dat soort dingen zijn waar ik het plezier in mijn leven uit haalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij pest mij altijd.
Kan daar wat tegen gedaan worden?
Nou, heb liever dat je weer handdoeken vouwt en wc's schrobtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat soort dingen zijn waar ik het plezier in mijn leven uit haal
Dat wordt de rest van de avond samengeknepen billen bij iedere post die je maakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit soort dingen zijn waar ik de spanning in mijn leven uit haal
gelukkig doe jij me denken aan een vieze wcquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, heb liever dat je weer handdoeken vouwt en wc's schrobt
Betekent dat veel mensen van me genotenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig doe jij me denken aan een vieze wc
heb liever gewoon dat ik iedereen beledig en ook nog comfortabel benquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat wordt de rest van de avond samengeknepen billen bij iedere post die je maakt.
Ik ga zo lekker hard lopen, ik zie wel wat de FA's er van maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever gewoon dat ik iedereen beledig en ook nog comfortabel ben
Hoi haags 2 keer de helft van een uurtjequote:
haha ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoi haags 2 keer de helft van een uurtje
ik had yvonne een tijdje terug gequote om eens goed openbaar Jimmy te snitchen maar die heeft nog niet gereageerd, ik zie mijn kansen goed inquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker hard lopen, ik zie wel wat de FA's er van maken.
Ga je mee rennen? 7km, wie het eerst terug is. Ik moet me nog omkleden dus je maakt een kans.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had yvonne een tijdje terug gequote om eens goed openbaar Jimmy te snitchen maar die heeft nog niet gereageerd, ik zie mijn kansen goed in
okquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DIE COOLSINGEL GAAN WIJ ASFALTEREN
helaas, heb schaafballenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ga je mee rennen? 7km, wie het eerst terug is. Ik moet me nog omkleden dus je maakt een kans.
taylor had wel een mooie kamelenteen laatstquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om Crip of Taylor Swift te beffen.
Ik zal het straks even bekijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker hard lopen, ik zie wel wat de FA's er van maken.
ze heedt wel een goede bodyquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
taylor had wel een mooie kamelenteen laatst
[ afbeelding ]
Behalve pinman, die kan niet zonder mequote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter voor ons allemaal
Wie?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Behalve pinman, die kan niet zonder me
en de abusers scquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze hier account had zou ze in de GYM SC posten
ik ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Behalve pinman, die kan niet zonder me
Hallo Hermannquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat lijkt me dat een saaie game
Ja maar jou vertrouw ik niet meer sinds je Gwent kut vindt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat lijkt me dat een saaie game
Mijn sterretje heeft nu de vorm van een acht, maar dat komt omdat ik altijd dubbel gepakt wordquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik maak van ieder sterretje een rondje, aldus Etsu.
Zozoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn sterretje heeft nu de vorm van een acht, maar dat komt omdat ik altijd dubbel gepakt word
ik heb nooit gezegd dat ik Gwent kut vind, ik zei dat ik in het begin slecht was en toen ik het had uitgespeeld geen zin meer had om alle kaarten te verzamelen om er alsnog mee te verder te gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar jou vertrouw ik niet meer sinds je Gwent kut vindt.
dat zei je letterlijk inderdaad, mijn excusesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik Gwent kut vind, ik zei dat ik in het begin slecht was en toen ik het had uitgespeeld geen zin meer had om alle kaarten te verzamelen om er alsnog mee te verder te gaan
geen enkel probleemquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat zei je letterlijk inderdaad, mijn excuses
WCH zou dat ook leuk vinden met haar erbij hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:16 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Een abusers sc meet met haar erbij.
wat is dit voor achterlijke vraagquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij je bordje leeggegeten?
Ik moet jou een beetje opvoeden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is dit voor achterlijke vraag
O oke, dan ben ik ook te knap voor jequote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hijs te knap voor mij dus k hou t bij internet flirten
kies mij ik ben kk lelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb dit postuur niet gekregen door borden met eten te laten staanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet jou een beetje opvoeden.
En ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt hem niet eens s gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O oke, dan ben ik ook te knap voor je
Ga je op tijd je bedje in vanavond?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dit postuur niet gekregen door borden met eten te laten staan
ze heeft superkrachtenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu gaat bob haar stalken, weet wat je doet
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dit postuur niet gekregen door borden met eten te laten staan
ik ging gisteren om half 9 al naar bed en werd 13 uur later wakkerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je op tijd je bedje in vanavond?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ging gisteren om half 9 al naar bed en werd 13 uur later wakker
dus ik denk het niet
Niks gehoord andersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MACARONI DAT HAD IK AL GEZEGD NA HET ETEN LET EENS OP HANS KAZAN
Maar jij bent IS-strijder... Heb je zelf gezegdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:22 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben hartstikke lief.
Daar mag je geen mening over hebben hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jij bent IS-strijder... Heb je zelf gezegd
Je kost de staat meer geld dan dat je oplevert. Werken voor geld, luie zak.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom wil je mijn geluk ontnemen?
Pics?!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
crip is zelf trouwens ook gewoon een beauty
Dat zei ik tegen de rechter toen ik toch al een rm zou krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jij bent IS-strijder... Heb je zelf gezegd
helaas geef ik meer om mezelf dan een paar zakkenwassersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kost de staat meer geld dan dat je oplevert. Werken voor geld, luie zak.
Wel sociaal van jequote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:25 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dat zei ik tegen de rechter toen ik toch al een rm zou krijgen.
Kijk naar mijn baard. Ik ben van IS en je krijgt een autobom.
Je hebt helemaal gelijk hoor knul.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas geef ik meer om mezelf dan een paar zakkenwassers
wanneer nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor knul.
Ja ik denk geintje moet kunnen. Staat er in de rmbeschikkingquote:
Ik ben dan ook heel erg sarcastisch.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat spreekt je vorige post tegen
Hjm plsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
crip is zelf trouwens ook gewoon een beauty
gelukkig, dacht even dat je zei dat ik altijd niet gelijk hebquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel erg sarcastisch.
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig, dacht even dat je zei dat ik altijd niet gelijk heb
Ugh, aandachtshoer!quote:
Hall h_k, hoe is het met u?quote:
Helemaal fantastisch. Blij om dat te horen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met mij is het goed, met jou?
Wat maakt het zo helemaal fantastisch?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch. Blij om dat te horen.
Gvd wat pauperquote:Sinds het laatste optreden in November vorig jaar heb ik eigenlijk alleen maar joggingbroeken gedragen.
Nee blijf.quote:
Lekker hoor. Met mij goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja heb druifjes gehad met jou dan
Iemand die niet kan posten hier.quote:
Ik ben een nieuw mens en ga vanaf nu enkel positief doen, ben daartoe geïnspireerd door Braddie.quote:
okequote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand die niet kan posten hier.
hey Catkiller alles goed?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben een nieuw mens en ga vanaf nu enkel positief doen, ben daartoe geïnspireerd door Braddie.
Oke ik doe meequote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben een nieuw mens en ga vanaf nu enkel positief doen, ben daartoe geïnspireerd door Braddie.
is chicks een nieuw merk van iets in de albert heijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Hopelijk is MMGYMBCMBCMC bijna vrij want inmiddels heeft hij vast alle Nederlandse chicks al gehad (wraak jwz)
Wie?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Hopelijk is MMGYMBCMBCMC bijna vrij want inmiddels heeft hij vast alle Nederlandse chicks al gehad (wraak jwz)
Hey tijgerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Hermann, ja natuurlijk nu ik jou zie wel. Lekker BF1 gespeeld? Vond je het leuk?quote:
hou je grammelbek toch manquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Hermann, ja natuurlijk nu ik jou zie wel. Lekker BF1 gespeeld? Vond je het leuk?
Jammer dat je niet weinig zelfvertrouwen hebt, had graag pics gezien van je bitterballen om vervolgens mijn mosterdsausje er uit te kloppen.quote:
Ik mis juliquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:39 schreef Neverknown het volgende:
20:39 en al donker zowat
shit wordt erg
Gezellig.quote:
Rawr hahaquote:
why juli?quote:
Tegen mij altijd hoor maar ik behandel vrouwen dan ook gewoon normaal Niels.quote:
Nou ja zeg, hier zakt mijn broek van af.quote:
is vast omdat je een joggingsbroek draagtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou ja zeg, hier zakt mijn broek van af.
Top, kijk er nu al naar uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga mogguh uit en dan zal ik je lkkre dronken dm's sturen gwgiwhihihwhwihihi
mei is vaak wel irritant ja maar als je D.Va kiest kun je uit haar icebeam vliegen en met Junkrat kun je haar wegblazen met je sticky minequote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis mei is zo arrogant.
Ja maar die draag ik alleen als ik binnen zit, dan kan mijn buik zich beter uitzetten bij het naar binnen proppen van voedsel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is vast omdat je een joggingsbroek draagt
O ja het langst hequote:
Heey bb. ff buurten groepsapp uitgestorven.quote:
Oh wat toevallig, ik ook! OMG we hebben ZO VEEL gemeen!!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Grpje ben van de straight edge leef
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mei is vaak wel irritant ja maar als je D.Va kiest kun je uit haar icebeam vliegen en met Junkrat kun je haar wegblazen met je sticky mine
HIHIHI XD wnr samen shoppen xxquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wat toevallig, ik ook! OMG we hebben ZO VEEL gemeen!!
Positief doen en spijkerbroeken dragen.quote:
Ja ben verder positief maar is toch zo.quote:
Wanneer jij tijd hebt, maak mijn schema wel vrij voor je.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HIHIHI XD wnr samen shoppen xx
dat heeft iedereen best vaak bij mijquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Nou zeg, sorry hoor.quote:
gelukkig bestaan er geen kneuzige lannistersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:44 schreef Catkiller het volgende:
Roar is wat kneuzige Lannisters doen.
Bob Marleyquote:
Aan wie ligt dat dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heeft iedereen best vaak bij mij
Of Perry'squote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:44 schreef Catkiller het volgende:
Roar is wat kneuzige Lannisters doen.
Dit zeg je alleen maar omdat incest de enige manier is hoe jij aan je seks kan komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig bestaan er geen kneuzige lannisters
Vond die Lancel wel een kneus andersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig bestaan er geen kneuzige lannisters
Veel plezier lievurdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Mrja ben weer weg hvj en van ck doei xx
Doei.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Mrja ben weer weg hvj en van ck doei xx
en die bestaat niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond die Lancel wel een kneus anders
ha ha haquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry maar ik ga mijn intelligentie niet verlagen tot jullie niveau
wat een kneuzenkermis is datquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even ranking the stars kijken.
Je bent een aardige man maar je smaak qua programma's laat echt te wensen over.quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent een aardige man maar je smaak qua programma's laat echt te wensen over.
is er een reden dat je het op je xboner speelt en niet met je goeie vriend Der_Mannquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik had paar keer 3 man in een tank dood op BF1 was wel cool.
Lijkt wel een wijf jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent een aardige man maar je smaak qua programma's laat echt te wensen over.
SOOOOOWWWWWWWWquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staan boven ajax inderdaad.
Hij kijkt geen Vikingsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
Beetje het tegenovergestelde van Hermann, die is echt bizar onaardig maar kijkt wel redelijk goede dingen.
ga lekker terug naar je pindalandquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
Beetje het tegenovergestelde van Hermann, die is echt bizar onaardig maar kijkt wel redelijk goede dingen.
Ik hen geen PSN omdat ik arm ben net als dp. En al mijn iVrienden spelen het daar ook op.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er een reden dat je het op je xboner speelt en niet met je goeie vriend Der_Mann
Bedankt, is een herhaling. Je ziet het toch altijd weer een beetje net iets anders na twee keer.quote:
Niemand is perfect toch.quote:
Maar Ajax heeft ook geen niveauquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staan boven ajax inderdaad.
je hebt geen PS+ nodig voor beta's dom varkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hen geen PSN omdat ik arm ben net als dp. En al mijn iVrienden spelen het daar ook op.
Oh nou sorry dat wist ik niet. Kan je niet normaal communiceren?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt geen PS+ nodig voor beta's dom varken
een perfecte mongool ja hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom anders dicht in de buurt bij perfectie.
Nog steeds niet perfect dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom anders dicht in de buurt bij perfectie.
doe normaalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh nou sorry dat wist ik niet. Kan je niet normaal communiceren?
xxxquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
Haha nou ik ga weer even BF1 spelen dan, het was weer een waar genoegen om samen met jullie in dit topic te mogen posten.
troll!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, is een herhaling. Je ziet het toch altijd weer een beetje net iets anders na twee keer.
waarom FOK! je niet gewoon tegelijk? tijd genoeg om te posten met hoe vaak je doodgaatquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
Haha nou ik ga weer even BF1 spelen dan, het was weer een waar genoegen om samen met jullie in dit topic te mogen posten.
Ik doe normaal, jij begint meteen te schreeuwen vriend. Haags kan dit bevestigen.quote:
wat nou schreeuwen, gebruik geen caps halve zooltietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe normaal, jij begint meteen te schreeuwen vriend. Haags kan dit bevestigen.
Ik bevestig dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe normaal, jij begint meteen te schreeuwen vriend. Haags kan dit bevestigen.
Omdat mijn computer 5 meter van mijn Xbox vandaan staat en ik niet constant op mijn telefoon ga kijken. En ik leef best wel lang soms hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom FOK! je niet gewoon tegelijk? tijd genoeg om te posten met hoe vaak je doodgaat
Hard praten dan, ik voel het door het scherm heen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat nou schreeuwen, gebruik geen caps halve zooltiet
Bedankt, hopelijk kan de crew hier iets aan doen.quote:
wat domme varkensachtig allemaalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat mijn computer 5 meter van mijn Xbox vandaan staat en ik niet constant op mijn telefoon ga kijken. En ik leef best wel lang soms hoor.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo aardig dat je mij meteen voor troll uitmaakt.
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt, hopelijk kan de crew hier iets aan doen.
Wrm steel je mn lines?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat je niet weinig zelfvertrouwen hebt, had graag pics gezien van je bitterballen om vervolgens mijn mosterdsausje er uit te kloppen.
#viesdik is bevestigdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
ik was van plan om te gamen en zette de tv aan maar ben te lui om de controller te pakken die 2 meter verderop ligt dus tv weet uitgezet
Ik kijk hier bij jou niet eens van opquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
ik was van plan om te gamen en zette de tv aan maar ben te lui om de controller te pakken die 2 meter verderop ligt dus tv weet uitgezet
#thefattylifequote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
#lifegoals #lifehacksquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
bijna iedere dag zit je weer een programma voor pittige ria's te kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:57 schreef Oberkullie het volgende:
Zit een mongool bij bonje met de buren
Weet ook niet waarom ik dit kijk maja
Omdat jij bij SBS/RTL-volk hoortquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:57 schreef Oberkullie het volgende:
Zit een mongool bij bonje met de buren
Weet ook niet waarom ik dit kijk maja
Zo ken ik je weer!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
bijna net zo sappig als pattyquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sabia is kapot lekker. Zelfs in de herhaling.
Ja, ze past wel bij Haagsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bijna iedere dag zit je weer een programma voor pittige ria's te kijken
Het aanbod is ook weer fenomenaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bijna iedere dag zit je weer een programma voor pittige ria's te kijken
Tussen kunst en kitsch is ook nuquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het aanbod is ook weer fenomenaal.
Wegmisbruikers, Alberto Stegeman, de smaakpolitie, red mijn vakantie BAM
ik ken eigenlijk alleen dat fragment van die marokkaan vs patty. Zet ie patty op de nummer 10 en patty zo van: opkken naar marokko hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij ook kijkt.
JAquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk alleen dat fragment van die marokkaan vs patty. Zet ie patty op de nummer 10 en patty zo van: opkken naar marokko hahaha
Was zoiets niet laatst in het nieuws?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk alleen dat fragment van die marokkaan vs patty. Zet ie patty op de nummer 10 en patty zo van: opkken naar marokko hahaha
bij rtl boulevard en shownieuwsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was zoiets niet laatst in het nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |