Ja dat is niet de VSquote:Op donderdag 1 september 2016 00:00 schreef jamesdeen het volgende:
ik heb met 2 vrienden 4 weken road trip gedaan met de auto door oost-europa. 600eu totaal uitgegeven (incl. benzine) en we hebben genoten en gegeten als koningen
vertel? voor dat bedrag is het toch amper possible om uberhaupt daar te zijn?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:00 schreef jamesdeen het volgende:
ik heb met 2 vrienden 4 weken road trip gedaan met de auto door oost-europa. 600eu totaal uitgegeven (incl. benzine) en we hebben genoten en gegeten als koningen
Ben je wel eens in Oost-Europa geweest?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vertel? voor dat bedrag is het toch amper possible om uberhaupt daar te zijn?
nee is echter eveneens gewoon eu toch, zijn de prijzen daar echt zo betaalbaar?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Oost-Europa geweest?
Weet je echt niet dat West-Europa zoveel rijker is dan Oost-Europa?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee is echter eveneens gewoon eu toch, zijn de prijzen daar echt zo betaalbaar?
gast. Alles is goedkoper daar. Benzine, eten enz. Daarnaast hebben we ook wildgekampeerd dus dan betaal je niet voor accomodatiequote:Op donderdag 1 september 2016 00:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vertel? voor dat bedrag is het toch amper possible om uberhaupt daar te zijn?
Ja is wel heel goedkoop, en geen vliegticket scheelt ook.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee is echter eveneens gewoon eu toch, zijn de prijzen daar echt zo betaalbaar?
uiteraard maar wist niet dat er zoveel verschil is.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je echt niet dat West-Europa zoveel rijker is dan Oost-Europa?
dat is wel chillquote:Op donderdag 1 september 2016 00:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
als je eten zelf betaalt betaalt ash de rest?
Ah zo, wel kut voor hemquote:Op donderdag 1 september 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Algemeen. Op woensdag hebben we filmavond.
Hij ging net weg toen ik even sigaretje ging roken. Hij was wel lijkbleek.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah zo, wel kut voor hem
quote:Op donderdag 1 september 2016 00:07 schreef Ashqelon het volgende:
jep ga je mee? we praten er al een jaar over maar wil nu echt planning macen.
Ken je niet echt thoughquote:
we praten hier al maanden lang en opener dan gemiddelde personen die elcaar veel langer cennen doen, dus hoezo?quote:
Is dat zo? Ik heb niet de illusie dat je mensen echt kent op FOK!quote:Op donderdag 1 september 2016 00:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
we praten hier al maanden lang en opener dan gemiddelde personen die elcaar veel langer cennen doen, dus hoezo?
quote:Op donderdag 1 september 2016 00:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
we praten hier al maanden lang en opener dan gemiddelde personen die elcaar veel langer cennen doen, dus hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |