TT speciaal voor opso waarschijnlijkquote:
Zozo en dat voor 9 uur.quote:Op donderdag 1 september 2016 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
TT speciaal voor opso waarschijnlijk
natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2016 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Baas zijn tijd zeker weer?
Goede suggestie, mijn volgende post is van de pot.quote:
sorry, ik was even poepenquote:
voel de sriracha nog een beetje na tintelenquote:
klootzak dat is mijn meisjequote:Op donderdag 1 september 2016 09:25 schreef Drug het volgende:
[..]
hnng
ik ga ff uitkleden en dan stuur ik terug
Hallo hier je baas ik kijk mee vanaf de camera achter je. Kun je nu weer aan het werk gaan alvast bedankt gr gr Harryquote:
O, dan doe ik voor de zekerheid mijn broek op kantoor wel weer omhoogquote:Op donderdag 1 september 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hallo hier je baas ik kijk mee vanaf de camera achter je. Kun je nu weer aan het werk gaan alvast bedankt gr gr Harry
Oh god ben jij er ook weerquote:Op donderdag 1 september 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hallo hier je baas ik kijk mee vanaf de camera achter je. Kun je nu weer aan het werk gaan alvast bedankt gr gr Harry
HAAGS KWARTIERTJEquote:Op donderdag 1 september 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh god ben jij er ook weer
Geen last van vandaag.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo druk op werk gvd wil fokken
Jij mag gewoon doorgaan daarom stond de cam ook aan gr gr Harryquote:Op donderdag 1 september 2016 09:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, dan doe ik voor de zekerheid mijn broek op kantoor wel weer omhoog
Super onvriendelijk dit, heb een TR gezetquote:Op donderdag 1 september 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh god ben jij er ook weer
Welkom in mijn land. WIR SCHAFEN DAS!quote:Op donderdag 1 september 2016 09:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Super onvriendelijk dit, heb een TR gezet
Ik ben de vriendelijkheid zelvequote:Op donderdag 1 september 2016 09:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Super onvriendelijk dit, heb een TR gezet
2 keer poepenquote:Op donderdag 1 september 2016 09:37 schreef Kurovski het volgende:
Poepen nog voor de koffie, dus straks hopelijk nog een keer.
die kan toch geen dochter hebben? hij is zelf net 10quote:Op donderdag 1 september 2016 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit haags z'n dochter op z'n account ofzo
quote:Op donderdag 1 september 2016 09:25 schreef Drug het volgende:
[..]
hnng
ik ga ff uitkleden en dan stuur ik terug
Jawel, vond het ook moeilijk om te bevatten.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kan toch geen dochter hebben? hij is zelf net 10
Hoe ouder hoe gekker hè, zie Niels, WCH en Gianniquote:Op donderdag 1 september 2016 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit haags z'n dochter op z'n account ofzo
arm kindquote:Op donderdag 1 september 2016 09:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, vond het ook moeilijk om te bevatten.
wch en ik zijn best goede mensenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe gekker hè, zie Niels, WCH en Gianni
Kale koppen niet te stoppenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
arm kind
[..]
wch en ik zijn best goede mensen
vertel dat maar aan bradder hariquote:Op donderdag 1 september 2016 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil graag mijn oprechte excuses maken voor mijn expliciete taalgebruik zo nu en dan. Kan niet de bedoeling zijn.
Sorry, vrienden
Kom, gaan we naar feedback.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil jullie vertellen dat ik niet vrolijk word van postdiarree van Haags, ik schaar het onder vervuiling van KLB SC. Hopelijk wordt daar daadkrachtig tegen opgetreden
de vorige die zo postte werd uit klb verbannen.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil jullie vertellen dat ik niet vrolijk word van postdiarree van Haags, ik schaar het onder vervuiling van KLB SC. Hopelijk wordt daar daadkrachtig tegen opgetreden
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hallo lieve mensen, hier een suggestie.
we accepteren jou en dat grote hart van je dat zo prominent op je tong ligtquote:Op donderdag 1 september 2016 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil graag mijn oprechte excuses maken voor mijn expliciete taalgebruik zo nu en dan. Kan niet de bedoeling zijn.
Sorry, vrienden
Afgewezenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vorige die zo postte werd uit klb verbannen.
dat blijkt een zeer treffende oplossing
Wat precies heb ik hier mee te maken?quote:
gvd heftig. resultaten nog niet gekregen?quote:Op donderdag 1 september 2016 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat precies heb ik hier mee te maken?
Is hij door mij geantwoord?
Maandag had ik een kuur, dinsdag een CT scan om te checken of ik uitzaaiingen heb, dus heel misschien is er een kans dat FOK! me op dit moment niet zo interesseert.
En misschien had ik me wel hard gemaakt voor JD als crew, mensen die gemotiveerd zijn en kunnen schrijven krijgen van mij 9 van de 10 keer een kans, maar als ik nu zie wat een zakkenwasser het in feite is denk ik dat het heel goed is dat we dit geen crew laten worden.
'jamaar jullie laten vast nooit iemand met veel notes mod worden'
bullshit.
Ik zal me nog eens een keertje voor jullie inspannen
Haha oh Nielsje toch.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haags post gewoon gezellig, waar heb je het over?
Hoe voel je je? vrij goedquote:Op donderdag 1 september 2016 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Ben je teleurgesteld? Wat gaat er door je heen?
net als jij zeker?quote:Op donderdag 1 september 2016 10:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haags post gewoon gezellig, waar heb je het over?
Bedankt voor je update, ik neem dit mee naar achterenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe voel je je? vrij goed
Ben je teleurgesteld? meerdere keren per dag
Wat gaat er door je heen? een granny smith appel
Net als bij Crip.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt voor je update, ik neem dit mee naar achteren
graag gedaan. ik houd van open een eerlijke communicatiequote:Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt voor je update, ik neem dit mee naar achteren
dat is een spiegelquote:Op donderdag 1 september 2016 10:39 schreef Drug het volgende:
zit hier een guy in de trein en weet niet of ie rare ogen heeft of dat ie een pilletje op heeft
Ik snitch liever.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
graag gedaan. ik houd van open een eerlijke communicatie
Goed nieuws hopelijk?quote:Op donderdag 1 september 2016 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maandag had ik een kuur, dinsdag een CT scan om te checken of ik uitzaaiingen heb, dus heel misschien is er een kans dat FOK! me op dit moment niet zo interesseert.
op fok weet je nooit iets zeker.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was geintje, je weet toch dat ik snitchen haat.
Dat is heel links Nederland, dus dat is niet gekquote:Op donderdag 1 september 2016 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drug is zeker zo eentje wanneer er iemand voor zijn ogen in elkaar wordt geslagen hij gewoon wegkijkt.
En rechts Nederland roept zeker allemaal dingen vanaf zijlijn en als puntje bij paaltje komt ontkennen ze alles glashardquote:Op donderdag 1 september 2016 10:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is heel links Nederland, dus dat is niet gek
Geen idee, dinsdag pas de botscan gehad, nu wachten.quote:
Zo werkt het nou eenmaalquote:Op donderdag 1 september 2016 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En rechts Nederland roept zeker allemaal dingen vanaf zijlijn en als puntje bij paaltje komt ontkennen ze alles glashard
toch probeer je het vaak genoeg naar jezelf toe te trekkenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Afleidingsmaneuvre. We hadden het niet over mij.
Het komt allemaal goedquote:Op donderdag 1 september 2016 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, dinsdag pas de botscan gehad, nu wachten.
het had niks met notes of crew te maken verder, wilde gewoon even een openbare TR zettenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
En misschien had ik me wel hard gemaakt voor JD als crew, mensen die gemotiveerd zijn en kunnen schrijven krijgen van mij 9 van de 10 keer een kans, maar als ik nu zie wat een zakkenwasser het in feite is denk ik dat het heel goed is dat we dit geen crew laten worden.
bullshit.
Toen ik een MRI-scan had, kreeg ik binnen uurtje uitslag. Maar dat zal vast anders zijn bij CT, lijkt me ingewikkelder. Hopelijk valt het meequote:Op donderdag 1 september 2016 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, dinsdag pas de botscan gehad, nu wachten.
ben eigenlijk altijd degene die geklapt wordtquote:Op donderdag 1 september 2016 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drug is zeker zo eentje wanneer er iemand voor zijn ogen in elkaar wordt geslagen hij gewoon wegkijkt.
quote:Op donderdag 1 september 2016 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
Zo'n gozer wordt op een straathoek in elkaar gemept en Drug staat vijf meter verderop tegen een muur te lullen: "Ik ben geen TARDIS., ik ben geen TARDIS.".
Zou altijd voor je opkomenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:45 schreef Drug het volgende:
[..]
ben eigenlijk altijd degene die geklapt wordt
boksquote:Op donderdag 1 september 2016 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou altijd voor je opkomen
Ik niet, mede dankzij mensen zoals Drug betaal ik me blauw aan treinkaartjes. Als hij een TARDIS. had uitgevoerd zou ik op termijn enkele centen per rit besparen.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou altijd voor je opkomen
Bullshit, dan zit ik opeens opgescheept met zaken én users die me niet boeien en word me topics lang zaken in de schoenen geschoven waar ik me nieteens op kan weren.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Een beter FOK! begint bij lokquotes. Geen TR, maar transparante communicatie.
Houd mij erbuiten voortaan.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het had niks met notes of crew te maken verder, wilde gewoon even een openbare TR zetten
leuk dat je er even was, tot ziensquote:Op donderdag 1 september 2016 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit, dan zit ik opeens opgescheept met zaken én users die me niet boeien en word me topics lang zaken in de schoenen geschoven waar ik me nieteens op kan weren.
Zoals m'n post als zei, ik heb andere dingen te doen, en die zijn me net iets belangrijker dan KLB.
Als je iets te zeiken hebt doe je dat inderdaad face to face.
En niet verstopt in een of ander lametopic waar je pas op gewezen wordt omdat iemand een lokquote doet.
En voor ik op een quote kan reageren zijn we een paar dagen verder want ik heb nu eenmaal niet de energie om uren lang te FOK!ken. Soms wel maar vaker niet.
Maar het is goed verder hoor, ik zal jullie ook niet meer in een pb aanspreken, maar ik ga in een ander onderdeel, dagenlang over jullie zitten ouwehoeren met allemaal meelopers.
Doei
Het was maar een grapjequote:Op donderdag 1 september 2016 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit, dan zit ik opeens opgescheept met zaken én users die me niet boeien en word me topics lang zaken in de schoenen geschoven waar ik me nieteens op kan weren.
Zoals m'n post als zei, ik heb andere dingen te doen, en die zijn me net iets belangrijker dan KLB.
Als je iets te zeiken hebt doe je dat inderdaad face to face.
En niet verstopt in een of ander lametopic waar je pas op gewezen wordt omdat iemand een lokquote doet.
En voor ik op een quote kan reageren zijn we een paar dagen verder want ik heb nu eenmaal niet de energie om uren lang te FOK!ken. Soms wel maar vaker niet.
Maar het is goed verder hoor, ik zal jullie ook niet meer in een pb aanspreken, maar ik ga in een ander onderdeel, dagenlang over jullie zitten ouwehoeren met allemaal meelopers.
Doei
hans heeft weer iets gedaan hoorquote:Op donderdag 1 september 2016 10:52 schreef Catkiller het volgende:
Wat zit de kleuterklas nu weer te doen??
quote:Op donderdag 1 september 2016 10:53 schreef Faeroer het volgende:
opeens weet je het, je gaat rug day doen
Misschien moet je geen always skip leg day doen met je spillebeentjesquote:Op donderdag 1 september 2016 10:53 schreef Faeroer het volgende:
Hey Herms, hoe zijn je BF1 ervaringen.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hans heeft weer iets gedaan hoor
is dat beeldspraak voor anale seks?quote:Op donderdag 1 september 2016 10:53 schreef Faeroer het volgende:
heb na gisterenmiddag niet gespeeld. vind de gameplay wel tof maar de map vind ik best wel kut. hopelijk voegen ze er een tweede aan toequote:Op donderdag 1 september 2016 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Herms, hoe zijn je BF1 ervaringen.
ik ben net zo onschuldig als Anton Mussertquote:Op donderdag 1 september 2016 10:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hans heeft weer iets gedaan hoor
ik lig voor mijn werk altijd op mijn rugquote:Op donderdag 1 september 2016 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb vandaag ook rug day trouwens.
haha ik snap hem omdat je hoertje bent natuurlijk ;pquote:Op donderdag 1 september 2016 10:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik lig voor mijn werk altijd op mijn rug
ik doe maar net alsof ik weet wie dat isquote:Op donderdag 1 september 2016 10:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ben net zo onschuldig als Anton Mussert
Nog 5 jaar jongens!!!quote:Het doodvonnis werd op 20 maart 1946 door de Bijzondere Raad van Cassatie bevestigd. Op 7 mei 1946, precies een jaar na zijn arrestatie, werd Mussert op de Waalsdorpervlakte geëxecuteerd. Zijn laatste woorden zijn staatsgeheim en zullen pas in 2021, vijfenzeventig jaar later, vrijgegeven worden.
Nee joh, ik ben automonteur. Viespeukquote:Op donderdag 1 september 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ik snap hem omdat je hoertje bent natuurlijk ;p
quote:Op donderdag 1 september 2016 10:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe maar net alsof ik weet wie dat is
oei, heb ik dit nu gedaanquote:Op donderdag 1 september 2016 10:59 schreef timmmmm het volgende:
Jammer dat je geen crew meer wil worden JimmyDean, ik dacht dat ik het allemaal helder uitgelegd had, zoals het is. Dat je daar blijkbaar toch moeite mee hebt omdat het allemaal te lief was 'en je dat heel slecht trekt' is spijtig. Helemaal om het nu hier in een topic te lezen waar ik verder nooit kom.
Blijkbaar heb je eea toch niet helemaal goed begrepen. Je bent namelijk helemaal niet afgewezen, ik vroeg alleen of je even geduld had, omdat we het systeem om aan het gooien zijn. Zo'n beetje de helft van de huidige crew modt nooit en gaat dus naar de rechtengroep zonder modrechten. Dat was in de maak en wilde je meteen in de goede rechtengroep zetten. Inderdaad om de integriteit van de usernotes, prive-informatie, te bewaren. Als je daar geen toegang toe hoeft te hebben, zou je dat ook niet moeten krijgen en daar zijn we strenger op geworden. Maar je solliciteerde als nieuwsposter en niet als mod, dus dat zou allemaal niet ter zake moeten doen
Dat is inmiddels vandaag geregeld, dus ik wilde je vanavond mailen dat je je spullen in kon sturen om daarna als nieuwsposter aan de slag te kunnen. Jammer dat ik nu hier moet lezen dat je geen interesse meer hebt.
Heel anders dan JD meldde. Had de slimste user van deze SC hoger ingeschatquote:Op donderdag 1 september 2016 10:59 schreef timmmmm het volgende:
Jammer dat je geen crew meer wil worden JimmyDean, ik dacht dat ik het allemaal helder uitgelegd had, zoals het is. Dat je daar blijkbaar toch moeite mee hebt omdat het allemaal te lief was 'en je dat heel slecht trekt' is spijtig. Helemaal om het nu hier in een topic te lezen waar ik verder nooit kom.
Blijkbaar heb je eea toch niet helemaal goed begrepen. Je bent namelijk helemaal niet afgewezen, ik vroeg alleen of je even geduld had, omdat we het systeem om aan het gooien zijn. Zo'n beetje de helft van de huidige crew modt nooit en gaat dus naar de rechtengroep zonder modrechten. Dat was in de maak en wilde je meteen in de goede rechtengroep zetten. Inderdaad om de integriteit van de usernotes, prive-informatie, te bewaren. Als je daar geen toegang toe hoeft te hebben, zou je dat ook niet moeten krijgen en daar zijn we strenger op geworden. Maar je solliciteerde als nieuwsposter en niet als mod, dus dat zou allemaal niet ter zake moeten doen
Dat is inmiddels vandaag geregeld, dus ik wilde je vanavond mailen dat je je spullen in kon sturen om daarna als nieuwsposter aan de slag te kunnen. Jammer dat ik nu hier moet lezen dat je geen interesse meer hebt.
Privegevoelige informatie zijn we altijd liever te voorzichtig mee dan niet voorzichtig genoeg. Het enige wat gevraagd was is om even te wachten tot het DEV-team klaar was met de moderatierechten scheiden van nieuwspostrechten. Niemand is afgewezen.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heel anders dan JD meldde. Had de slimste user van deze SC hoger ingeschat
Oei, dit is niet wat JD aan ons heeft verteld. Mag ik zijn plek innemen? Ik heb een vlotte pen en een kekke kijk op zaken.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:59 schreef timmmmm het volgende:
goede zaak welquote:Op donderdag 1 september 2016 11:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Privegevoelige informatie zijn we altijd liever te voorzichtig mee dan niet voorzichtig genoeg.
Je kan altijd een sollicitatie sturen naar frontpage@fok.nl. Het makkelijkst is om hierbij te zetten waar je over wil gaan schrijven en een soort proefstukje zodat we weten of je ook daadwerkelijk kán schrijven.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei, dit is niet wat JD aan ons heeft verteld. Mag ik zijn plek innemen? Ik heb een vlotte pen en een kekke kijk op zaken.
gisteren legday gedaan, lekkere single-leg ham curl in hammer strength machine beetje pompen, wat romanians, legpress en extensions en kijken hoe die vrouwtjes cable pull through glutes doen en wat bb squats ja togquote:Op donderdag 1 september 2016 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je geen always skip leg day doen met je spillebeentjes
het gaat over voor de frontpage schrijven, hammelquote:Op donderdag 1 september 2016 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou prima KLB mod zijn ben er heel vaak
quote:Op donderdag 1 september 2016 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou prima KLB mod zijn ben er heel vaak
Ja, nog steeds, even geduldquote:Op donderdag 1 september 2016 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was maar een grapje![]()
Reageer je nog wel op mijn bericht?
Ja, heb net mijn baas medegedeeld dat ik vandaag niet bereikbaar benquote:Op donderdag 1 september 2016 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik moet hier nu de hele dag blijven om Jimmy z'n reactie te lezen. Wat een pret.
Ja per 5 seconde, dat is veel te langquote:Op donderdag 1 september 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
We hebben gewoon autorefresh hier hoor
haha, ik per 5quote:Op donderdag 1 september 2016 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja per 10 seconde, dat is veel te lang
Dit slaat als een tang op een varkenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je je topickills in nog meer realtime meemaken
Ik werd net uitgenodigd voor een sollicitatie en heb gemeld dat ik niet kom door deze situatie. Ze lezen nu ook mee.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, heb net mijn baas medegedeeld dat ik vandaag niet bereikbaar ben
hallo werkgevers, ik zou TARDIS. alsnog een kans geven omdat hij niet over mailcontact met jullie zou liegen hierquote:Op donderdag 1 september 2016 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik werd net uitgenodigd voor een sollicitatie en heb gemeld dat ik niet kom door deze situatie. Ze lezen nu ook mee.
Bedankt.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo werkgevers, ik zou TARDIS. alsnog een kans geven omdat hij niet over mailcontact met jullie zou liegen hier
doe dat dan ook niet..quote:
Alleen joden lopen wegquote:Op donderdag 1 september 2016 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal je zien dat het nu uit de hand loopt. Ik ben weg hier
haha wheyquote:Op donderdag 1 september 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
even een wheyshake maken, kijken hoe het gaat als ik terugkom
word je daar ook altijd zo "luchtig" van?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
even een wheyshake maken, kijken hoe het gaat als ik terugkom
quote:Op donderdag 1 september 2016 11:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon whole buckets bij de kfc
wees blij dat iemand je groedquote:
Sorryquote:Op donderdag 1 september 2016 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voortaan negeer ik je wel lekker dan
geen enkel respect meer de jeugd van tegenwoordig
lol echt hequote:Op donderdag 1 september 2016 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voortaan negeer ik je wel lekker dan
geen enkel respect meer de jeugd van tegenwoordig
quote:
en zelfs dat heb je weten te verpestenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:25 schreef Wheeljack het volgende:
[..]![]()
Jij was altijd aardig tegen mij
http://thuisserver.fokzin(...)ch_fields=all&page=2quote:
het tij is gekeerd toen jij Hermann disstequote:Op donderdag 1 september 2016 11:25 schreef Wheeljack het volgende:
[..]![]()
Jij was altijd aardig tegen mij
sowquote:Op donderdag 1 september 2016 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zelfs dat heb je weten te verpesten
Sta ik nog steeds op 1?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
ben het niet gewend dat mensen het voor mij opnemen
ik zie nu eindelijk wie de goeie users hier zijn
heb altijd je back homiequote:Op donderdag 1 september 2016 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
ben het niet gewend dat mensen het voor mij opnemen
ik zie nu eindelijk wie de goeie users hier zijn
Haha ga doorquote:Op donderdag 1 september 2016 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs mijn laptop vond dit zo om te lachen dat het scherm 2 minuten frozen was
volgt je zus hetzelfde dieet als jij?>quote:Op donderdag 1 september 2016 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
sorry jongens maar mijn zus staat altijd op #1
Ga je dat dan met je vuisten of je worst doen?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je nu niet normaal doet dan heb jij binnenkort een kunstgebit nodig
Ik heb pics gezien, dus ik denk het nietquote:Op donderdag 1 september 2016 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgt je zus hetzelfde dieet als jij?>
niet iedereen kan zo gezond als Der_Mann levenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgt je zus hetzelfde dieet als jij?>
oke, stuur maar door danquote:Op donderdag 1 september 2016 11:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb pics gezien, dus ik denk het niet
ik denk dat ze dat nog steeds wel is hoorquote:
Eerst mijn vuisten en daarna mijn worstquote:Op donderdag 1 september 2016 11:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga je dat dan met je vuisten of je worst doen?
die is ook wel te doen jaquote:Op donderdag 1 september 2016 11:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, want jij wilde pics van zus van DjeDje niet sturen
heb je haar gezicht al uitgeprint en op een waifu geplakt?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze verandert haar profielfoto ongeveer 1x per maand, altijd wel een genotmomentje
mijn 2D waifu's met een 3D gezicht verpestenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb je haar gezicht al uitgeprint en op een waifu geplakt?
dit is nogal een understatement..quote:
ze heeft mij van facebook verwijderdquote:Op donderdag 1 september 2016 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze verandert haar profielfoto ongeveer 1x per maand, altijd wel een genotmomentje
kan pas echt oordelen als ze op webcam een schoen op haar hoofd heeft gezetquote:Op donderdag 1 september 2016 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is nogal een understatement..
Hoeveel waifu's heb je nuquote:Op donderdag 1 september 2016 11:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn 2D waifu's met een 3D gezicht verpesten
wat gekquote:Op donderdag 1 september 2016 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ze heeft mij van facebook verwijderd
al die chicks die het lichaam van een 10 jarige hebben maar eigenlijk 200 jarigen met magische krachten zijn dus legaalquote:
WAT IS DIT VOOR PASSIEF AGRESSIEVE OPMERKING WIL JE ZEGGEN DAT IK EEN SMEERLAP BEN DIE MEISJES LASTIG VALT EN DAT ZE ZICH DAAR VAN WILLEN DISTANTIËREN?! IS DAT WAT JE ZEGT? DAT IK NOOIT GELUK ZAL VINDEN OMDAT IK ALTIJD OP ZOEK BEN NAAR DE VOLGENDE VROUW OM BEVESTIGING VAN TE KRIJGEN? DAT IK ALTIJD EEN VERLOREN DWALENDE ZIEL BLIJF?quote:
Hoeveel zijn dat er?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die chicks die het lichaam van een 10 jarige hebben maar eigenlijk 200 jarigen met magische krachten zijn dus legaal
okéquote:Op donderdag 1 september 2016 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WAT IS DIT VOOR PASSIEF AGRESSIEVE OPMERKING WIL JE ZEGGEN DAT IK EEN SMEERLAP BEN DIE MEISJES LASTIG VALT EN DAT ZE ZICH DAAR VAN WILLEN DISTANTIËREN?! IS DAT WAT JE ZEGT? DAT IK NOOIT GELUK ZAL VINDEN OMDAT IK ALTIJD OP ZOEK BEN NAAR DE VOLGENDE VROUW OM BEVESTIGING VAN TE KRIJGEN? DAT IK ALTIJD EEN VERLOREN DWALENDE ZIEL BLIJF?
Godverdomme HPLC, dikke TR in je façade.
niks mis mee inderdaad, moet kunnenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die chicks die het lichaam van een 10 jarige hebben maar eigenlijk 200 jarigen met magische krachten zijn dus legaal
Is die zus Rozevla?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:46 schreef Der_Mann het volgende:
heb het weer even opgezocht en kanonnen die zus ja koekoek
Jammer hoor. Heb jou altijd al mijn links gegevenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha weer iemand waarvan je de link niet krijgt
Heeft fok een frontpage?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat over voor de frontpage schrijven, hammel
doe normaalquote:Op donderdag 1 september 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer hoor. Heb jou altijd al mijn links gegeven
ja, daar komen alle stereotype moslimhaters een beetje trollen zodat dp er iedere dag woedend van kan wordenquote:
Ik weet eigenlijk niet eens wie het isquote:Op donderdag 1 september 2016 11:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb zijn kop al een jaar ofzo niet gezien dus zit nu op een 2
daniel radcliffe die frodo in twilight speeldequote:Op donderdag 1 september 2016 12:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens wie het is
Better love story than Arrowquote:Op donderdag 1 september 2016 12:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daniel radcliffe die frodo in twilight speelde
Dat krijg je met die multiculti het hele land zit vol met dit soort idioten ze haten Nederland en de nederlanders maar zonder Nederland zou ze nu nog met een botje door d,r neus lopen als je het hier niet naar je zin heb flikker dan lekker op anders trappen we je er wel uitquote:Op donderdag 1 september 2016 11:59 schreef HPLC het volgende:
Ons geld van de Nederlanders uitdelen aan de asielzoeker en onze oudjes dood laten vallen maar ja dan ben je daar ook weer vanaf dus hof ik niet te vertellen hoe misselijk ik wordt van die kop en ook van zijn praatjes
Is goed dan geef ik het goede voorbeeld en ga aan het werk.quote:
Waarom ben ik een zakkenwasser?quote:Op donderdag 1 september 2016 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen bullshit dus, omdat ik daar op afgewezen ben terwijl ik beter schrijf dan 99% van het FP gajes.quote:'jamaar jullie laten vast nooit iemand met veel notes mod worden'
bullshit.
Wrm ben je een zakkenwasser dan.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom ben ik een zakkenwasser?
[..]
Geen bullshit dus, omdat ik daar op afgewezen ben terwijl ik beter schrijf dan 99% van het FP gajes.
Waarschijnlijk omdat ik iets onaardigs maar wel waars over Yvonne zei.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wrm ben je een zakkenwasser dan.
Zo zie je maar wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik iets onaardigs maar wel waars over Yvonne zei.
Wat zei je danquote:Op donderdag 1 september 2016 12:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik iets onaardigs maar wel waars over Yvonne zei.
Bullshit.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo zie je maar wie goed doet, goed ontmoet.
Hij noemde Yv een 'halfbejaarde tokkie met een rookstem' o.i.d. en nu gaat hij huilen omdat ze de bal terugkaatst.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wrm ben je een zakkenwasser dan.
Je hebt nogal een brede definitie van huilen als het je uitkomt volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij noemde Yv een 'halfbejaarde tokkie met een rookstem' o.i.d. en nu gaat hij huilen omdat ze de bal terugkaatst.
haha madquote:Op donderdag 1 september 2016 12:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker voor je dat je van Yvonne op je muil hebt gekregen.
Kan je ook ingaan op de opmerking van Timmmmmmmmmmmmmmm?quote:Op donderdag 1 september 2016 12:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt nogal een brede definitie van huilen als het je uitkomt volgens mij.
Moest gniffelenquote:Op donderdag 1 september 2016 12:32 schreef Pharkus het volgende:
Overigens is iedere man een zakkenwasser, mag ik hopen.
Niet gezien.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je ook ingaan op de opmerking van Timmmmmmmmmmmmmmm?
Het beste trouwens Yvquote:Op donderdag 1 september 2016 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
bullshit.
Tuurlijk niet, hij is gewoon exposed.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je ook ingaan op de opmerking van Timmmmmmmmmmmmmmm?
Yv, mocht je dit teruglezen, dan ook namens mij veel sterkte komende dagen. Hopen dat het zsm beter gaat!quote:Op donderdag 1 september 2016 12:34 schreef leeell het volgende:
[..]
Het beste trouwens Yv, ik ben ook niet vergeten dat je je voor mij inspande . Met veel notes notabene.
Ow jaquote:Op donderdag 1 september 2016 12:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daniel radcliffe die frodo in twilight speelde
Hij zegt hoe het is hoor, ik heb volgens mij niets anders gezegd. Maar hij zei ook dat ze geen vertrouwen in mij als mod hadden, dus dan is het wel klaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
wel knap dat je omhoog hebt gescrolld en juist de posts van timmmmmm hebt gemist
Spreek je KB nog?quote:Op donderdag 1 september 2016 12:34 schreef leeell het volgende:
[..]
Het beste trouwens Yv, ik ben ook niet vergeten dat je je voor mij inspande . Met veel notes notabene.
Maar je wilde nieuwsposter worden toch?quote:Op donderdag 1 september 2016 12:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij zegt hoe het is hoor, ik heb volgens mij niets anders gezegd. Maar hij zei ook dat ze geen vertrouwen in mij als mod hadden, dus dan is het wel klaar.
Sorry maar ik vind het niet zo chill om moeite te steken in artikelen als jullie mij niet vertrouwen met notes.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:59 schreef timmmmm het volgende:
Hey een nieuwequote:Op donderdag 1 september 2016 12:34 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen gekke henkie.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar je wilde nieuwsposter worden toch?
Nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |