ik ben net zo onschuldig als Anton Mussertquote:Op donderdag 1 september 2016 10:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hans heeft weer iets gedaan hoor
ik lig voor mijn werk altijd op mijn rugquote:Op donderdag 1 september 2016 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb vandaag ook rug day trouwens.
haha ik snap hem omdat je hoertje bent natuurlijk ;pquote:Op donderdag 1 september 2016 10:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik lig voor mijn werk altijd op mijn rug
ik doe maar net alsof ik weet wie dat isquote:Op donderdag 1 september 2016 10:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ben net zo onschuldig als Anton Mussert
Nog 5 jaar jongens!!!quote:Het doodvonnis werd op 20 maart 1946 door de Bijzondere Raad van Cassatie bevestigd. Op 7 mei 1946, precies een jaar na zijn arrestatie, werd Mussert op de Waalsdorpervlakte geëxecuteerd. Zijn laatste woorden zijn staatsgeheim en zullen pas in 2021, vijfenzeventig jaar later, vrijgegeven worden.
Nee joh, ik ben automonteur. Viespeukquote:Op donderdag 1 september 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ik snap hem omdat je hoertje bent natuurlijk ;p
quote:Op donderdag 1 september 2016 10:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe maar net alsof ik weet wie dat is
oei, heb ik dit nu gedaanquote:Op donderdag 1 september 2016 10:59 schreef timmmmm het volgende:
Jammer dat je geen crew meer wil worden JimmyDean, ik dacht dat ik het allemaal helder uitgelegd had, zoals het is. Dat je daar blijkbaar toch moeite mee hebt omdat het allemaal te lief was 'en je dat heel slecht trekt' is spijtig. Helemaal om het nu hier in een topic te lezen waar ik verder nooit kom.
Blijkbaar heb je eea toch niet helemaal goed begrepen. Je bent namelijk helemaal niet afgewezen, ik vroeg alleen of je even geduld had, omdat we het systeem om aan het gooien zijn. Zo'n beetje de helft van de huidige crew modt nooit en gaat dus naar de rechtengroep zonder modrechten. Dat was in de maak en wilde je meteen in de goede rechtengroep zetten. Inderdaad om de integriteit van de usernotes, prive-informatie, te bewaren. Als je daar geen toegang toe hoeft te hebben, zou je dat ook niet moeten krijgen en daar zijn we strenger op geworden. Maar je solliciteerde als nieuwsposter en niet als mod, dus dat zou allemaal niet ter zake moeten doen
Dat is inmiddels vandaag geregeld, dus ik wilde je vanavond mailen dat je je spullen in kon sturen om daarna als nieuwsposter aan de slag te kunnen. Jammer dat ik nu hier moet lezen dat je geen interesse meer hebt.
Heel anders dan JD meldde. Had de slimste user van deze SC hoger ingeschatquote:Op donderdag 1 september 2016 10:59 schreef timmmmm het volgende:
Jammer dat je geen crew meer wil worden JimmyDean, ik dacht dat ik het allemaal helder uitgelegd had, zoals het is. Dat je daar blijkbaar toch moeite mee hebt omdat het allemaal te lief was 'en je dat heel slecht trekt' is spijtig. Helemaal om het nu hier in een topic te lezen waar ik verder nooit kom.
Blijkbaar heb je eea toch niet helemaal goed begrepen. Je bent namelijk helemaal niet afgewezen, ik vroeg alleen of je even geduld had, omdat we het systeem om aan het gooien zijn. Zo'n beetje de helft van de huidige crew modt nooit en gaat dus naar de rechtengroep zonder modrechten. Dat was in de maak en wilde je meteen in de goede rechtengroep zetten. Inderdaad om de integriteit van de usernotes, prive-informatie, te bewaren. Als je daar geen toegang toe hoeft te hebben, zou je dat ook niet moeten krijgen en daar zijn we strenger op geworden. Maar je solliciteerde als nieuwsposter en niet als mod, dus dat zou allemaal niet ter zake moeten doen
Dat is inmiddels vandaag geregeld, dus ik wilde je vanavond mailen dat je je spullen in kon sturen om daarna als nieuwsposter aan de slag te kunnen. Jammer dat ik nu hier moet lezen dat je geen interesse meer hebt.
Privegevoelige informatie zijn we altijd liever te voorzichtig mee dan niet voorzichtig genoeg. Het enige wat gevraagd was is om even te wachten tot het DEV-team klaar was met de moderatierechten scheiden van nieuwspostrechten. Niemand is afgewezen.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heel anders dan JD meldde. Had de slimste user van deze SC hoger ingeschat
Oei, dit is niet wat JD aan ons heeft verteld. Mag ik zijn plek innemen? Ik heb een vlotte pen en een kekke kijk op zaken.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:59 schreef timmmmm het volgende:
goede zaak welquote:Op donderdag 1 september 2016 11:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Privegevoelige informatie zijn we altijd liever te voorzichtig mee dan niet voorzichtig genoeg.
Je kan altijd een sollicitatie sturen naar frontpage@fok.nl. Het makkelijkst is om hierbij te zetten waar je over wil gaan schrijven en een soort proefstukje zodat we weten of je ook daadwerkelijk kán schrijven.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei, dit is niet wat JD aan ons heeft verteld. Mag ik zijn plek innemen? Ik heb een vlotte pen en een kekke kijk op zaken.
gisteren legday gedaan, lekkere single-leg ham curl in hammer strength machine beetje pompen, wat romanians, legpress en extensions en kijken hoe die vrouwtjes cable pull through glutes doen en wat bb squats ja togquote:Op donderdag 1 september 2016 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je geen always skip leg day doen met je spillebeentjes
het gaat over voor de frontpage schrijven, hammelquote:Op donderdag 1 september 2016 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou prima KLB mod zijn ben er heel vaak
quote:Op donderdag 1 september 2016 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou prima KLB mod zijn ben er heel vaak
Ja, nog steeds, even geduldquote:Op donderdag 1 september 2016 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was maar een grapje![]()
Reageer je nog wel op mijn bericht?
Ja, heb net mijn baas medegedeeld dat ik vandaag niet bereikbaar benquote:Op donderdag 1 september 2016 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik moet hier nu de hele dag blijven om Jimmy z'n reactie te lezen. Wat een pret.
Ja per 5 seconde, dat is veel te langquote:Op donderdag 1 september 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
We hebben gewoon autorefresh hier hoor
haha, ik per 5quote:Op donderdag 1 september 2016 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja per 10 seconde, dat is veel te lang
Dit slaat als een tang op een varkenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je je topickills in nog meer realtime meemaken
Ik werd net uitgenodigd voor een sollicitatie en heb gemeld dat ik niet kom door deze situatie. Ze lezen nu ook mee.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, heb net mijn baas medegedeeld dat ik vandaag niet bereikbaar ben
hallo werkgevers, ik zou TARDIS. alsnog een kans geven omdat hij niet over mailcontact met jullie zou liegen hierquote:Op donderdag 1 september 2016 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik werd net uitgenodigd voor een sollicitatie en heb gemeld dat ik niet kom door deze situatie. Ze lezen nu ook mee.
Bedankt.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo werkgevers, ik zou TARDIS. alsnog een kans geven omdat hij niet over mailcontact met jullie zou liegen hier
doe dat dan ook niet..quote:
Alleen joden lopen wegquote:Op donderdag 1 september 2016 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal je zien dat het nu uit de hand loopt. Ik ben weg hier
haha wheyquote:Op donderdag 1 september 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
even een wheyshake maken, kijken hoe het gaat als ik terugkom
word je daar ook altijd zo "luchtig" van?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
even een wheyshake maken, kijken hoe het gaat als ik terugkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |