SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Greys op 02-09-2016 11:50:59 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was vergeten dat spoiler in zo'n topic daadwerkelijk spoiler betekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ohquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:35 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat spoiler in zo'n topic daadwerkelijk spoiler betekent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het tegen gaat vallen..denk het niet als ik de verhalen van de cast zo hoor. Die waren bang om een revival te doen, juist om die reden, maar ze zeggen allemaal dat ze het echt helemaal fantastisch vonden. Hoort bij de job uiteraard, je eigen product bejubelen, maar toch..ze waren wel heel erg positief. Ben echt super benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn![]()
Maar ik zal het er nog wel even met koeieletters boven zetten voor de anderen.
Overigens is die foto de eerste die ik pontificaal in beeld kreeg toen ik op "Gilmore teaser" googlede, omdat ik het preview filmpje nog een keer wilde zien. Dus er gaan meer mensen tegenaan lopen ben ik bang.
En nog even over die foto:Nee, dat is waar spoiler voor staat natuurlijk, het wordt alleen zoooo vaak voor onnozele dingen gebruikt dat ik er automatisch op klik. Dus dat is mijn gebrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
LET OP ER STAAT AL SPOILER MAAR HET IS DUS EEN SPOILERFOTO
DUS NIET KLIKKEN ALS JE HET NIET WILT ZIEN.
SPOILER BETEKENT SPOILERHaha nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat klinkt goed ja.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Of het tegen gaat vallen..denk het niet als ik de verhalen van de cast zo hoor. Die waren bang om een revival te doen, juist om die reden, maar ze zeggen allemaal dat ze het echt helemaal fantastisch vonden. Hoort bij de job uiteraard, je eigen product bejubelen, maar toch..ze waren wel heel erg positief. Ben echt super benieuwd
LET OP ER STAAT AL SPOILER MAAR HET IS DUS EEN SPOILERFOTO
DUS NIET KLIKKEN ALS JE HET NIET WILT ZIEN.
SPOILER BETEKENT SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2016 09:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 7 september 2016 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn hoofd duurde dat Jess Rory dingetje ook veel langer! Maar er staat mij bij dat hij in verdere seizoenen nog een aantal keer tevoorschijn komt. Ook tijdens Logan toch?quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:49 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik ben ook begonnen met opnieuw kijken en seizoen 1 tot 3 heb ik verslonden. Ik was verbaasd hoeveel ik mij nog herinnerde 16 jaar later, alhoewel dingen wel sneller of langzamer gingen als dat ik dacht. (Relaties met Rory&Dean en Lorelai&Max begonnen al vroeg in seizoen 1 en alles met Jess ging veelste snel)
Nu ben ik helaas door de Jess-vriendje-van-Rory () afleveringen heen. Ik blijf erbij dat Rory met hem moet eindigen en ik vrees dat ik teleurgesteld ga zijn in de revival.
En team LukeDaar verheug ik mij nog op in de komende seizoenen en hopelijk in de revival ook!
De aanloop ernaartoe duurde langer als de relatie geloof ikquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
In mijn hoofd duurde dat Jess Rory dingetje ook veel langer! Maar er staat mij bij dat hij in verdere seizoenen nog een aantal keer tevoorschijn komt. Ook tijdens Logan toch?
Ja Jessquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:29 schreef Hilzillah het volgende:
Nee echt?????? Dat had ik ECHT WEL gaan volgen want Jess ❤❤❤❤
Heerlijk toch, is het net alsof je het voor het eerst bekijkt allemaal! Seizoen 3 vond ik echt mega leuk!quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:53 schreef Lovechild het volgende:
Ik herinner me juist bizar weinig
De grote lijnen weet ik nog wel, en omdat ik wist dat Sookie en Jackson eerst altijd ruzieden voordat ze een relatie kregen, weet ik dat ik de serie vrij snel ontdekt had. Maar ik ben gisteren in seizoen 3 aanbeland en ik heb nog niet een keer het idee gehad dat ik naar iets zat te kijken wat ik al had gezien.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:53 schreef Lovechild het volgende:
Ik herinner me juist bizar weinig
De grote lijnen weet ik nog wel, en omdat ik wist dat Sookie en Jackson eerst altijd ruzieden voordat ze een relatie kregen, weet ik dat ik de serie vrij snel ontdekt had. Maar ik ben gisteren in seizoen 3 aanbeland en ik heb nog niet een keer het idee gehad dat ik naar iets zat te kijken wat ik al had gezien.
Het is toch wat genuanceerder.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:17 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
De aanloop ernaartoe duurde langer als de relatie geloof ik
Ik heb al zitten googlenen hij komt nog een paar keer terug ja gelukkig!
En ik weet nu ook eindelijk waarom dit zo raar ging tussen Rory & Jess. Jess zou zijn eigen spin-off krijgen in LA, maar dat werd gecanceld. Daarom is hij eruit geschreven in 1e instantie
Bohquote:Op zondag 11 september 2016 13:23 schreef Greys het volgende:
Ik deed even Google Images Milo Ventimiglia 2016.
Holy crap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die eerste foto lijkt het nog wel wat, toch?quote:Op zondag 11 september 2016 14:22 schreef lunapuella het volgende:
Denk dat ik met zijn lengte alleen niet voor double breasted was gegaan.
Is misschien ook waar, maar de spin-off is de reden waarom hij naar LA vertrok (zonder verder contact met Rory er over te hebben?)quote:Op zondag 11 september 2016 12:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is toch wat genuanceerder.
Milo Ventimiglia was originally supposed to make only a few guest appearances as Jess, Luke's nephew. The producers liked him so much they offered him a 6 season contract as a series regular. He asked to be signed for only 2 years.
Dat komt mogelijk door het minder prettige uitzendschema van Net5 toentertijdquote:Op zondag 11 september 2016 08:23 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ookIk heb jij een hoop dingen een 'Huh, ik heb dit helemaal niet gezien' gevoel. Terwijl ik toch vrij zeker er van ben dat ik het gezien moet hebben. Alles wat hier op tv geweest is (op een paar afleveringen na) heb ik gezien.
Daar zit ik ook geloof ik! Rory's begin periode op Yale en Suki's baby die geboren wordt. Of is dat nog 3?quote:Op zondag 11 september 2016 19:14 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Dat komt mogelijk door het minder prettige uitzendschema van Net5 toentertijd
Ik heb dat nu met seizoen 4!
Goed haar. Doet een beetje denken aan Michiel Huisman.quote:Op zondag 11 september 2016 13:23 schreef Greys het volgende:
Ik deed even Google Images Milo Ventimiglia 2016.
Holy crap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat wel lang duurde was de ruzie tussen Rory en Lorelai.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
In mijn hoofd duurde dat Jess Rory dingetje ook veel langer! Maar er staat mij bij dat hij in verdere seizoenen nog een aantal keer tevoorschijn komt. Ook tijdens Logan toch?
Ja!!! Ze woonde bij haar opa en oma in toen toch? Ik heb heel hard zitten verzinnen waar die ruzie ook alweer over ging?quote:Op woensdag 14 september 2016 07:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wel lang duurde was de ruzie tussen Rory en Lorelai.
Jess verdient het alleen al omdat hij mede verantwoordelijk is dat Rory weer naar Yale toe ging.
Dat ze tijdelijk stopte met Yale na het dramatisch stage-advies van Huntzberger sr.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:45 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja!!! Ze woonde bij haar opa en oma in toen toch? Ik heb heel hard zitten verzinnen waar die ruzie ook alweer over ging?
Was dat het?? In mijn hoofd zit ook nog zo iets dat ze met Dean rotzooide terwijl hij getrouwd is? Gebeurd dat nog of heb ik dat gewoon verzonnen?quote:Op woensdag 14 september 2016 09:08 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat ze tijdelijk stopte met Yale na het dramatisch stage-advies van Huntzberger sr.
Toen is ze ook een tijdje weggeweest volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:10 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Was dat het?? In mijn hoofd zit ook nog zo iets dat ze met Dean rotzooide terwijl hij getrouwd is? Gebeurd dat nog of heb ik dat gewoon verzonnen?
Dean is Sam tochquote:Op woensdag 14 september 2016 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel realistisch. Rory was vrij laat met puberen denk ik. Altijd heel verstandig geweest (vaak nog verstandiger dan Lorelai) en het was altijd goed tussen de twee, vond het wel wat hebben dat ze nu eens grote ruzie hadden.
Dat van Dean was inderdaad eind van seizoen 4/begin seizoen 5. Die ruzie duurde echt maar een aflevering ofzo.
Ja, nee, ik ben niet zo van Supernaturalquote:Op woensdag 14 september 2016 15:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dean is Sam toch
En zijn broer heet Dean, LOLZORZ
quote:Please excuse any outdated sections of our site as we (Kirk) misplaced the password in 2007. He just found it. We expect to have a fully updated site by November 25th, 2016. Please visit our Town Updates section for a full rundown of what our site has to offer.
Kirkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:37 schreef Negentiendertig het volgende:
https://townofstarshollow.org
[..]
Leuk! Is het al 25 november?quote:
Oi with the poodles already!quote:
Wat is er met haar gezicht dan? Ik schrok meer van Paris' kapsel.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef Greys het volgende:
Oh zo'n heerlijk filmpje!
(Toch is het gezicht van Lorelai een tikkie disturbing)
Botox. En niet een klein subtiel beetje. Zonde.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:03 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat is er met haar gezicht dan? Ik schrok meer van Paris' kapsel.
Ben heel benieuwd of ze daar nog iets mee 'doen', of dat het gewoon zo is. Vind het toch best een verschilquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef Greys het volgende:
(Toch is het gezicht van Lorelai een tikkie disturbing )
Oh, vind het alles meevallen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Botox. En niet een klein subtiel beetje. Zonde.
Zag je ook goed (beter) in de eerdere echte trailer.
De ruzie vanwege haar stoppen met Yale duurde behoorlijk lang.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel realistisch. Rory was vrij laat met puberen denk ik. Altijd heel verstandig geweest (vaak nog verstandiger dan Lorelai) en het was altijd goed tussen de twee, vond het wel wat hebben dat ze nu eens grote ruzie hadden.
Dat van Dean was inderdaad eind van seizoen 4/begin seizoen 5. Die ruzie duurde echt maar een aflevering ofzo.
Ja, dat laatste inderdaad. Lorelai was altijd zo lekker fris en zichzelf. Daar past dit op de een of andere manier niet bij.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd of ze daar nog iets mee 'doen', of dat het gewoon zo is. Vind het toch best een verschilMaar het past ook gewoon niet bij Lorelai om iets te doen ofzo
Oh dat sowieso wel. Ik vind alleen dat de typische Lorelai uitstraling een beetje weg is. Zonde. Luke is ook duidelijk ouder geworden, logisch, maar die lijkt veel meer op de Luke die gewoon op natuurlijke normale wijze tien jaar ouder is geworden in de serie. Hij is zo nuchter, hij zou dit als Luke nooit goed hebben gevonden als Lorelai aan zichzelf ging lopen sleutelen. Weet niet hoe ik het moet uitleggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze er gewoon hartstikke goed uit ziet voor iemand van 49.
Jaaaaaaaaaa. Ik ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:12 schreef Hilzillah het volgende:
En luke![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoe oud hij nu is, maar ik zou nog steeds zo verkering met hem willen!
Oh jee.... Dat is wel een beetje oud voor verkeringquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa. Ik ook.
Hij is in het echt nu 58. Wtf. Hahaha.
Voel je vast niks van.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:07 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh jee.... Dat is wel een beetje oud voor verkering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh goddankquote:
Hahaha. Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:13 schreef Burdie het volgende:
Hij heeft zo'n dikke nek gekregen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh goddank![]()
(Dankudankudanku)
[..]
Hahaha. Ja.
Maar ik zou het er nog steeds mee kunnen. Inclusief dikke nek
Luke is veel te oud voor mij ook ja, ik vond Rory's vriendjes altijd leuker (Jess/Logan voornamelijk). Nu nog steeds overigens, toch iets dichter bij je eigen leeftijdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:32 schreef Meke het volgende:
Haha, nah, ik vond Luke in het origineel al oud genoeg![]()
Doe mij maar Rory's vriendjesVooral Logan
![]()
![]()
Also, misschien is het ook wel zo wat jij zei Greys, over Bridget Jones, daar had ik geen seconde 'last' van
Haha, ja dat is natuurlijk waar, je groeit met ze mee. Maar ik ben toch ook ouder dan toen ik voor het eerst GG keek, volgens mij ben ik nu ouder dan Rory ooit wasquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Luke is veel te oud voor mij ook ja, ik vond Rory's vriendjes altijd leuker (Jess/Logan voornamelijk). Nu nog steeds overigens, toch iets dichter bij je eigen leeftijd
quote:
Oi with the poodles alreadyquote:
Ik ga...mijn best doen niet te kijken. Heel erg mijn best. Maar tegelijkertijd..gaat het heel moeilijk wordenquote:
Goddank, Lorelai dr gezicht valt me grotendeels mee in de trailer!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
En we hebben een trailer!
http://tvline.com/2016/10(...)vival-netflix-video/
als je kirk ziet voelt het al snel gilmoreishquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oh my, ik had echt complete shitzooi verwacht, maar de trailer ziet er écht goed uit![]()
Als in, gewoon het vertrouwde Gilmore gevoel.
Ommegotquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
En we hebben een trailer!
http://tvline.com/2016/10(...)vival-netflix-video/
Ik snap ook echt niet waar jullie die ideeën over plastische chirurgie vandaan hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Goddank, Lorelai dr gezicht valt me grotendeels mee in de trailer!
En Suki lijkt echt geen dág ouder
Verder beetje nikszeggende trailer
Dat ziet er gewoon enorm raar uit, ha!quote:
Voelde idd heel ouderwets gezellig aan. 😃quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat ziet er gewoon enorm raar uit, ha!
Gave trailer verder...al kan ik nu nog minder goed een maandje wachtenZe lijken amper ouder geworden en ik had echt kippenvel bij het kijken. Voelde echt weer helemaal ouderwets..al die dynamics en filmpjes
Dat stuk op de begraafplaats
![]()
Rory en Lorelai in die auto
Sookie! Paris! Chilton!
Hi!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:59 schreef DarkElf het volgende:
Uit mijn al jarenlang durende fokslaap komen om dat ik wist dat dit topic er zou zijn en om te zeggen: hoera!! Ik kijk zo uit naar eind november ❤
#teamloganquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hi!
Dit topic is er!
#teamjess
#teamluke
Amerika is wel het land van de high school sweethearts en shitquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:10 schreef amaranta het volgende:
Al denk ik, dat als er 10 jaar voorbij is,
zowel jess als logan totaal geen kans meer maken. Dat zou toch raar zijn?
Ja, maar dan nog is het wel een beetje onrealistisch. Rory moet rond/ voorbij de 30 zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:42 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Amerika is wel het land van de high school sweethearts en shit
Ik vond logan nooit echt oprecht overkomen op de een of andere manier. Al hield hij vast echt van haar. Maar ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
#teamlogan
#teamluke
En idd veel Botox, maar dat wist ik al door een andere serie.
Wel goed trouwens dat ze Richard er zo bij betrekken nog. Zo jammer dat hij er niet meer bij is.
Eens met deze post.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vond logan nooit echt oprecht overkomen op de een of andere manier. Al hield hij vast echt van haar. Maar ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen.
En de chemie tussen haar en Jess was geweldig.
Oh vond ik juist helemaal niet, Jess vond ik echt zo'n losse kalverliefde, type: leuk om gehad te hebben maar je wilt er geen leven mee op bouwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vond logan nooit echt oprecht overkomen op de een of andere manier. Al hield hij vast echt van haar. Maar ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen.
Wel met de Jess zoals hij een paar seizoenen later was, vond ik. Vaste baan, boek geschreven enzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh vond ik juist helemaal niet, Jess vond ik echt zo'n losse kalverliefde, type: leuk om gehad te hebben maar je wilt er geen leven mee op bouwen.
Nope, nog steeds geen fan van hem. Echt zo'n instabiel tiepje, die elk moment weer de kolder kan krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel met de Jess zoals hij een paar seizoenen later was, vond ik. Vaste baan, boek geschreven enzo.Stuk meer volwassen.
Luke en Lorelai liepen hand in handquote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er valt niks bijzonders te zien.
Wat was er toen nog zo instabiel aan hem, dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nope, nog steeds geen fan van hem. Echt zo'n instabiel tiepje, die elk moment weer de kolder kan krijgen.
Maar goed, we gaan t zien, misschien is er wel een hele nieuwe leuke man in Rory's leven
Ik vond hem in de latere versie zelfs stabieler dan Rory. Hij stuurde haar weer de juiste kant op.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat was er toen nog zo instabiel aan hem, dan?
Hij leek zijn leven wel aardig op orde te hebben juist.
Niks bijzonders dus. Precies zoals het hoort.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Luke en Lorelai liepen hand in hand
Zoals het hoort wel, maar ik had het niet per se verwacht gezien hun voorgeschiedenis.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus. Precies zoals het hoort.
Ja precies.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond hem in de latere versie zelfs stabieler dan Rory. Hij stuurde haar weer de juiste kant op.
Ik vind hem geniaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:57 schreef amaranta het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Michel?
Zo nu en dan vond ik hem grappig. Maar over het algemeen aan de groffe kant.
Ik vind Michel heerlijk! Juist dat ogenschijnlijk onderkoelde maakt hem zo leuk. Zijn koele humor kan goed op tegen Lorelai's snelle quipsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:57 schreef amaranta het volgende:
Taylor zou echt nooit aan Emily's strenge eisen voldoen. Ik denk dat ze nog veel te veel bezig zal zijn met Richards dood om opnieuw verliefd te worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:25 schreef Tegan het volgende:
Trailer was leuk. Ik voorspel een Lorelai en Luke baby en dat Rory lerares op Chilton wordt. En een nieuwe man voor Emily, Taylor ofzo.
Edit: Met baby bedoel ik dat L&L een nieuwe mini-Rory hebben rondlopen van 8 jaar ofzo.
Oh, dat zou ook wel leuk zijn. Dat Emily steeds meer op Lorelai begint te lijken en Lorelai op Emily.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:46 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Taylor zou echt nooit aan Emily's strenge eisen voldoen. Ik denk dat ze nog veel te veel bezig zal zijn met Richards dood om opnieuw verliefd te worden.
En als ze wel een nieuwe partner vindt, wil ik dit: http://the-toast.net/2015(...)ate-in-life-lesbian/
Bedoelde dat hij voorheen niet stabiel was, dat t daarna wel ineens zo was zegt niet dat hij t ook echt is. Zeker bij zo'n creatieve. 😋quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat was er toen nog zo instabiel aan hem, dan?
Hij leek zijn leven wel aardig op orde te hebben juist.
michel is geweldig! Echt zo'n snibbige arrogante Fransman, die eigenlijk heel lief is 😊quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:57 schreef amaranta het volgende:
Wat heerlijk geschreven, ik zie het zo voor mequote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:46 schreef lunapuella het volgende:
En als ze wel een nieuwe partner vindt, wil ik dit: http://the-toast.net/2015(...)ate-in-life-lesbian/
rory gaat met samdean en gaan babies makenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik mag toch hopen dat Lorelai of Rory eindigen met een andere man dan iemand die al in de serie zat.
#teamluke
#teamjess
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
rory gaat met samdean en gaan babies maken
[ Bericht 13% gewijzigd door amaranta op 27-10-2016 12:47:53 ]
SPOILERT!quote:
Dat zegt toch verder niks.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILERT!
Denk ik. Weet ik niet. Ik roep ook maar wat..
Maar ik wil dus hier nog even niet horen in hoeveel afleveringen Jess dan zit als het kan. Of ben ik dan een pieperd? Ik wil nog niet weten hoe het afloopt!
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lijkt me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:51 schreef amaranta het volgende:
Zou Lane nog getrouwd zijn?
En Sookie?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:00 schreef Burdie het volgende:
[..]Wil natuurlijk ook niks zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wil natuurlijk ook niks zeggen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:57 schreef Burdie het volgende:
[..]Ja, als je #teamxxx bent welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Maar er zijn zeg maar appetijtelijkere acteurs.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:11 schreef Burdie het volgende:
Anders ook, of moet je dan je ogen dicht houden?.
ja omdat die twee ook echt een relatie hadden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:05 schreef Valerie. het volgende:
Het leek meer of Logan dacht dat hij echt van haar hield, maar het eigenlijk niet deed.
Exact.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:14 schreef lunapuella het volgende:
[..]![]()
Ik kijk nu toevallig Logan-afleveringen terug en hij is zo'n kinderachtige hork. Dat openbare aanzoek zegt eigenlijk alles, dat is zó niet Rory.
Of zij werkt daar....quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:02 schreef MOETIG het volgende:
http://www.nsmbl.nl/13-di(...)lmore-girls-trailer/
Punt 6. Ik denk dat jess stabiel gesetteld is in stars hallow. En dat rory na jaren zoeken naar zichzelf en haar plaats op de wereld bij hem en in stars hallow haar nieuwe basis vindt. (Bijv als lerares op chilton idd). #team jess
Ja denk dat dit gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:02 schreef MOETIG het volgende:
Punt 6. Ik denk dat jess stabiel gesetteld is in stars hallow. En dat rory na jaren zoeken naar zichzelf en haar plaats op de wereld bij hem en in stars hallow haar nieuwe basis vindt. (Bijv als lerares op chilton idd). #team jess
Is hij hertrouwd? Denk je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:35 schreef Valerie. het volgende:
Yep, in de supermarkt, om geld te verdienen voor zijn thuisvrouwtje en 5 kinderen.
Zo denk ik er ook over. Ik denk aan de hand van de trailer ook meer dat Rory vrienden is met Jess en niet zo zeer lovers. Logan maakt de meeste kans van de oude vriendjes. Jess kan er ook vrij veel inzetten om de fans op t verkeerde been te zetten. Hij kan er immers ook grotendeels inzitten voor Luke of echt maar 2-3 scenes per aflevering. Geldt voor Logan uiteraard ook, maar die heeft verder geen link met Stars Hallow, dus dan ga je er al gauw vanuit dat hij voornamelijk een Rory storyline gaat hebben. Ik ben echt heel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja joh, die had nooit enige ambitie behalve huisje, boompje, beestje.
Wie blijft er dan over, Kirk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:14 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat Rory sowieso eindigt met iemand die we al kennen uit de serie. Niet perse iemand met wie ze een relatie heeft gehad. Als dit het laatste is van Gilmore Girls ooit dan zou dat de meeste fans plezieren.
Tristan zou heel vreemd zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:20 schreef Tegan het volgende:
Eh, zo ver had ik niet gedacht. Kirk, Michel, Tristan, Marty, Andrew, Brian, Ceasar, Finn, Colin, Rune? Of alleen?
of ze is lesbisch geworden en doet het nu met Parisquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:20 schreef Tegan het volgende:
Eh, zo ver had ik niet gedacht. Kirk, Michel, Tristan, Marty, Andrew, Brian, Ceasar, Finn, Colin, Rune? Of alleen?
Dat wat er volgens dat punt op het raam zou moeten staan zie ik helemaal niet. Staat er volgens mij niet hoor. Of zien jullie het wel? Dat eerste woord begint toch met Sm ipv St(ars)??quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:02 schreef MOETIG het volgende:
Ah ik zie het idd na uitvergroten. Door de hoofdletter leek het geen t. Staat wel nog een woord tussen Hollow en Publishing dan lijkt me. Maar dat zal niks uitmaken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:56 schreef Burdie het volgende:
Nee, kijk maar eens goed, er staat echt 'Stars', het zijn allemaal hoofdletters waarbij de S een groter lettertype is dan de rest van het woord.
Samen met Annalise Keatingquote:Op zondag 30 oktober 2016 08:16 schreef Valerie. het volgende:
Misschien heeft Paris al haar ambities laten varen en werkt zij op Chilton
Ik heb dat nooit helemaal begrepen. Uit diverse afleveringen heb ik begrepen dat ze medicijnen studeerde. Maar ondertussen wilden ze ook de krant runnen. Dat is dan weer journalistiek.quote:Op zondag 30 oktober 2016 08:16 schreef Valerie. het volgende:
Misschien heeft Paris al haar ambities laten varen en werkt zij op Chilton
Ze wilde chirurg worden, ik gok dat ze dat ook is geworden - past wel bij haar.quote:Op zondag 30 oktober 2016 08:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit helemaal begrepen. Uit diverse afleveringen heb ik begrepen dat ze medicijnen studeerde. Maar ondertussen wilden ze ook de krant runnen. Dat is dan weer journalistiek.
Dus ik ben benieuwd wat ze nu is geworden.
Ja, maar journalist wou ze ook worden. Weet even niet meer waar ze naar neigde aan het eind van seizoen zeven. Kan van alles zijn in ieder geval. Denk niet dat ze leraar is ofzo. Ik denk dat Rory en Paris gevraagd worden om een praatje te houden voor de studenten van Chilton. Zoiets. Denk ook nog wel dat Paris samen is met Doyle. In de trailer..als je inzoomt..zie je dat Rory in een huis zit te wachten met een schilderij van Parijs in de achtergrond. Elders in de kamer staat een fotolijstje en als je inzoomt kun je Doyle zien.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze wilde chirurg worden, ik gok dat ze dat ook is geworden - past wel bij haar.
ach nee joh, helemaal niet zelfs. Ze kon neerkijken op "privileged (trust fund( children' terwijl zij er net zo een was. Dure privé school, als ze in de problemen komt lekker Europa door en/of bij opa en oma wonen en wat miepen over community service en wat hobbyen bij de DAR. Lorelei moest t allemaal zelf doen maar Rory had echt een luizenleventje hoor. Die zie ik niet afzien in een oorlogsgebied waar geen water is enz.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:51 schreef Valerie. het volgende:
Rory wilde trouwens altijd de wereld over als journalist, maar ik vond dat eigenlijk nooit zo passen
Ja, maar ze wilde altijd Amanpour zijn. Haar grootste droom.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Rory ging op het einde toch weg om met Obama mee te reizen tijdens zijn campagne om president te worden?! Komt weinig oorlogsgebied aan te pas lijkt me....
Om een goede journalist te zijn hoeft ze niet in Afghanistan te staan, natuurlijk. Of had hij het specifiek over Amanpour-tafeleren?quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:38 schreef lunapuella het volgende:
Ik vond het Christiane Amanpour-model ook nooit zo bij Rory passen. Wat dat betreft had Mitchum wel een punt.
Over wat er op het bord staat :quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:40 schreef Valerie. het volgende:
Ik kan niet lezen wat er op het bord staat
Ik hoop dat dat een invalbeurt is of zo... Zou het wel lafjes vinden als ze daar lerares is geworden
Ja, ben ik het mee eens.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:50 schreef lunapuella het volgende:
Ik bedoel niet alleen qua oorlogsgebied, maar ook bijvoorbeeld assertiviteit. Ik vond Rory vaak nogal terughoudend en passief. Dat is niet erg, maar past niet zo goed bij het soort baanbrekende onderzoeksjournalist dat ze volgens mij wilde zijn.
Eens! 😀quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Eigenlijk zegt haar reactie op die opmerking van Mitchum wel genoeg over hoe geschikt ze is als journalist
Heb ik zelf ook meegemaakt. Tough, maar zo is de wereld.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:23 schreef Valerie. het volgende:
Nou, dat vind ik te kort door de bocht.. Ze wordt door een grote naam compleet de grond in geboord met haar grootste droom, in haar eerste baantje in die richting überhaupt. hoe zouden jullie reageren
Ja natuurlijk, maar dat hoeft niet 1 seconde later toch al. Ik kan me voorstellen dat ik eerst ook zo zou kunnen reageren, voor ik mezelf herpak.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook meegemaakt. Tough, maar zo is de wereld.
Ze is er maanden uit geweest toen he... Met studie gestopt, contact met moeder verbroken. Ze heeft het zich erg laten raken.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:38 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dat hoeft niet 1 seconde later toch al. Ik kan me voorstellen dat ik eerst ook zo zou kunnen reageren, voor ik mezelf herpak.
Oh, hoorde dat daarbij. Dat was behoorlijk overtrokken dan jaquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze is er maanden uit geweest toen he... Met studie gestopt, contact met moeder verbroken. Ze heeft het zich erg laten raken.
Ken ik niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:35 schreef Valerie. het volgende:
In Parenthood zag ze er nog een stuk beter uit, zolang geleden is dat toch niet?
Oh my bad! Maar goed dat ik geen rekenen geefquote:Op dinsdag 1 november 2016 06:30 schreef lunapuella het volgende:
Lorelai is in de serie toch niet begin 40? Ze was in S1 32 jaar, dus 39 in S7 en 49 nu... Net zo oud als Lauren Graham nu zelf is.
Heb alle posters gezien, de trailer en recente interviews. Nu geloof ik best dat ze wat heeft laten doen hoor als bijna iedereen dat blijkbaar ziet, maar ik zie het echt niet; ik zie alleen natuurlijke veroudering en wellicht wat product. Boeit ook niet veel voor het verhaal of haar prestaties verder, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 1 november 2016 09:15 schreef Valerie. het volgende:
Misschien heb jij de betere shots gezien, die zijn er ook, maar ze ziet er overduidelijk niet natuurlijk uit heur.
Dit ja. Ook hierboven zie ik het niet trouwens, ze spert haar ogen gewoon ver open volgens mijquote:Op dinsdag 1 november 2016 07:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zie echt totaal niet dat Lauren wat heeft laten doen. 😊 Ze is ouder geworden, maar heel geleidelijk. Nog steeds erg knap vind ik. Helemaal voor haar leeftijd. Zeggen dat Alexis mooier ouder wordt klopt wel, maar die is dan ook heel wat jonger..appels en peren dus 😋
Ja, dit dus. Na elke fotoquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Het wel-kamp blijft er steeds op terugkomen.
Ik heb me voorgenomen 1 per week. Weet alleen niet of het gaat lukkenquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Na elke foto
Liever inhoudelijk over GG![]()
![]()
Hoe gaan jullie de afleveringen kijken? Meteen achter elkaar, of?
Ja, dit vind ik dus echt nog een moeilijke beslissingquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie de afleveringen kijken? Meteen achter elkaar, of?
Voor ons hier ook moeilijk jaquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik dus echt nog een moeilijke beslissingIk denk gewoon allemaal achter elkaar en dan nog eens en nog eens en nog eens, maar het is dan zo jammer dat je al weet wat er gaat gebeuren
Lol. Vrede?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Het wel-kamp blijft er steeds op terugkomen.
Dit ja 😊quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:43 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat ik er 2 ga kijken, en dan weer 2.
Per ongeluk ja.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:50 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat ik me voorneem rustig aan te kijken, en ze dan per ongeluk allemaal in één ruk achter elkaar kijk.
Ja dit. Sterker nog, ik weet het eigenlijk wel zekerquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:50 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat ik me voorneem rustig aan te kijken, en ze dan per ongeluk allemaal in één ruk achter elkaar kijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 17 november 2016 01:33 schreef Valerie. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Leuk hoeveel Lane toch op haar moeder is gaan lijkenquote:Op donderdag 17 november 2016 01:11 schreef Greys het volgende:
http://www.ew.com/gallery/gilmore-girls-portraits
De nieuwe officiële castfoto's en poster.
EN PAUL ANKA LEEFT NOG
Mén! Dat ziet er toch niet uit!! En ik weet zeker dat het nog steeds een knappe vent is zonder dat gekke ding op zn kopquote:
Ja maar ik bedoel ook met dat nette, tikje stijve bloesje, terwijl ze als puber zo punkrock was gewordenquote:Op donderdag 17 november 2016 07:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, goed gecast dus destijds.
quote:Op donderdag 17 november 2016 01:41 schreef Greys het volgende:
[..]Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poeh, die is wel erg nep inderdaad. Veel te donker ook, ze hadden beter aan kunnen sluiten bij de zout-en-peperkleur van zijn baard.quote:
Oeh, deze had ik gemist!quote:Op woensdag 16 november 2016 22:32 schreef caroro het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)584355819520/video/1
Nog een trailer!!
Volgens mij heeft ie in de trailers niet dit gekke haar, toch?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:07 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Mén! Dat ziet er toch niet uit!! En ik weet zeker dat het nog steeds een knappe vent is zonder dat gekke ding op zn kop
Nee das waar! Daar was het gewoon normaal!quote:Op donderdag 17 november 2016 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie in de trailers niet dit gekke haar, toch?
Goddank. Waarom ze het dan voor de castfoto's wel hebben gedaan is me een raadsel.
quote:Op donderdag 17 november 2016 01:33 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb zo'n idee dat er mensen gescheiden zijn....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou het wel denken zoquote:Op donderdag 17 november 2016 11:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat er mensen gescheiden zijn....
Hij doet gewoon mee hoor.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:38 schreef kwakz0r het volgende:
Zach stond toch al op eerdere foto's? En hep alien heeft een optreden gedaan... ik denk dat ie wel meedoet hoor.
quote:Op woensdag 16 november 2016 19:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog maar iets meer dan een weekje![]()
Als je iets gevonden hebt voor maandje gratis dan hoor ik dat graagquote:Op vrijdag 18 november 2016 05:51 schreef merry77 het volgende:
dat herinnert mij dat ik moet gaan kijken of ik een maandje gratis netflix kan gaan regelen.
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je iets gevonden hebt voor maandje gratis dan hoor ik dat graag![]()
Hoef je niet huiverig voor te zijn. Je maakt vandaag een account, is direct actief. Je zet een reminder voor 15 december (voor de zekerheid dusiets koeter) en zegt dan op, gaat ook per direct.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:50 schreef merry77 het volgende:
op de site van netflix staat dat je 1 maand gratis kan proberen maar dat je op tijd moet opzeggen.
Ik ben er alleen een beetje huiverig voor.
- hoe lang duurt het voordat het actief is? en hoe lang als je het opzegt.
[..]
Zal vast een stuk beter vanaf te komen zijn dan hellofreshquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:55 schreef RipCity het volgende:
Je kan 't ook gewoon direct nadat 't op Netflix staat downloaded via torrents. Maar idd opzeggen is makkie. Vaak krijg je na paar maanden weer vraag of je nieuwe gratis maand wil.
Heb je chromecast/appletv of een smart tv met netflix app? (Kpn heeft dat sowieso)quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:31 schreef merry77 het volgende:
bedankt voor jullie info. Dan ga ik van de week maar eens aanmelden voor netflix.
Kijk dan wel het liefst op de computer niet ipad of iphone.
ontopic: Ik denk dat ik de 4 afleveringen aan 1 stuk ga kijken. Want ik ben heel slecht met geduldig wachten.
Nah dan kijk je lekker in de browser, gaat dikke prima.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:37 schreef merry77 het volgende:
nee, geen appletv of chromecast. Heb een Mac.
Het komt pas om 12 u eastern time tochquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ook! Ik heb vrij die vrijdag dus ik trek er de hele dag voor uit
En er wordt niet gekookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |