Lang... 6,5 jaar. Maar veel van die tijd opgenomen geweest. Heb tussendoor nog wel gebeft en gevingerd. Oh en ik ben vorige week nog in mijn reet geneukt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja daar had ik het niet over flapdrol.
Echt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gundams zijn beter dan transformers, zuig daar maar lekker op!!
Boeit ons dat nou dat er in het binnenland een buitje kan vallen? Gaat ons om de kustgebieden.quote:
goede inleiding en kern, fantastisch slotquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Lang... 6,5 jaar. Maar veel van die tijd opgenomen geweest. Heb tussendoor nog wel gebeft en gevingerd. Oh en ik ben vorige week nog in mijn reet geneukt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gundams zijn beter dan transformers, zuig daar maar lekker op!!
quote:I honestly think Transformers would completely destroy Gundams! And reasons being because first of all transformers dont need a pilot, they think for themselves, theyre self-intelligent alien robots, Gundams are controlled by a person, so if the pilot is retarded and has the IQ of a baked potato then so does his gundam,lol. Another thing, transformers are just simply bigger, they make Gundams look like flees, Gundams are big, but transformers can be hundreds of feet tall, the size of cities, and even the size of planets!!! Transformers can harness incomprehensible powers, particular transformers can destroy a planet with one blast, a select few can destroy the universe! Gundams have too many conventional weapons, technically just big machine guns, transformers on the other hand have weapons and technology that would boggle the mind of a gundam pilot,lol. Take the biggest and baddest Gundam, hell, take a couple of the biggest and baddest gundams and put them against a single transformer like Vector Prime, Fortress maximus, Metroplex or Omega supreme and the gundams would be flicked aside like a speck of dust!....literally!
Dank.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goede inleiding en kern, fantastisch slot
truequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Boeit ons dat nou dat er in het binnenland een buitje kan vallen? Gaat ons om de kustgebieden.
ik wist niet dat je zo kinky wasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, de extremere versie
During sex, light the girl's crotch on fire, then put it out with cum, then flap your arms wildly yelling "YOU DON'T HAVE ENOUGH BADGES TO TRAIN ME!"
Alweer?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Lang... 6,5 jaar. Maar veel van die tijd opgenomen geweest. Heb tussendoor nog wel gebeft en gevingerd. Oh en ik ben vorige week nog in mijn reet geneukt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Door jezelf?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
bedankt nog daarvoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Je had een tijdje terug toch ook een kontneuksessie waarbij jij niet top mocht zijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:40 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Alsof dat zo vaak gebeurt...
waarom zou je piemel bruin willen worden?? of geel als je masala doetquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had een tijdje terug toch ook een kontneuksessie waarbij jij niet top mocht zijn?
Je piemel mag toch ook wel eens een vakantiekleurtje hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom zou je piemel bruin willen worden?? of geel als je masala doet
Nog nooit top geweest. Vergeet het te vragen nadat ik genomen ben.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had een tijdje terug toch ook een kontneuksessie waarbij jij niet top mocht zijn?
Ach, als het maar lekker wasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:42 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nog nooit top geweest. Vergeet het te vragen nadat ik genomen ben.
wat moet iemand dan eten om negerpiemel wit te maken bijvoorbeeld, melkchocola?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je piemel mag toch ook wel eens een vakantiekleurtje hebben
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen uit den haag hebben niet al te beste hersenen
Meeste wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
homoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit dus enigszins ranzig om te lezen
Hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eend, vriend
vond het mooi hoe je dp zo mad maakte laatst
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wat moet iemand dan eten om negerpiemel wit te maken bijvoorbeeld, melkchocola?
Ik word er vooral verdrietig van.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit dus enigszins ranzig om te lezen
soms heeft een mens gewoon verlangensquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:43 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom laat je je vingeren door bob
Witte chocoladequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wat moet iemand dan eten om negerpiemel wit te maken bijvoorbeeld, melkchocola?
laat je niet kisten vriend, je bent niemand verantwoording schuldigquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:45 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
soms heeft een mens gewoon verlangens
Niels zit ook in Delta, do ur mathquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Niels een keer seks heeft gehad met een man.
Van genot of van de pijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:45 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja de laatste had echt een dikke.
Ik zo kreunen.
Ik verdenk WCHquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Niels een keer seks heeft gehad met een man.
Er is bevestigd dat ik lekker pijp zonder gebit. Lekker zacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
heb je ook gepijpt bob? volgens mij is dat best fijn voor de ontvanger zo zonder tanden
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
nicequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:47 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Er is bevestigd dat ik lekker pijp zonder gebit. Lekker zacht.
Sowieso te populair voor Jimmyquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is maar een ordinary person
van dat tandvlees zo tegen die clitquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:50 schreef goodtripbob het volgende:
Oh en het laatste meiaje dat ik gebeft heb moest ik stoppen omdat ze anders out zou gaan.Was toen condoom vergeten.
rawr je bent echt een seksbeestquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:50 schreef goodtripbob het volgende:
Oh en het laatste meiaje dat ik gebeft heb moest ik stoppen omdat ze anders out zou gaan.Was toen condoom vergeten.
GOT EEMquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Stop dan met je lover te deep troathen.
ik moest je anders de groetjes doen zei ze netquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hoorde dat je date met onze grote liefde niet doorging
o enig was het verplaatst naar vandaagquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:53 schreef zeer het volgende:
[..]
ik moest je anders de groetjes doen zei ze net
Roosendaal ligt niet voor niks zo dicht bij België hè?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
relevante postquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Roosendaal ligt niet voor niks zo dicht bij België hè?
misschienquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
o enig was het verplaatst naar vandaag
is dat het lijstje van type mensen die in KLB SC posten?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende, en de vergelding van hun dwaling, die daartoe behoorde, in zichzelven ontvangende.
En gelijk het hun niet goed gedacht heeft God in erkentenis te houden, zo heeft God hen overgegeven in een verkeerden zin, om te doen dingen, die niet betamen; Vervuld zijnde met alle ongerechtigheid, hoererij, boosheid, gierigheid, kwaadheid, vol van nijdigheid, moord, twist, bedrog, kwaadaardigheid; Oorblazers, achterklappers, haters Gods, smaders, hovaardigen, laatdunkenden, vinders van kwade dingen, den ouderen ongehoorzaam; Onverstandigen, verbondbrekers, zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijken, onbarmhartigen; Dewelken, daar zij het recht Gods weten, namelijk, dat degenen, die zulke dingen doen, des doods waardig zijn niet alleen dezelve doen, maar ook mede een welgevallen hebben in degenen, die ze doen.
Goed verhaal. Alleen niet gelezenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende, en de vergelding van hun dwaling, die daartoe behoorde, in zichzelven ontvangende.
En gelijk het hun niet goed gedacht heeft God in erkentenis te houden, zo heeft God hen overgegeven in een verkeerden zin, om te doen dingen, die niet betamen; Vervuld zijnde met alle ongerechtigheid, hoererij, boosheid, gierigheid, kwaadheid, vol van nijdigheid, moord, twist, bedrog, kwaadaardigheid; Oorblazers, achterklappers, haters Gods, smaders, hovaardigen, laatdunkenden, vinders van kwade dingen, den ouderen ongehoorzaam; Onverstandigen, verbondbrekers, zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijken, onbarmhartigen; Dewelken, daar zij het recht Gods weten, namelijk, dat degenen, die zulke dingen doen, des doods waardig zijn niet alleen dezelve doen, maar ook mede een welgevallen hebben in degenen, die ze doen.
Vergeet het maar. Als je me irl zou kennen weet je dat dat niet zo is. Ik kom uit een machocultuur. Daar zitten geen homo's. Niks tegen homo's trouwens ook verder hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
Je kan toch ook heel diep grommen terwijl je prostaat mishandeld wordt door een vleesroede.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Als je me irl zou kennen weet je dat dat niet zo is. Ik kom uit een machocultuur. Daar zitten geen homo's. Niks tegen homo's trouwens ook verder hoor.
''ik kom uit een machocultuur'' aldus de skatende 40+erquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Als je me irl zou kennen weet je dat dat niet zo is. Ik kom uit een machocultuur. Daar zitten geen homo's. Niks tegen homo's trouwens ook verder hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |