Ik zal je een positieve note geven.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef Oberkullie het volgende:
Pharkus mag ik een positieve note
Ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb een positieve note van Remqo gekregen
welke seksuele handelingen heb je daarvoor moeten verrichten?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
Ik ook vannachtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
Als FA moet je wel. Als mod een beetje of er herhaling in zit of er al gewaarschuwd is etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk je echt naar notes van degenen die vervelend doen?
Kinderlichaam.quote:
the charizardquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
welke seksuele handelingen heb je daarvoor moeten verrichten?
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef Oberkullie het volgende:
Pharkus mag ik een positieve note
Een Plork.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is wel oke, jammer dat het gezicht niet te zien was
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
lekker zacht tog, meer om van te houdenOf laat ze pep snuiven élke dag. Is het vet er zo af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het gaat hier gewoon regenen hamlapquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:29 schreef Kurovski het volgende:
Morgen droog, eerst wolkenvelden en vanuit het westen vanaf het middaguur zonnig. 's avonds opnieuw bewolking, temp aan de kust max 23 graden denk ik.
Bedankt, Piet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:29 schreef Kurovski het volgende:
Morgen droog, eerst wolkenvelden en vanuit het westen vanaf het middaguur zonnig. 's avonds opnieuw bewolking, temp aan de kust max 23 graden denk ik.
deze boy wil ECHT hard gaan niiice, en beetje takaa päin op alle 4quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:29 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Of laat ze pep snuiven élke dag. Is het vet er zo af.
dan moet je hete sambal op iemands poepert spuwenquote:
Stop dan ook eens met dat overmatig transpireren.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat hier gewoon regenen hamlap
Hoe lang sta jij al droog bob?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:29 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Of laat ze pep snuiven élke dag. Is het vet er zo af.
nee, de extremere versiequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
dan moet je hete sambal op iemands poepert spuwen
ja de ken ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |