Ja, heb net mijn baas medegedeeld dat ik vandaag niet bereikbaar benquote:Op donderdag 1 september 2016 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik moet hier nu de hele dag blijven om Jimmy z'n reactie te lezen. Wat een pret.
Ja per 5 seconde, dat is veel te langquote:Op donderdag 1 september 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
We hebben gewoon autorefresh hier hoor
haha, ik per 5quote:Op donderdag 1 september 2016 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja per 10 seconde, dat is veel te lang
Dit slaat als een tang op een varkenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je je topickills in nog meer realtime meemaken
Ik werd net uitgenodigd voor een sollicitatie en heb gemeld dat ik niet kom door deze situatie. Ze lezen nu ook mee.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, heb net mijn baas medegedeeld dat ik vandaag niet bereikbaar ben
hallo werkgevers, ik zou TARDIS. alsnog een kans geven omdat hij niet over mailcontact met jullie zou liegen hierquote:Op donderdag 1 september 2016 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik werd net uitgenodigd voor een sollicitatie en heb gemeld dat ik niet kom door deze situatie. Ze lezen nu ook mee.
Bedankt.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo werkgevers, ik zou TARDIS. alsnog een kans geven omdat hij niet over mailcontact met jullie zou liegen hier
doe dat dan ook niet..quote:
Alleen joden lopen wegquote:Op donderdag 1 september 2016 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal je zien dat het nu uit de hand loopt. Ik ben weg hier
haha wheyquote:Op donderdag 1 september 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
even een wheyshake maken, kijken hoe het gaat als ik terugkom
word je daar ook altijd zo "luchtig" van?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
even een wheyshake maken, kijken hoe het gaat als ik terugkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |