doe normaalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh nou sorry dat wist ik niet. Kan je niet normaal communiceren?
xxxquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
Haha nou ik ga weer even BF1 spelen dan, het was weer een waar genoegen om samen met jullie in dit topic te mogen posten.
troll!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, is een herhaling. Je ziet het toch altijd weer een beetje net iets anders na twee keer.
waarom FOK! je niet gewoon tegelijk? tijd genoeg om te posten met hoe vaak je doodgaatquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
Haha nou ik ga weer even BF1 spelen dan, het was weer een waar genoegen om samen met jullie in dit topic te mogen posten.
Ik doe normaal, jij begint meteen te schreeuwen vriend. Haags kan dit bevestigen.quote:
wat nou schreeuwen, gebruik geen caps halve zooltietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe normaal, jij begint meteen te schreeuwen vriend. Haags kan dit bevestigen.
Ik bevestig dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe normaal, jij begint meteen te schreeuwen vriend. Haags kan dit bevestigen.
Omdat mijn computer 5 meter van mijn Xbox vandaan staat en ik niet constant op mijn telefoon ga kijken. En ik leef best wel lang soms hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom FOK! je niet gewoon tegelijk? tijd genoeg om te posten met hoe vaak je doodgaat
Hard praten dan, ik voel het door het scherm heen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat nou schreeuwen, gebruik geen caps halve zooltiet
Bedankt, hopelijk kan de crew hier iets aan doen.quote:
wat domme varkensachtig allemaalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat mijn computer 5 meter van mijn Xbox vandaan staat en ik niet constant op mijn telefoon ga kijken. En ik leef best wel lang soms hoor.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo aardig dat je mij meteen voor troll uitmaakt.
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt, hopelijk kan de crew hier iets aan doen.
Wrm steel je mn lines?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat je niet weinig zelfvertrouwen hebt, had graag pics gezien van je bitterballen om vervolgens mijn mosterdsausje er uit te kloppen.
#viesdik is bevestigdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
ik was van plan om te gamen en zette de tv aan maar ben te lui om de controller te pakken die 2 meter verderop ligt dus tv weet uitgezet
Ik kijk hier bij jou niet eens van opquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
ik was van plan om te gamen en zette de tv aan maar ben te lui om de controller te pakken die 2 meter verderop ligt dus tv weet uitgezet
#thefattylifequote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
#lifegoals #lifehacksquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |