SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 1% gewijzigd door just me op 01-09-2016 06:57:53 ]Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik ben niet uit te zetten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
Ik ga je uit zetten Pietbedankt voor de muziek!
Heb je daarvoor geen secretaresse op je werk?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:35 schreef Fogel het volgende:
Is dan ook niet bepaald de eerste keer dat ik voor mijn werk reis en een hotel uit moet zoeken
Dat, of een reisbureau, maar ik doe het liever zelf.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je daarvoor geen secretaresse op je werk?
Ik zou ook niet anders willen...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat, of een reisbureau, maar ik doe het liever zelf.
Je moet er tenslotte ook verblijven.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat, of een reisbureau, maar ik doe het liever zelf.
Piet gooit nog wel eens wat in de herhaling en draait regelmatig, dus je komt nog wel aan je trekken...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Er is maar een ding echt naar met de shows van Piet....
Ik wil de muziek vaak graag nog een keer luisteren, bv onderweg, maar het is gewoon nergens beschikbaar
Kan wel wat regelen op 100mbit server.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Er is maar een ding echt naar met de shows van Piet....
Ik wil de muziek vaak graag nog een keer luisteren, bv onderweg, maar het is gewoon nergens beschikbaar
Oh, zeker. Maar daar heb ik onderweg vaak weinig aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet gooit nog wel eens wat in de herhaling en draait regelmatig, dus je komt nog wel aan je trekken...
Aardig aanbod, maar ik moet het helaas afslaan. Want het is hier illegaal, en illegale dingen kunnen me mijn baan kosten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan wel wat regelen op 100mbit server.
Via USB stick of op Blu Ray schijf kan ook via de post.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, zeker. Maar daar heb ik onderweg vaak weinig aan.
[..]
Aardig aanbod, maar ik moet het helaas afslaan. Want het is hier illegaal, en illegale dingen kunnen me mijn baan kosten.
On that note... Slaap lekker allemaal
Bedankt PP
Dit spul komt allemaal van kleine indie labels.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
Dit lijkt qua sound erg veel op de Spencer & Hill remix van de originele Relax...
Lekkere muzikale mix.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit spul komt allemaal van kleine indie labels.
Yep van Shannon.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
Tekst uit "Let The Music Play"...
De Pet Shop Boys hebben daar ooit eens een obscure cover van geproduceerd, voor een zangeres van wie we me de naam even is ontschoten. Was voor de soundtrack van The Crying Game.quote:
Het origineel heb ik op 12"quote:Op donderdag 1 september 2016 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys hebben daar ooit eens een obscure cover van geproduceerd, voor een zangeres van wie we me de naam even is ontschoten. Was voor de soundtrack van The Crying Game.
Weet ik ook wel ... Frankie goes toquote:Op donderdag 1 september 2016 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was de titel van het nummer
Weer andere remix.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was de titel van het nummer
Ik baal er nog steeds van dat Mixxx vanavond crashte tijdens mijn show. Ik hoop niet dat zoiets vaker gebeurt.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje soundsystem doet 6 uur zonder probleem.
Draai nog met 2 decks 1.11 versie, crasht nooit hier.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat Mixxx vanavond crashte tijdens mijn show. Ik hoop niet dat zoiets vaker gebeurt.
Ja, maar ik gebruik maar 2 decks. En daarnaast 4 samplers (voor jingles en dergelijke)quote:Op donderdag 1 september 2016 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai nog met 2 decks 1.11 versie, crasht nooit hier.
Die 2.x versie heeft 4 decks toch?
Met 4 decks raak ik helemaal in verwarring.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik maar 2 decks. En daarnaast 4 samplers (voor jingles en dergelijke)
Ik zit lekker op mijn gemak te relaxen, lekker muziekje erbij.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NogalAvonden en nachten vliegen voorbij op Radio 49
Relax lekker verder Piet, maar ik zet de muziek uit voor vandaagquote:Op donderdag 1 september 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit lekker op mijn gemak te relaxen, lekker muziekje erbij.
Heb je het zo lang volgehouden?quote:Op donderdag 1 september 2016 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Relax lekker verder Piet, maar ik zet de muziek uit voor vandaag
Ja gewoon op de achtergornd chilled het wel lekker doorquote:Op donderdag 1 september 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je het zo lang volgehouden?
Staat hier ook niet snoeihard hoor, dat kan via koptelefoon wanneer ik wil.quote:Op donderdag 1 september 2016 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gewoon op de achtergornd chilled het wel lekker door
Komt mooi uit, want ik wilde ook net gaan afhaken. Bedankt voor weer een leuke showquote:Op donderdag 1 september 2016 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
En de laatste weer voor deze keer.
Droom zacht.quote:Op donderdag 1 september 2016 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt mooi uit, want ik wilde ook net gaan afhaken. Bedankt voor weer een leuke show
quote:Op donderdag 1 september 2016 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
zo naar de kapper, eens kijken of ik met een rood met paars pittig kort kapsel terugkom
Luister naar deze jongedame, jongedame!quote:
klinkt goedquote:Op donderdag 1 september 2016 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn haar heeft al alle kleuren van de regenboog gehad en nu al een paar jaar weer gewoon mijn eigen blonde kleur. Kort staat me niet en ze heeft het leuk op schouderlengte geknipt en er lagen in gesneden
Klinkt niet goedquote:Op donderdag 1 september 2016 11:13 schreef knokkels het volgende:
môgge![]()
Hmmm zet ik mijn geluid aan, weer dat gekraak. Wat is dat nou toch steeds
Vaak een brakke stekker.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:13 schreef knokkels het volgende:
môgge![]()
Hmmm zet ik mijn geluid aan, weer dat gekraak. Wat is dat nou toch steeds
quote:Op donderdag 1 september 2016 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
2 curver kratten vol met vage shit.
quote:Op donderdag 1 september 2016 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
zo naar de kapper, eens kijken of ik met een rood met paars pittig kapsel terugkom
Leuk!! Maken is toch leuker dan luisterenquote:Op donderdag 1 september 2016 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijne dag. Vanavond weer muziek maken.
en dan er weer vol tegenaanquote:Op donderdag 1 september 2016 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaal honkbalavond, maar nu 2 weken even niet...
Het is allebei even leuk.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:56 schreef just me het volgende:
Leuk!! Maken is toch leuker dan luisteren
quote:
Inmiddels al nuchter van gisteren?quote:
Ik heb wel de naam hèquote:Op donderdag 1 september 2016 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Inmiddels al nuchter van gisteren?
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wel de naam hè
2 glaasjes wijn bij de buren en thuis nog 2 mini jupilers die bij de Xenos (!!) in de aanbieding waren
Wie verwacht er nu bier bij de Xenosquote:
Ik niet..... Maar ik zou niet weten wat ik daar wel kan verwachten.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
Wie verwacht er nu bier bij de Xenos
Zit dat niet bij jullie in de buurt?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik niet..... Maar ik zou niet weten wat ik daar wel kan verwachten.
Nooit bij de Xenos geweest.
Er is altijd wel iets wat je nodig hebt of kunt hebbenquote:Op donderdag 1 september 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit dat niet bij jullie in de buurt?
Kopjes, glazen, huishoudelijke produkten, maar ook voedsel en drank.
Beetje van alles en nog wat...
Sesamkoekjes bijvoorbeeld, altijd handig...quote:Op donderdag 1 september 2016 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets wat je nodig hebt of kunt hebben
Even nagekeken. Blijkt het dorp hiernaast een Xenos te hebben.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit dat niet bij jullie in de buurt?
Kopjes, glazen, huishoudelijke produkten, maar ook voedsel en drank.
Beetje van alles en nog wat...
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sesamkoekjes bijvoorbeeld, altijd handig...
dan het weekend maar eens op pad gaanquote:Op donderdag 1 september 2016 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Even nagekeken. Blijkt het dorp hiernaast een Xenos te hebben.![]()
Wist ik niet eens.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
dan het weekend maar eens op pad gaan
Zeker weten van welquote:Op donderdag 1 september 2016 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik geloof niet dat ik daar iets zinnigs gevonden kan krijgen.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker weten van wel
sesamkoekjes bijvoorbeeld
Van al die kilometers of van uitdroging?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef just me het volgende:
Vandaag auto weggebracht voor de APK, kreeg meteen te horen dat de distributieriem aan vervanging toe is
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef Melting het volgende:
Wat hebben jullie met sesamkoekjes?
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van al die kilometers of van uitdroging?
Ik wil ook graag in Sesamstraat wonen...quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef Melting het volgende:
Wat hebben jullie met sesamkoekjes?
Dat zijn de kosten gelukkig niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef just me het volgende:
Vandaag auto weggebracht voor de APK, kreeg meteen te horen dat de distributieriem aan vervanging toe is
De vuilnisbak in Sesamstraat is al bezetquote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil ook graag in Sesamstraat wonen...
Neuh, paar honderd euro maarquote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zijn de kosten gelukkig niet.
Nou dat is geen tientjes werk.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zijn de kosten gelukkig niet.
quote:
Mazda, 116666 gelopen, bouwjaar zoek ik straks wel opquote:Op donderdag 1 september 2016 20:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat voor auto, hoeveel gelopen en welk bouwjaar?
PTA / Kosten vervangen distributieriemquote:Op donderdag 1 september 2016 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Mazda, 116666 gelopen, bouwjaar zoek ik straks wel op
Het is niet de V snaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Snel een andere garage zoeken.
Volgens mij kan het best goedkoper.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was a,s puber verslaafd aan sesamkoekjes. Ze blijven zo fijn aan je gebit plakken
prijzen zijn gestegen sinds 2003quote:Op donderdag 1 september 2016 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
PTA / Kosten vervangen distributieriem
En 6 uur later geniet je nog van de sesammetjes...quote:Op donderdag 1 september 2016 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was a,s puber verslaafd aan sesamkoekjes. Ze blijven zo fijn aan je gebit plakken
Wanneer nog nooit vervangen is het wel nodig, indien al wel een keer gewoon doorrijden tot 160.000.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Mazda, 116666 gelopen, bouwjaar zoek ik straks wel op
Hij is nog nooit vervangen, de rest wat qua kilometers vervangen moest worden kon worden uitgesteldquote:Op donderdag 1 september 2016 20:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer nog nooit vervangen is het wel nodig, indien al wel een keer gewoon doorrijden tot 160.000.
Een Mazda zal tussen de 300 en 400 Euro uitkomen afhankelijk van model.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
prijzen zijn gestegen sinds 2003
ze hebben het bewust hoger ingeschat omdat de waterpomp eventueel vervangen zou moeten worden, maar dat weten ze pas als ze met de riem bezig zijn, werd mij verteldquote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Mazda zal tussen de 300 en 400 Euro uitkomen afhankelijk van model.
Waterpomp gelijk meenemen is wel verstandig, op internet kun je wel vinden wat die kost.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
ze hebben het bewust hoger ingeschat omdat de waterpomp eventueel vervangen zou moeten worden, maar dat weten ze pas als ze met de riem bezig zijn, werd mij verteld
Ik kreeg al het aanbod om, als het nodig was, in 2 termijnen te betalen. Voordeel van 'n garage waar je al lang komt. Ze zaten hier vroeger echt om de hoek. Nu zijn ze verhuisd en hebben als service dat ze je altijd komen ophalen en/of wegbrengen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waterpomp gelijk meenemen is wel verstandig, op internet kun je wel vinden wat die kost.
Ook de prijs van riem en spanrollen schelen soms aardig in prijs.
Verder nog ongeveer 4 uur werk.
Hopen dat voor de rest de kosten meevallen dan.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg al het aanbod om, als het nodig was, in 2 termijnen te betalen. Voordeel van 'n garage waar je al lang komt. Ze zaten hier vroeger echt om de hoek. Nu zijn ze verhuisd en hebben als service dat ze je altijd komen ophalen en/of wegbrengen.
Jep hoop ik ookquote:Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Hopen dat voor de rest de kosten meevallen dan.
Maar je bent dus wel weer flink aan het rijden?quote:
ja, van huis naar school en naar concordiaquote:Op donderdag 1 september 2016 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel weer flink aan het rijden?
Ik had het al gezien en ben ingetuned.quote:
Ik bestel altijd zelf de onderdelen en Russische buurman zet het er dan op voor een zeer redelijk uurtarief.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg al het aanbod om, als het nodig was, in 2 termijnen te betalen. Voordeel van 'n garage waar je al lang komt. Ze zaten hier vroeger echt om de hoek. Nu zijn ze verhuisd en hebben als service dat ze je altijd komen ophalen en/of wegbrengen.
Ik luister zo wel maar ben ook bezig met nota'squote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
ja, van huis naar school en naar concordia
Je hoeft niet mee te zoenen...quote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik luister zo wel maar ben ook bezig met nota's
![]()
![]()
komt echt welquote:Op donderdag 1 september 2016 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu nog naar de kabouters rijden.
sealed with a kissquote:Op donderdag 1 september 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te zoenen...
Ik weet niet of de enveloppen daarvan dichtblijven.quote:
zelfklevendquote:Op donderdag 1 september 2016 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of de enveloppen daarvan dichtblijven.
Ik dacht al.... wat ben jij nou aan het doen?quote:
zachtjes meezingen en zwijmelenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht al.... wat ben jij nou aan het doen?
Ik heb uit betrouwbare bron, dat Vout hem nu ook heeft.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Komt van een CD met de titel 'Too House To Handle'...
Mag in de collectie van Vout niet ontbreken.
[ afbeelding ]
Da's rap, zonder te rijmen overigens...quote:Op donderdag 1 september 2016 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron, dat Vout hem nu ook heeft.
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's rap, zonder te rijmen overigens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |