SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Greys op 02-09-2016 11:50:59 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was vergeten dat spoiler in zo'n topic daadwerkelijk spoiler betekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ohquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:35 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat spoiler in zo'n topic daadwerkelijk spoiler betekent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het tegen gaat vallen..denk het niet als ik de verhalen van de cast zo hoor. Die waren bang om een revival te doen, juist om die reden, maar ze zeggen allemaal dat ze het echt helemaal fantastisch vonden. Hoort bij de job uiteraard, je eigen product bejubelen, maar toch..ze waren wel heel erg positief. Ben echt super benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn![]()
Maar ik zal het er nog wel even met koeieletters boven zetten voor de anderen.
Overigens is die foto de eerste die ik pontificaal in beeld kreeg toen ik op "Gilmore teaser" googlede, omdat ik het preview filmpje nog een keer wilde zien. Dus er gaan meer mensen tegenaan lopen ben ik bang.
En nog even over die foto:Nee, dat is waar spoiler voor staat natuurlijk, het wordt alleen zoooo vaak voor onnozele dingen gebruikt dat ik er automatisch op klik. Dus dat is mijn gebrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
LET OP ER STAAT AL SPOILER MAAR HET IS DUS EEN SPOILERFOTO
DUS NIET KLIKKEN ALS JE HET NIET WILT ZIEN.
SPOILER BETEKENT SPOILERHaha nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ah dat klinkt goed ja.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Of het tegen gaat vallen..denk het niet als ik de verhalen van de cast zo hoor. Die waren bang om een revival te doen, juist om die reden, maar ze zeggen allemaal dat ze het echt helemaal fantastisch vonden. Hoort bij de job uiteraard, je eigen product bejubelen, maar toch..ze waren wel heel erg positief. Ben echt super benieuwd
LET OP ER STAAT AL SPOILER MAAR HET IS DUS EEN SPOILERFOTO
DUS NIET KLIKKEN ALS JE HET NIET WILT ZIEN.
SPOILER BETEKENT SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2016 09:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 7 september 2016 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn hoofd duurde dat Jess Rory dingetje ook veel langer! Maar er staat mij bij dat hij in verdere seizoenen nog een aantal keer tevoorschijn komt. Ook tijdens Logan toch?quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:49 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik ben ook begonnen met opnieuw kijken en seizoen 1 tot 3 heb ik verslonden. Ik was verbaasd hoeveel ik mij nog herinnerde 16 jaar later, alhoewel dingen wel sneller of langzamer gingen als dat ik dacht. (Relaties met Rory&Dean en Lorelai&Max begonnen al vroeg in seizoen 1 en alles met Jess ging veelste snel)
Nu ben ik helaas door de Jess-vriendje-van-Rory () afleveringen heen. Ik blijf erbij dat Rory met hem moet eindigen en ik vrees dat ik teleurgesteld ga zijn in de revival.
En team LukeDaar verheug ik mij nog op in de komende seizoenen en hopelijk in de revival ook!
De aanloop ernaartoe duurde langer als de relatie geloof ikquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
In mijn hoofd duurde dat Jess Rory dingetje ook veel langer! Maar er staat mij bij dat hij in verdere seizoenen nog een aantal keer tevoorschijn komt. Ook tijdens Logan toch?
Ja Jessquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:29 schreef Hilzillah het volgende:
Nee echt?????? Dat had ik ECHT WEL gaan volgen want Jess ❤❤❤❤
Heerlijk toch, is het net alsof je het voor het eerst bekijkt allemaal! Seizoen 3 vond ik echt mega leuk!quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:53 schreef Lovechild het volgende:
Ik herinner me juist bizar weinig
De grote lijnen weet ik nog wel, en omdat ik wist dat Sookie en Jackson eerst altijd ruzieden voordat ze een relatie kregen, weet ik dat ik de serie vrij snel ontdekt had. Maar ik ben gisteren in seizoen 3 aanbeland en ik heb nog niet een keer het idee gehad dat ik naar iets zat te kijken wat ik al had gezien.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:53 schreef Lovechild het volgende:
Ik herinner me juist bizar weinig
De grote lijnen weet ik nog wel, en omdat ik wist dat Sookie en Jackson eerst altijd ruzieden voordat ze een relatie kregen, weet ik dat ik de serie vrij snel ontdekt had. Maar ik ben gisteren in seizoen 3 aanbeland en ik heb nog niet een keer het idee gehad dat ik naar iets zat te kijken wat ik al had gezien.
Het is toch wat genuanceerder.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:17 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
De aanloop ernaartoe duurde langer als de relatie geloof ik
Ik heb al zitten googlenen hij komt nog een paar keer terug ja gelukkig!
En ik weet nu ook eindelijk waarom dit zo raar ging tussen Rory & Jess. Jess zou zijn eigen spin-off krijgen in LA, maar dat werd gecanceld. Daarom is hij eruit geschreven in 1e instantie
Bohquote:Op zondag 11 september 2016 13:23 schreef Greys het volgende:
Ik deed even Google Images Milo Ventimiglia 2016.
Holy crap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die eerste foto lijkt het nog wel wat, toch?quote:Op zondag 11 september 2016 14:22 schreef lunapuella het volgende:
Denk dat ik met zijn lengte alleen niet voor double breasted was gegaan.
Is misschien ook waar, maar de spin-off is de reden waarom hij naar LA vertrok (zonder verder contact met Rory er over te hebben?)quote:Op zondag 11 september 2016 12:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is toch wat genuanceerder.
Milo Ventimiglia was originally supposed to make only a few guest appearances as Jess, Luke's nephew. The producers liked him so much they offered him a 6 season contract as a series regular. He asked to be signed for only 2 years.
Dat komt mogelijk door het minder prettige uitzendschema van Net5 toentertijdquote:Op zondag 11 september 2016 08:23 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ookIk heb jij een hoop dingen een 'Huh, ik heb dit helemaal niet gezien' gevoel. Terwijl ik toch vrij zeker er van ben dat ik het gezien moet hebben. Alles wat hier op tv geweest is (op een paar afleveringen na) heb ik gezien.
Daar zit ik ook geloof ik! Rory's begin periode op Yale en Suki's baby die geboren wordt. Of is dat nog 3?quote:Op zondag 11 september 2016 19:14 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Dat komt mogelijk door het minder prettige uitzendschema van Net5 toentertijd
Ik heb dat nu met seizoen 4!
Goed haar. Doet een beetje denken aan Michiel Huisman.quote:Op zondag 11 september 2016 13:23 schreef Greys het volgende:
Ik deed even Google Images Milo Ventimiglia 2016.
Holy crap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat wel lang duurde was de ruzie tussen Rory en Lorelai.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
In mijn hoofd duurde dat Jess Rory dingetje ook veel langer! Maar er staat mij bij dat hij in verdere seizoenen nog een aantal keer tevoorschijn komt. Ook tijdens Logan toch?
Ja!!! Ze woonde bij haar opa en oma in toen toch? Ik heb heel hard zitten verzinnen waar die ruzie ook alweer over ging?quote:Op woensdag 14 september 2016 07:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wel lang duurde was de ruzie tussen Rory en Lorelai.
Jess verdient het alleen al omdat hij mede verantwoordelijk is dat Rory weer naar Yale toe ging.
Dat ze tijdelijk stopte met Yale na het dramatisch stage-advies van Huntzberger sr.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:45 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja!!! Ze woonde bij haar opa en oma in toen toch? Ik heb heel hard zitten verzinnen waar die ruzie ook alweer over ging?
Was dat het?? In mijn hoofd zit ook nog zo iets dat ze met Dean rotzooide terwijl hij getrouwd is? Gebeurd dat nog of heb ik dat gewoon verzonnen?quote:Op woensdag 14 september 2016 09:08 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat ze tijdelijk stopte met Yale na het dramatisch stage-advies van Huntzberger sr.
Toen is ze ook een tijdje weggeweest volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:10 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Was dat het?? In mijn hoofd zit ook nog zo iets dat ze met Dean rotzooide terwijl hij getrouwd is? Gebeurd dat nog of heb ik dat gewoon verzonnen?
Dean is Sam tochquote:Op woensdag 14 september 2016 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel realistisch. Rory was vrij laat met puberen denk ik. Altijd heel verstandig geweest (vaak nog verstandiger dan Lorelai) en het was altijd goed tussen de twee, vond het wel wat hebben dat ze nu eens grote ruzie hadden.
Dat van Dean was inderdaad eind van seizoen 4/begin seizoen 5. Die ruzie duurde echt maar een aflevering ofzo.
Ja, nee, ik ben niet zo van Supernaturalquote:Op woensdag 14 september 2016 15:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dean is Sam toch
En zijn broer heet Dean, LOLZORZ
quote:Please excuse any outdated sections of our site as we (Kirk) misplaced the password in 2007. He just found it. We expect to have a fully updated site by November 25th, 2016. Please visit our Town Updates section for a full rundown of what our site has to offer.
Kirkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:37 schreef Negentiendertig het volgende:
https://townofstarshollow.org
[..]
Leuk! Is het al 25 november?quote:
Oi with the poodles already!quote:
Wat is er met haar gezicht dan? Ik schrok meer van Paris' kapsel.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef Greys het volgende:
Oh zo'n heerlijk filmpje!
(Toch is het gezicht van Lorelai een tikkie disturbing)
Botox. En niet een klein subtiel beetje. Zonde.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:03 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat is er met haar gezicht dan? Ik schrok meer van Paris' kapsel.
Ben heel benieuwd of ze daar nog iets mee 'doen', of dat het gewoon zo is. Vind het toch best een verschilquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef Greys het volgende:
(Toch is het gezicht van Lorelai een tikkie disturbing )
Oh, vind het alles meevallen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Botox. En niet een klein subtiel beetje. Zonde.
Zag je ook goed (beter) in de eerdere echte trailer.
De ruzie vanwege haar stoppen met Yale duurde behoorlijk lang.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel realistisch. Rory was vrij laat met puberen denk ik. Altijd heel verstandig geweest (vaak nog verstandiger dan Lorelai) en het was altijd goed tussen de twee, vond het wel wat hebben dat ze nu eens grote ruzie hadden.
Dat van Dean was inderdaad eind van seizoen 4/begin seizoen 5. Die ruzie duurde echt maar een aflevering ofzo.
Ja, dat laatste inderdaad. Lorelai was altijd zo lekker fris en zichzelf. Daar past dit op de een of andere manier niet bij.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd of ze daar nog iets mee 'doen', of dat het gewoon zo is. Vind het toch best een verschilMaar het past ook gewoon niet bij Lorelai om iets te doen ofzo
Oh dat sowieso wel. Ik vind alleen dat de typische Lorelai uitstraling een beetje weg is. Zonde. Luke is ook duidelijk ouder geworden, logisch, maar die lijkt veel meer op de Luke die gewoon op natuurlijke normale wijze tien jaar ouder is geworden in de serie. Hij is zo nuchter, hij zou dit als Luke nooit goed hebben gevonden als Lorelai aan zichzelf ging lopen sleutelen. Weet niet hoe ik het moet uitleggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze er gewoon hartstikke goed uit ziet voor iemand van 49.
Jaaaaaaaaaa. Ik ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:12 schreef Hilzillah het volgende:
En luke![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoe oud hij nu is, maar ik zou nog steeds zo verkering met hem willen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |