ik moest je anders de groetjes doen zei ze netquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hoorde dat je date met onze grote liefde niet doorging
o enig was het verplaatst naar vandaagquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:53 schreef zeer het volgende:
[..]
ik moest je anders de groetjes doen zei ze net
Roosendaal ligt niet voor niks zo dicht bij België hè?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen uit den haag hebben niet al te beste hersenen
relevante postquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Roosendaal ligt niet voor niks zo dicht bij België hè?
misschienquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
o enig was het verplaatst naar vandaag
is dat het lijstje van type mensen die in KLB SC posten?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende, en de vergelding van hun dwaling, die daartoe behoorde, in zichzelven ontvangende.
En gelijk het hun niet goed gedacht heeft God in erkentenis te houden, zo heeft God hen overgegeven in een verkeerden zin, om te doen dingen, die niet betamen; Vervuld zijnde met alle ongerechtigheid, hoererij, boosheid, gierigheid, kwaadheid, vol van nijdigheid, moord, twist, bedrog, kwaadaardigheid; Oorblazers, achterklappers, haters Gods, smaders, hovaardigen, laatdunkenden, vinders van kwade dingen, den ouderen ongehoorzaam; Onverstandigen, verbondbrekers, zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijken, onbarmhartigen; Dewelken, daar zij het recht Gods weten, namelijk, dat degenen, die zulke dingen doen, des doods waardig zijn niet alleen dezelve doen, maar ook mede een welgevallen hebben in degenen, die ze doen.
Goed verhaal. Alleen niet gelezenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende, en de vergelding van hun dwaling, die daartoe behoorde, in zichzelven ontvangende.
En gelijk het hun niet goed gedacht heeft God in erkentenis te houden, zo heeft God hen overgegeven in een verkeerden zin, om te doen dingen, die niet betamen; Vervuld zijnde met alle ongerechtigheid, hoererij, boosheid, gierigheid, kwaadheid, vol van nijdigheid, moord, twist, bedrog, kwaadaardigheid; Oorblazers, achterklappers, haters Gods, smaders, hovaardigen, laatdunkenden, vinders van kwade dingen, den ouderen ongehoorzaam; Onverstandigen, verbondbrekers, zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijken, onbarmhartigen; Dewelken, daar zij het recht Gods weten, namelijk, dat degenen, die zulke dingen doen, des doods waardig zijn niet alleen dezelve doen, maar ook mede een welgevallen hebben in degenen, die ze doen.
Vergeet het maar. Als je me irl zou kennen weet je dat dat niet zo is. Ik kom uit een machocultuur. Daar zitten geen homo's. Niks tegen homo's trouwens ook verder hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Niels een keer seks heeft gehad met een man.
Je kan toch ook heel diep grommen terwijl je prostaat mishandeld wordt door een vleesroede.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Als je me irl zou kennen weet je dat dat niet zo is. Ik kom uit een machocultuur. Daar zitten geen homo's. Niks tegen homo's trouwens ook verder hoor.
''ik kom uit een machocultuur'' aldus de skatende 40+erquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Als je me irl zou kennen weet je dat dat niet zo is. Ik kom uit een machocultuur. Daar zitten geen homo's. Niks tegen homo's trouwens ook verder hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |