Lang... 6,5 jaar. Maar veel van die tijd opgenomen geweest. Heb tussendoor nog wel gebeft en gevingerd. Oh en ik ben vorige week nog in mijn reet geneukt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja daar had ik het niet over flapdrol.
Echt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gundams zijn beter dan transformers, zuig daar maar lekker op!!
Boeit ons dat nou dat er in het binnenland een buitje kan vallen? Gaat ons om de kustgebieden.quote:
goede inleiding en kern, fantastisch slotquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Lang... 6,5 jaar. Maar veel van die tijd opgenomen geweest. Heb tussendoor nog wel gebeft en gevingerd. Oh en ik ben vorige week nog in mijn reet geneukt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gundams zijn beter dan transformers, zuig daar maar lekker op!!
quote:I honestly think Transformers would completely destroy Gundams! And reasons being because first of all transformers dont need a pilot, they think for themselves, theyre self-intelligent alien robots, Gundams are controlled by a person, so if the pilot is retarded and has the IQ of a baked potato then so does his gundam,lol. Another thing, transformers are just simply bigger, they make Gundams look like flees, Gundams are big, but transformers can be hundreds of feet tall, the size of cities, and even the size of planets!!! Transformers can harness incomprehensible powers, particular transformers can destroy a planet with one blast, a select few can destroy the universe! Gundams have too many conventional weapons, technically just big machine guns, transformers on the other hand have weapons and technology that would boggle the mind of a gundam pilot,lol. Take the biggest and baddest Gundam, hell, take a couple of the biggest and baddest gundams and put them against a single transformer like Vector Prime, Fortress maximus, Metroplex or Omega supreme and the gundams would be flicked aside like a speck of dust!....literally!
Dank.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goede inleiding en kern, fantastisch slot
truequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Boeit ons dat nou dat er in het binnenland een buitje kan vallen? Gaat ons om de kustgebieden.
ik wist niet dat je zo kinky wasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, de extremere versie
During sex, light the girl's crotch on fire, then put it out with cum, then flap your arms wildly yelling "YOU DON'T HAVE ENOUGH BADGES TO TRAIN ME!"
Alweer?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Lang... 6,5 jaar. Maar veel van die tijd opgenomen geweest. Heb tussendoor nog wel gebeft en gevingerd. Oh en ik ben vorige week nog in mijn reet geneukt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Door jezelf?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
bedankt nog daarvoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Je had een tijdje terug toch ook een kontneuksessie waarbij jij niet top mocht zijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:40 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Alsof dat zo vaak gebeurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |