waarom zou je piemel bruin willen worden?? of geel als je masala doetquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had een tijdje terug toch ook een kontneuksessie waarbij jij niet top mocht zijn?
Je piemel mag toch ook wel eens een vakantiekleurtje hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom zou je piemel bruin willen worden?? of geel als je masala doet
Nog nooit top geweest. Vergeet het te vragen nadat ik genomen ben.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had een tijdje terug toch ook een kontneuksessie waarbij jij niet top mocht zijn?
Ach, als het maar lekker wasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:42 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nog nooit top geweest. Vergeet het te vragen nadat ik genomen ben.
wat moet iemand dan eten om negerpiemel wit te maken bijvoorbeeld, melkchocola?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je piemel mag toch ook wel eens een vakantiekleurtje hebben
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen uit den haag hebben niet al te beste hersenen
Meeste wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen uit den haag hebben niet al te beste hersenen
homoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit dus enigszins ranzig om te lezen
Hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eend, vriend
vond het mooi hoe je dp zo mad maakte laatst
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wat moet iemand dan eten om negerpiemel wit te maken bijvoorbeeld, melkchocola?
Ik word er vooral verdrietig van.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit dus enigszins ranzig om te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |