PTA / Kosten vervangen distributieriemquote:Op donderdag 1 september 2016 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Mazda, 116666 gelopen, bouwjaar zoek ik straks wel op
Het is niet de V snaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Snel een andere garage zoeken.
Volgens mij kan het best goedkoper.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was a,s puber verslaafd aan sesamkoekjes. Ze blijven zo fijn aan je gebit plakken
prijzen zijn gestegen sinds 2003quote:Op donderdag 1 september 2016 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
PTA / Kosten vervangen distributieriem
En 6 uur later geniet je nog van de sesammetjes...quote:Op donderdag 1 september 2016 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was a,s puber verslaafd aan sesamkoekjes. Ze blijven zo fijn aan je gebit plakken
Wanneer nog nooit vervangen is het wel nodig, indien al wel een keer gewoon doorrijden tot 160.000.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Mazda, 116666 gelopen, bouwjaar zoek ik straks wel op
Hij is nog nooit vervangen, de rest wat qua kilometers vervangen moest worden kon worden uitgesteldquote:Op donderdag 1 september 2016 20:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer nog nooit vervangen is het wel nodig, indien al wel een keer gewoon doorrijden tot 160.000.
Een Mazda zal tussen de 300 en 400 Euro uitkomen afhankelijk van model.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
prijzen zijn gestegen sinds 2003
ze hebben het bewust hoger ingeschat omdat de waterpomp eventueel vervangen zou moeten worden, maar dat weten ze pas als ze met de riem bezig zijn, werd mij verteldquote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Mazda zal tussen de 300 en 400 Euro uitkomen afhankelijk van model.
Waterpomp gelijk meenemen is wel verstandig, op internet kun je wel vinden wat die kost.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
ze hebben het bewust hoger ingeschat omdat de waterpomp eventueel vervangen zou moeten worden, maar dat weten ze pas als ze met de riem bezig zijn, werd mij verteld
Ik kreeg al het aanbod om, als het nodig was, in 2 termijnen te betalen. Voordeel van 'n garage waar je al lang komt. Ze zaten hier vroeger echt om de hoek. Nu zijn ze verhuisd en hebben als service dat ze je altijd komen ophalen en/of wegbrengen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waterpomp gelijk meenemen is wel verstandig, op internet kun je wel vinden wat die kost.
Ook de prijs van riem en spanrollen schelen soms aardig in prijs.
Verder nog ongeveer 4 uur werk.
Hopen dat voor de rest de kosten meevallen dan.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg al het aanbod om, als het nodig was, in 2 termijnen te betalen. Voordeel van 'n garage waar je al lang komt. Ze zaten hier vroeger echt om de hoek. Nu zijn ze verhuisd en hebben als service dat ze je altijd komen ophalen en/of wegbrengen.
Jep hoop ik ookquote:Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Hopen dat voor de rest de kosten meevallen dan.
Maar je bent dus wel weer flink aan het rijden?quote:
ja, van huis naar school en naar concordiaquote:Op donderdag 1 september 2016 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel weer flink aan het rijden?
Ik had het al gezien en ben ingetuned.quote:
Ik bestel altijd zelf de onderdelen en Russische buurman zet het er dan op voor een zeer redelijk uurtarief.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg al het aanbod om, als het nodig was, in 2 termijnen te betalen. Voordeel van 'n garage waar je al lang komt. Ze zaten hier vroeger echt om de hoek. Nu zijn ze verhuisd en hebben als service dat ze je altijd komen ophalen en/of wegbrengen.
Ik luister zo wel maar ben ook bezig met nota'squote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
ja, van huis naar school en naar concordia
Je hoeft niet mee te zoenen...quote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik luister zo wel maar ben ook bezig met nota's
![]()
![]()
komt echt welquote:Op donderdag 1 september 2016 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu nog naar de kabouters rijden.
sealed with a kissquote:Op donderdag 1 september 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te zoenen...
Ik weet niet of de enveloppen daarvan dichtblijven.quote:
zelfklevendquote:Op donderdag 1 september 2016 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of de enveloppen daarvan dichtblijven.
Ik dacht al.... wat ben jij nou aan het doen?quote:
zachtjes meezingen en zwijmelenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht al.... wat ben jij nou aan het doen?
Ik heb uit betrouwbare bron, dat Vout hem nu ook heeft.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Komt van een CD met de titel 'Too House To Handle'...
Mag in de collectie van Vout niet ontbreken.
[ afbeelding ]
Da's rap, zonder te rijmen overigens...quote:Op donderdag 1 september 2016 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron, dat Vout hem nu ook heeft.
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's rap, zonder te rijmen overigens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |