misschien dan niet neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet als ze zich aan de 7 geboden houden.
TR'S zetten van mensen die schelden met ziektes.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anders moet je wel flink in broek van de mods zitten, of wat dan ook. Geen idee waarvoor je een positieve note krijgt
Echt he.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anders moet je wel flink in broek van de mods zitten, of wat dan ook. Geen idee waarvoor je een positieve note krijgt
dus doe ik dat maar want als jouw soort gelijk heeft dan pak ik toch maar mooi even een eeuwig leven mee.quote:
Wie dat doet is echt een... oh wacht ik mag niet met ziektes schelden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR'S zetten van mensen die schelden met ziektes.
Oh okequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR!quote:
ik zal een goed woordje voor je doen bij mijn rabbijnquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
dus doe ik dat maar want als jouw soort gelijk heeft dan pak ik toch maar mooi even een eeuwig leven mee.
is dat een seksuele positie?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ga je paard met C4?
hey wie gaat vrijdag fissa doen
gamerchicka?quote:
als hij maar van mijn piemel afblijft.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik zal een goed woordje voor je doen bij mijn rabbijn
Ik heb zelden tot nooit een positieve note gegevenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
lafquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb zelden tot nooit een positieve note gegeven
Je bent zelf een positieve note.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb zelden tot nooit een positieve note gegeven
Moet jij zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha 21 uur doen over 5km wat een dikzak ben je dan
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0XvYbkySAmL
gaat goed en moeilijk hard geworden van je stemquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0XvYbkySAmL
Ik waarschijnlijk morgen tekno in tilburg.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ga je paard met C4?
hey wie gaat vrijdag fissa doen
fijn om te lezen kerelquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
gaat goed en moeilijk hard geworden van je stem
Die notes zijn al vaak een hele lijst om door te worstelen.quote:
Beetje gezet maar wel ok.quote:
Kijk je echt naar notes van degenen die vervelend doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die notes zijn al vaak een hele lijst om door te worstelen.
geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wat bedoel je man, ken je battlefield niet met paardje??
geen ircute level dus?quote:
allemaal positief, geen lol aanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
ik zou echt graag fylax zn notes willen doorlezen
lekker zacht tog, meer om van te houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je een positieve note geven.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef Oberkullie het volgende:
Pharkus mag ik een positieve note
Ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb een positieve note van Remqo gekregen
welke seksuele handelingen heb je daarvoor moeten verrichten?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
Ik ook vannachtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
Als FA moet je wel. Als mod een beetje of er herhaling in zit of er al gewaarschuwd is etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk je echt naar notes van degenen die vervelend doen?
Kinderlichaam.quote:
the charizardquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
welke seksuele handelingen heb je daarvoor moeten verrichten?
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef Oberkullie het volgende:
Pharkus mag ik een positieve note
Een Plork.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is wel oke, jammer dat het gezicht niet te zien was
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
lekker zacht tog, meer om van te houdenOf laat ze pep snuiven élke dag. Is het vet er zo af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het gaat hier gewoon regenen hamlapquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:29 schreef Kurovski het volgende:
Morgen droog, eerst wolkenvelden en vanuit het westen vanaf het middaguur zonnig. 's avonds opnieuw bewolking, temp aan de kust max 23 graden denk ik.
Bedankt, Piet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:29 schreef Kurovski het volgende:
Morgen droog, eerst wolkenvelden en vanuit het westen vanaf het middaguur zonnig. 's avonds opnieuw bewolking, temp aan de kust max 23 graden denk ik.
deze boy wil ECHT hard gaan niiice, en beetje takaa päin op alle 4quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:29 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Of laat ze pep snuiven élke dag. Is het vet er zo af.
dan moet je hete sambal op iemands poepert spuwenquote:
Stop dan ook eens met dat overmatig transpireren.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat hier gewoon regenen hamlap
Hoe lang sta jij al droog bob?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:29 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Of laat ze pep snuiven élke dag. Is het vet er zo af.
nee, de extremere versiequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
dan moet je hete sambal op iemands poepert spuwen
ja de ken ik wel
stop jij eens met woorden verzinnenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop dan ook eens met dat overmatig transpireren.
Kan je niet hebben he.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stop jij eens met woorden verzinnen
Ah ja, lijkt me best rotklus verderquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als FA moet je wel. Als mod een beetje of er herhaling in zit of er al gewaarschuwd is etc.
Transpireren is een echt woord en het betekent overmatig zwetenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stop jij eens met woorden verzinnen
jij kan mij niet hebben neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je niet hebben he.
ik had het over overmatigquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:31 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Transpireren is een echt woord en het betekent zweten
Vorige week voor het laatst pep op.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij al droog bob?
Overmatig is ook een echt woordquote:
Dit weerbericht werd speciaal samengesteld voor Haags_Kwartiertje.quote:
zit jij in een complot met haags om mij belachelijk te maken ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:32 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Overmatig is ook een echt woord
Klink geil.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, de extremere versie
During sex, light the girl's crotch on fire, then put it out with cum, then flap your arms wildly yelling "YOU DON'T HAVE ENOUGH BADGES TO TRAIN ME!"
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dit weerbericht werd speciaal samengesteld voor Haags_Kwartiertje.
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit jij in een complot met haags om mij belachelijk te maken ofzo
Ja daar had ik het niet over flapdrol.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:32 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Vorige week voor het laatst pep op.
Daar is geen complot voor nodig hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit gaat te verquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar is geen complot voor nodig hoor.
Echt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar slaag ik lekker zelf al in, lekker puh
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar is geen complot voor nodig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |