misschien dan niet neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet als ze zich aan de 7 geboden houden.
TR'S zetten van mensen die schelden met ziektes.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anders moet je wel flink in broek van de mods zitten, of wat dan ook. Geen idee waarvoor je een positieve note krijgt
Echt he.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anders moet je wel flink in broek van de mods zitten, of wat dan ook. Geen idee waarvoor je een positieve note krijgt
dus doe ik dat maar want als jouw soort gelijk heeft dan pak ik toch maar mooi even een eeuwig leven mee.quote:
Wie dat doet is echt een... oh wacht ik mag niet met ziektes schelden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR'S zetten van mensen die schelden met ziektes.
Oh okequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR!quote:
ik zal een goed woordje voor je doen bij mijn rabbijnquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
dus doe ik dat maar want als jouw soort gelijk heeft dan pak ik toch maar mooi even een eeuwig leven mee.
is dat een seksuele positie?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ga je paard met C4?
hey wie gaat vrijdag fissa doen
gamerchicka?quote:
als hij maar van mijn piemel afblijft.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik zal een goed woordje voor je doen bij mijn rabbijn
Ik heb zelden tot nooit een positieve note gegevenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |