stop jij eens met woorden verzinnenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop dan ook eens met dat overmatig transpireren.
Kan je niet hebben he.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stop jij eens met woorden verzinnen
Ah ja, lijkt me best rotklus verderquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als FA moet je wel. Als mod een beetje of er herhaling in zit of er al gewaarschuwd is etc.
Transpireren is een echt woord en het betekent overmatig zwetenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stop jij eens met woorden verzinnen
jij kan mij niet hebben neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je niet hebben he.
ik had het over overmatigquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:31 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Transpireren is een echt woord en het betekent zweten
Vorige week voor het laatst pep op.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij al droog bob?
Overmatig is ook een echt woordquote:
Dit weerbericht werd speciaal samengesteld voor Haags_Kwartiertje.quote:
zit jij in een complot met haags om mij belachelijk te maken ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:32 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Overmatig is ook een echt woord
Klink geil.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, de extremere versie
During sex, light the girl's crotch on fire, then put it out with cum, then flap your arms wildly yelling "YOU DON'T HAVE ENOUGH BADGES TO TRAIN ME!"
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dit weerbericht werd speciaal samengesteld voor Haags_Kwartiertje.
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit jij in een complot met haags om mij belachelijk te maken ofzo
Ja daar had ik het niet over flapdrol.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:32 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Vorige week voor het laatst pep op.
Daar is geen complot voor nodig hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit gaat te verquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar is geen complot voor nodig hoor.
Echt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar slaag ik lekker zelf al in, lekker puh
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar is geen complot voor nodig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |