2 keer poepenquote:Op donderdag 1 september 2016 09:37 schreef Kurovski het volgende:
Poepen nog voor de koffie, dus straks hopelijk nog een keer.
die kan toch geen dochter hebben? hij is zelf net 10quote:Op donderdag 1 september 2016 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit haags z'n dochter op z'n account ofzo
quote:Op donderdag 1 september 2016 09:25 schreef Drug het volgende:
[..]
hnng
ik ga ff uitkleden en dan stuur ik terug
Jawel, vond het ook moeilijk om te bevatten.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kan toch geen dochter hebben? hij is zelf net 10
Hoe ouder hoe gekker hè, zie Niels, WCH en Gianniquote:Op donderdag 1 september 2016 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit haags z'n dochter op z'n account ofzo
arm kindquote:Op donderdag 1 september 2016 09:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, vond het ook moeilijk om te bevatten.
wch en ik zijn best goede mensenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe gekker hè, zie Niels, WCH en Gianni
Kale koppen niet te stoppenquote:Op donderdag 1 september 2016 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
arm kind
[..]
wch en ik zijn best goede mensen
vertel dat maar aan bradder hariquote:Op donderdag 1 september 2016 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil graag mijn oprechte excuses maken voor mijn expliciete taalgebruik zo nu en dan. Kan niet de bedoeling zijn.
Sorry, vrienden
Kom, gaan we naar feedback.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil jullie vertellen dat ik niet vrolijk word van postdiarree van Haags, ik schaar het onder vervuiling van KLB SC. Hopelijk wordt daar daadkrachtig tegen opgetreden
de vorige die zo postte werd uit klb verbannen.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil jullie vertellen dat ik niet vrolijk word van postdiarree van Haags, ik schaar het onder vervuiling van KLB SC. Hopelijk wordt daar daadkrachtig tegen opgetreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |