Dat is een verkeerde interpretatie van het woord incident. Er kan een patroon in incidenten zitten. Het is in elk geval niet zo dat politieagenten in de VS klaargestoomd worden om lekker negers in elkaar te gaan rossen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
mag je nog van incidenten sprecen als er een patroon waar te nemen is? zelfde als over moroc.
mijn pa maakt deze grap altijdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb meer haar op me lul dan op mijn harses ja. Ziekte van hedel noemen ze dat.
Wat dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:44 schreef Etsu het volgende:
'en Chai' had er niet in gemoeten, kut browsergeheugen
Ik sta al de hele week om 7 uur opquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
MOET MORGEN VROEG OP HEB MEDELIJDEN PLS
*Geeft medelijden*quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga maar vroeg naar bed dan, en post ff geile pyama selfie. xoxoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Hjb ik heb nog vakantie ;squote:
Ik slaap zonder pyjama gvdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga maar vroeg naar bed dan, en post ff geile pyama selfie. xoxo
Niet echt. Heb wel meer interesses.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:46 schreef Ashqelon het volgende:
jimbo zou je iets willen doen met je hobbie voor us?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |