Dat is een verkeerde interpretatie van het woord incident. Er kan een patroon in incidenten zitten. Het is in elk geval niet zo dat politieagenten in de VS klaargestoomd worden om lekker negers in elkaar te gaan rossen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
mag je nog van incidenten sprecen als er een patroon waar te nemen is? zelfde als over moroc.
mijn pa maakt deze grap altijdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb meer haar op me lul dan op mijn harses ja. Ziekte van hedel noemen ze dat.
Wat dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:44 schreef Etsu het volgende:
'en Chai' had er niet in gemoeten, kut browsergeheugen
Ik sta al de hele week om 7 uur opquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
MOET MORGEN VROEG OP HEB MEDELIJDEN PLS
*Geeft medelijden*quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga maar vroeg naar bed dan, en post ff geile pyama selfie. xoxoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Hjb ik heb nog vakantie ;squote:
Ik slaap zonder pyjama gvdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga maar vroeg naar bed dan, en post ff geile pyama selfie. xoxo
Niet echt. Heb wel meer interesses.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:46 schreef Ashqelon het volgende:
jimbo zou je iets willen doen met je hobbie voor us?
4Kquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:48 schreef Ashqelon het volgende:
jimbo hoeveel cost een roattrip minimaal?
0 euroquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:48 schreef Ashqelon het volgende:
jimbo hoeveel cost een roattrip minimaal?
vertel?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet echt. Heb wel meer interesses.
Ga je zeuren als er een spettertje te zien is?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:49 schreef Amarantha het volgende:
Zo even heel lullig de wc nachecken. Als het vies is heeft hij iets te doen.
Nee maar als ik overduidelijk kots zie zitten wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je zeuren als er een spettertje te zien is?
Hoe onderscheid je kots en poep van elkaar?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar als ik overduidelijk kots zie zitten wel.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe onderscheid je kots en poep van elkaar?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe onderscheid je kots en poep van elkaar?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:50 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Kots ziet er anders uit en heeft een andere kleur
Ik heb vanochtend gepoept en daarna zijn de wc's schoongemaakt. Dus mijn eigen zal het sowieso niet zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Want als Ama gaat kijken, en ze ziet iets, dan is het meteen kots in plaats van haar eigen stront, ja.
Bedankt voor je uitleg.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gepoept en daarna zijn de wc's schoongemaakt. Dus mijn eigen zal het sowieso niet zijn.
2 mnd ofzo met 2/3. Was maar een schatting hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja maar dat is niet niets, hoelang mag je dan weg met hoeveel personen etc.?
gwn in je broek pissenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:53 schreef Trollscience het volgende:
ik moet nodig plassen mr zit nog half uur in de bus :S
Wat hebben ze dan voor eten op de campus?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:53 schreef Etsu het volgende:
Straks weer lekker buiten de campus eten
Het eten hier komt mn strot uit
Wat Etsu zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:53 schreef Trollscience het volgende:
Lekker geil over jezelf heen pissen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:53 schreef Trollscience het volgende:
Zoals je ziet in hotels en dat 3x per dag, elke dag. En dan smakeloos.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:54 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan voor eten op de campus?
incl wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
2 mnd ofzo met 2/3. Was maar een schatting hoor.
eventueel motel? dat is toch gewoon nodig?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
tourincar, benzine, eten, evt motel
Kan toch in tc slapen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
eventueel motel? dat is toch gewoon nodig?
weet ik veelquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
voor zolang? zonder douche etc?
thnx kreeg stijve dus nu kan ik niet meer pissenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker geil over jezelf heen pissen.
Is dat jouw bezoek of?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Ventje gaat wel lekker zeg, is die weer aan het kotsen.
is een optie het moet echter wel een grote tc zijn als je er met zoveel personen in moet overnachten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anders slaap je paar dagen in tc en zoek je een dagje motel op om te douchen...
Ja dat is niet de VSquote:Op donderdag 1 september 2016 00:00 schreef jamesdeen het volgende:
ik heb met 2 vrienden 4 weken road trip gedaan met de auto door oost-europa. 600eu totaal uitgegeven (incl. benzine) en we hebben genoten en gegeten als koningen
vertel? voor dat bedrag is het toch amper possible om uberhaupt daar te zijn?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:00 schreef jamesdeen het volgende:
ik heb met 2 vrienden 4 weken road trip gedaan met de auto door oost-europa. 600eu totaal uitgegeven (incl. benzine) en we hebben genoten en gegeten als koningen
Ben je wel eens in Oost-Europa geweest?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vertel? voor dat bedrag is het toch amper possible om uberhaupt daar te zijn?
nee is echter eveneens gewoon eu toch, zijn de prijzen daar echt zo betaalbaar?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Oost-Europa geweest?
Weet je echt niet dat West-Europa zoveel rijker is dan Oost-Europa?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee is echter eveneens gewoon eu toch, zijn de prijzen daar echt zo betaalbaar?
gast. Alles is goedkoper daar. Benzine, eten enz. Daarnaast hebben we ook wildgekampeerd dus dan betaal je niet voor accomodatiequote:Op donderdag 1 september 2016 00:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vertel? voor dat bedrag is het toch amper possible om uberhaupt daar te zijn?
Ja is wel heel goedkoop, en geen vliegticket scheelt ook.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee is echter eveneens gewoon eu toch, zijn de prijzen daar echt zo betaalbaar?
uiteraard maar wist niet dat er zoveel verschil is.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je echt niet dat West-Europa zoveel rijker is dan Oost-Europa?
dat is wel chillquote:Op donderdag 1 september 2016 00:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
als je eten zelf betaalt betaalt ash de rest?
Ah zo, wel kut voor hemquote:Op donderdag 1 september 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Algemeen. Op woensdag hebben we filmavond.
Hij ging net weg toen ik even sigaretje ging roken. Hij was wel lijkbleek.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah zo, wel kut voor hem
quote:Op donderdag 1 september 2016 00:07 schreef Ashqelon het volgende:
jep ga je mee? we praten er al een jaar over maar wil nu echt planning macen.
Ken je niet echt thoughquote:
we praten hier al maanden lang en opener dan gemiddelde personen die elcaar veel langer cennen doen, dus hoezo?quote:
Is dat zo? Ik heb niet de illusie dat je mensen echt kent op FOK!quote:Op donderdag 1 september 2016 00:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
we praten hier al maanden lang en opener dan gemiddelde personen die elcaar veel langer cennen doen, dus hoezo?
quote:Op donderdag 1 september 2016 00:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
we praten hier al maanden lang en opener dan gemiddelde personen die elcaar veel langer cennen doen, dus hoezo?
Ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is toch zo op internet praat je opener dan irl.
boeie ga mee.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb niet de illusie dat je mensen echt kent op FOK!
Ik ga hier niet eens op inquote:Op donderdag 1 september 2016 00:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is toch zo op internet praat je opener dan irl.
Ken jij geile joodse chicks?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:19 schreef jamesdeen het volgende:
jimmydean is soweiso een vieze goy ashkelon
Ik gok dat je dit hebt gekozen vanwege de tettenquote:
ik kan alleen deze maandquote:Op donderdag 1 september 2016 00:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
laat hem geen wijn in glazen doen. ga je mee?
allesquote:Op donderdag 1 september 2016 00:22 schreef Ashqelon het volgende:
ga je voor izrahi/sefar of ashqenazi?
maar is wel in israelquote:Op donderdag 1 september 2016 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
doe ff contact details in pm, wil perfecte babies later.
Kan je niet echt roadtrip doen man.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Ashqelon het volgende:
hoeveel cost roattrip door israel en omgeving?
als je complete landen in omgeving meepact wel toch, wilders deed dat eveneens.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je niet echt roadtrip doen man.
wat wil je nouquote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Ashqelon het volgende:
hoeveel cost roattrip door israel en omgeving?
Je rijdt er in een dag doorheen.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
als je complete landen in omgeving meepact wel toch, wilders deed dat eveneens.
ja maar als jimbo niet meegaat heb je alternatief nodig.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:33 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat wil je nouje wil een road trip door de vs toch?
met alle plekken daar die een stop waardig zijn ben je wel even bezig hoorquote:Op donderdag 1 september 2016 00:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je rijdt er in een dag doorheen.
tru, australie wellicht?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je rijdt er in een dag doorheen.
2 keer de helftquote:
Omg, echt..quote:Op donderdag 1 september 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Braddie heeft zijn youtube kanaal verwijderd. Je verwacht het niet.
Ik ook, heb het even gevraagd.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo jammer dit. Ben benieuwd naar zn redenen.
Rondneuzen op internet.quote:
samequote:Op donderdag 1 september 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, heb het even gevraagd.
[..]
Rondneuzen op internet.
quote:Nou, ik gaf wel aan dat ik dat gezeik zat was, maar als ik dan ook privé berichten ga krijgen met dat ik de kanker moet krijgen en zelfmoord moet plegen, is het gauw klaar...
Nope.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nog iets interessants tegengekomen?
ik heb m geappt maar krig geen antwoordquote:Op donderdag 1 september 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg ik van hem. Mocht het op FOK! zetten.
Dit heet ook wel 'posten namens gebande'quote:Op donderdag 1 september 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg ik van hem. Mocht het op FOK! zetten.
Is braddie geband?quote:Op donderdag 1 september 2016 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dit heet ook wel 'posten namens gebande'
Serieus? Mag je echt niks zeggen?quote:Op donderdag 1 september 2016 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dit heet ook wel 'posten namens gebande'
Je geeft toch (letterlijk) iets van hem doorquote:Op donderdag 1 september 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Mag je echt niks zeggen?![]()
Ja weet ik veel zo vaak doe ik dat niet.
quote:Op donderdag 1 september 2016 01:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ai, dat verkleint je kansen aanzienlijk
Vlogtijd!quote:Op donderdag 1 september 2016 01:31 schreef Oberkullie het volgende:
Zojuist wakker geworden van het geneuk van mijn buren
Snap er niks vanquote:Op donderdag 1 september 2016 01:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, tis niet waarschuwen + bij FA melden he. Het een of het ander
Daarmee bedoelt hij dat hij geen FA heeft aangesproken, maar je een waarschuwing gegeven heeft.quote:
Dat ik het hou bij een waarschuwing, want dat het onnodig is om je te waarschuwen als je een ban krijgt (en andersom ook)quote:
Oh.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt hij dat hij geen FA heeft aangesproken, maar je een waarschuwing gegeven heeft.
quote:Op donderdag 1 september 2016 01:33 schreef hugecooll het volgende:
want dat het onnodig is om je te waarschuwen als je een ban krijgt
Nee moet eerst jurkjesgeld hebben.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je nou die jurkjes al besteld
Posten namens iemand die ban heeft.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:44 schreef Drug het volgende:
waarom krijg ama waarschuwing? zij is altijd lief
Ik heb deze oaquote:Op donderdag 1 september 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee moet eerst jurkjesgeld hebben.![]()
Oke dan krijg jij hemquote:Op donderdag 1 september 2016 01:44 schreef Drug het volgende:
waarom krijg ama waarschuwing? zij is altijd lief
Oh leukquote:Op donderdag 1 september 2016 01:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb deze oa
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |