dat is een spiegelquote:Op donderdag 1 september 2016 10:39 schreef Drug het volgende:
zit hier een guy in de trein en weet niet of ie rare ogen heeft of dat ie een pilletje op heeft
Ik snitch liever.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
graag gedaan. ik houd van open een eerlijke communicatie
Goed nieuws hopelijk?quote:Op donderdag 1 september 2016 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maandag had ik een kuur, dinsdag een CT scan om te checken of ik uitzaaiingen heb, dus heel misschien is er een kans dat FOK! me op dit moment niet zo interesseert.
op fok weet je nooit iets zeker.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was geintje, je weet toch dat ik snitchen haat.
Dat is heel links Nederland, dus dat is niet gekquote:Op donderdag 1 september 2016 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drug is zeker zo eentje wanneer er iemand voor zijn ogen in elkaar wordt geslagen hij gewoon wegkijkt.
En rechts Nederland roept zeker allemaal dingen vanaf zijlijn en als puntje bij paaltje komt ontkennen ze alles glashardquote:Op donderdag 1 september 2016 10:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is heel links Nederland, dus dat is niet gek
Geen idee, dinsdag pas de botscan gehad, nu wachten.quote:
Zo werkt het nou eenmaalquote:Op donderdag 1 september 2016 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En rechts Nederland roept zeker allemaal dingen vanaf zijlijn en als puntje bij paaltje komt ontkennen ze alles glashard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |