TT speciaal voor opso waarschijnlijkquote:
Zozo en dat voor 9 uur.quote:Op donderdag 1 september 2016 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
TT speciaal voor opso waarschijnlijk
natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2016 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Baas zijn tijd zeker weer?
Goede suggestie, mijn volgende post is van de pot.quote:
sorry, ik was even poepenquote:
voel de sriracha nog een beetje na tintelenquote:
klootzak dat is mijn meisjequote:Op donderdag 1 september 2016 09:25 schreef Drug het volgende:
[..]
hnng
ik ga ff uitkleden en dan stuur ik terug
Hallo hier je baas ik kijk mee vanaf de camera achter je. Kun je nu weer aan het werk gaan alvast bedankt gr gr Harryquote:
O, dan doe ik voor de zekerheid mijn broek op kantoor wel weer omhoogquote:Op donderdag 1 september 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hallo hier je baas ik kijk mee vanaf de camera achter je. Kun je nu weer aan het werk gaan alvast bedankt gr gr Harry
Oh god ben jij er ook weerquote:Op donderdag 1 september 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hallo hier je baas ik kijk mee vanaf de camera achter je. Kun je nu weer aan het werk gaan alvast bedankt gr gr Harry
HAAGS KWARTIERTJEquote:Op donderdag 1 september 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh god ben jij er ook weer
Geen last van vandaag.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo druk op werk gvd wil fokken
Jij mag gewoon doorgaan daarom stond de cam ook aan gr gr Harryquote:Op donderdag 1 september 2016 09:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, dan doe ik voor de zekerheid mijn broek op kantoor wel weer omhoog
Super onvriendelijk dit, heb een TR gezetquote:Op donderdag 1 september 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh god ben jij er ook weer
Welkom in mijn land. WIR SCHAFEN DAS!quote:Op donderdag 1 september 2016 09:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Super onvriendelijk dit, heb een TR gezet
Ik ben de vriendelijkheid zelvequote:Op donderdag 1 september 2016 09:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Super onvriendelijk dit, heb een TR gezet
2 keer poepenquote:Op donderdag 1 september 2016 09:37 schreef Kurovski het volgende:
Poepen nog voor de koffie, dus straks hopelijk nog een keer.
die kan toch geen dochter hebben? hij is zelf net 10quote:Op donderdag 1 september 2016 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit haags z'n dochter op z'n account ofzo
quote:Op donderdag 1 september 2016 09:25 schreef Drug het volgende:
[..]
hnng
ik ga ff uitkleden en dan stuur ik terug
Jawel, vond het ook moeilijk om te bevatten.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kan toch geen dochter hebben? hij is zelf net 10
Hoe ouder hoe gekker hè, zie Niels, WCH en Gianniquote:Op donderdag 1 september 2016 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit haags z'n dochter op z'n account ofzo
arm kindquote:Op donderdag 1 september 2016 09:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, vond het ook moeilijk om te bevatten.
wch en ik zijn best goede mensenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe gekker hè, zie Niels, WCH en Gianni
Kale koppen niet te stoppenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
arm kind
[..]
wch en ik zijn best goede mensen
vertel dat maar aan bradder hariquote:Op donderdag 1 september 2016 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil graag mijn oprechte excuses maken voor mijn expliciete taalgebruik zo nu en dan. Kan niet de bedoeling zijn.
Sorry, vrienden
Kom, gaan we naar feedback.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil jullie vertellen dat ik niet vrolijk word van postdiarree van Haags, ik schaar het onder vervuiling van KLB SC. Hopelijk wordt daar daadkrachtig tegen opgetreden
de vorige die zo postte werd uit klb verbannen.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil jullie vertellen dat ik niet vrolijk word van postdiarree van Haags, ik schaar het onder vervuiling van KLB SC. Hopelijk wordt daar daadkrachtig tegen opgetreden
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hallo lieve mensen, hier een suggestie.
we accepteren jou en dat grote hart van je dat zo prominent op je tong ligtquote:Op donderdag 1 september 2016 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil graag mijn oprechte excuses maken voor mijn expliciete taalgebruik zo nu en dan. Kan niet de bedoeling zijn.
Sorry, vrienden
Afgewezenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2016 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vorige die zo postte werd uit klb verbannen.
dat blijkt een zeer treffende oplossing
Wat precies heb ik hier mee te maken?quote:
gvd heftig. resultaten nog niet gekregen?quote:Op donderdag 1 september 2016 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat precies heb ik hier mee te maken?
Is hij door mij geantwoord?
Maandag had ik een kuur, dinsdag een CT scan om te checken of ik uitzaaiingen heb, dus heel misschien is er een kans dat FOK! me op dit moment niet zo interesseert.
En misschien had ik me wel hard gemaakt voor JD als crew, mensen die gemotiveerd zijn en kunnen schrijven krijgen van mij 9 van de 10 keer een kans, maar als ik nu zie wat een zakkenwasser het in feite is denk ik dat het heel goed is dat we dit geen crew laten worden.
'jamaar jullie laten vast nooit iemand met veel notes mod worden'
bullshit.
Ik zal me nog eens een keertje voor jullie inspannen
Haha oh Nielsje toch.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haags post gewoon gezellig, waar heb je het over?
Hoe voel je je? vrij goedquote:Op donderdag 1 september 2016 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Ben je teleurgesteld? Wat gaat er door je heen?
net als jij zeker?quote:Op donderdag 1 september 2016 10:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haags post gewoon gezellig, waar heb je het over?
Bedankt voor je update, ik neem dit mee naar achterenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe voel je je? vrij goed
Ben je teleurgesteld? meerdere keren per dag
Wat gaat er door je heen? een granny smith appel
Net als bij Crip.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt voor je update, ik neem dit mee naar achteren
graag gedaan. ik houd van open een eerlijke communicatiequote:Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt voor je update, ik neem dit mee naar achteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |