerd door Linda de Mol, is maandag voor het eerst op RTL 4 te zien en belooft bijzondere televisie te worden. Het beroemde koppel krijgt namelijk een bejaarde versie van zichzelf, en dus ook van elkaar, te zien.
Een team van grimeurs gaat in The story of my life aan de slag om Wesley en Yolanthe eerst dertig jaar ouder te maken. De tijd wordt vooruit gezet en ze krijgen elkaar te zien als 60-plusser. Het is ook het moment voor Linda de Mol om met het stel vooruit te kijken. Hoe zal hun leven er tegen die tijd uitzien? Zijn ze al opa en oma en hoe ziet hun carrière er dan uit?
De laatste fase van hun leven
Daarna volgt een volgende sprong in de tijd. Wesley en Yolanthe worden nog dertig jaar ouder gemaakt en zien elkaar dan als een bejaarde van ongeveer negentig jaar oud. Dat belooft emotionele televisie te worden, want zo horen we Wesley in de promo zeggen: “Dit is heel heftig, want misschien zie je elkaar wel helemaal nooit zo.” Linda krijgt bovendien ontroerende antwoorden wanneer ze met Wesley en Yolanthe in gesprek gaat over de laatste fase van hun leven. Wat zouden ze dan nog tegen elkaar willen zeggen?
Tja, wat is belangrijker?quote:Op maandag 5 september 2016 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Integer misschien wel, maar een kwal van een vent verder met z'n gelul.
Net als Van Persie zeker.quote:Op maandag 5 september 2016 20:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die jongen heeft eindeloos krediet bij mij
Haags man...quote:Op maandag 5 september 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar had al lekker moeten stoppen.
Dat wordt ook een topshow trouwens. Bert wordt erin geluisd hoorde ik in de promo.quote:Op maandag 5 september 2016 20:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Pure aids. Lekker familiedinertje kijken straks
Leuk allen.quote:Op maandag 5 september 2016 20:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan beter, wellicht even laatste shot eruit verwijderen en wat schalen
Ik snap niet zo goed wat er allemaal speelt, omdat het me niks boeit, dus van deze comment snap ik ook geen reet, maar calve pindakaas is érg lekker.quote:Op maandag 5 september 2016 20:44 schreef Caland het volgende:
Pipo de clown vindt het niet erg dat assistenten vertrekken maar wel iemand die ervoor zorgt dat er calve pindakaas in het hotel is.
Nog Meer Voor Mannen.quote:Op maandag 5 september 2016 20:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Pure aids. Lekker familiedinertje kijken straks
Ik steun deze motie.quote:Op maandag 5 september 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er allemaal speelt, omdat het me niks boeit, dus van deze comment snap ik ook geen reet, maar calve pindakaas is érg lekker.(zonder nootjes dan)
En ik de mening van mensen uit den Haag niet.quote:Op maandag 5 september 2016 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De mening van zwangere vrouwen neem ik niet serieus.
Mensen die pindakaas met nootjes etenquote:Op maandag 5 september 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er allemaal speelt, omdat het me niks boeit, dus van deze comment snap ik ook geen reet, maar calve pindakaas is érg lekker.(zonder nootjes dan)
Nou de teammanager moet weg bij oranje. Dat is iemand die ervoor zorgt dat de shirtjes netjes gewassen zijn en het vervoer geregeld is.quote:Op maandag 5 september 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die moeten ze weggooien.quote:Op maandag 5 september 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die pindakaas met nootjes eten
Zou je wel moeten doen.quote:Op maandag 5 september 2016 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En ik de mening van mensen uit den Haag niet.
Ooooo ooooo!
Rustaaaaghhquote:Op maandag 5 september 2016 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooooo ooooo!
Wat is het verhaal hierachter precies?quote:Op maandag 5 september 2016 20:44 schreef Caland het volgende:
Pipo de clown vindt het niet erg dat assistenten vertrekken maar wel iemand die ervoor zorgt dat er calve pindakaas in het hotel is.
Waarom moet hij weg danquote:Op maandag 5 september 2016 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou de teammanager moet weg bij oranje. Dat is iemand die ervoor zorgt dat de shirtjes netjes gewassen zijn en het vervoer geregeld is.
Doe eens normaal tegen mijn vriendquote:Op maandag 5 september 2016 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooooo ooooo!
hee hee hee!quote:Op maandag 5 september 2016 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooooo ooooo!
Lijkt me best een leuke baan eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2016 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou de teammanager moet weg bij oranje. Dat is iemand die ervoor zorgt dat de shirtjes netjes gewassen zijn en het vervoer geregeld is.
Inderdaadquote:Op maandag 5 september 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die pindakaas met nootjes eten
Bedankt, jij steunt mij door dik en dun!quote:Op maandag 5 september 2016 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen mijn vriend
Ik ga zo een broodje pindakaas maken in de reclamequote:Op maandag 5 september 2016 20:47 schreef luckass het volgende:
[..]
InderdaadMensen die pindakaas met nootjes prefereren boven die heerlijke gladde substantie
Degene die mij dit heeft aangeraden is niet eens in het topicquote:
In 2008 was ik koerier en toen heb ik dus eens met spoed naar het spelershotel van Nederland in Oostenrijk moeten rijden om Nederlands eten te droppenquote:Op maandag 5 september 2016 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is het verhaal hierachter precies?
Lullig dit.quote:Op maandag 5 september 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, jij steunt mij door dik en dun!
Wie?quote:Op maandag 5 september 2016 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Degene die mij dit heeft aangeraden is niet eens in het topic
Walgelijk
is het dat kutwijf van boulahrouz?quote:Op maandag 5 september 2016 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Degene die mij dit heeft aangeraden is niet eens in het topic
Walgelijk
Nee, dat was dus de grap.quote:Op maandag 5 september 2016 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de grap.
Jammer dat jij dat weer eens niet begrijpt.
Is dit echtquote:Op maandag 5 september 2016 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
In 2008 was ik koerier en toen heb ik dus eens met spoed naar het spelershotel van Nederland in Oostenrijk moeten rijden om Nederlands eten te droppen
Of bedoelde je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |