Je bent een aardige man maar je smaak qua programma's laat echt te wensen over.quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent een aardige man maar je smaak qua programma's laat echt te wensen over.
is er een reden dat je het op je xboner speelt en niet met je goeie vriend Der_Mannquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik had paar keer 3 man in een tank dood op BF1 was wel cool.
Lijkt wel een wijf jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent een aardige man maar je smaak qua programma's laat echt te wensen over.
SOOOOOWWWWWWWWquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staan boven ajax inderdaad.
Hij kijkt geen Vikingsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
Beetje het tegenovergestelde van Hermann, die is echt bizar onaardig maar kijkt wel redelijk goede dingen.
ga lekker terug naar je pindalandquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
Beetje het tegenovergestelde van Hermann, die is echt bizar onaardig maar kijkt wel redelijk goede dingen.
Ik hen geen PSN omdat ik arm ben net als dp. En al mijn iVrienden spelen het daar ook op.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er een reden dat je het op je xboner speelt en niet met je goeie vriend Der_Mann
Bedankt, is een herhaling. Je ziet het toch altijd weer een beetje net iets anders na twee keer.quote:
Niemand is perfect toch.quote:
Maar Ajax heeft ook geen niveauquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staan boven ajax inderdaad.
je hebt geen PS+ nodig voor beta's dom varkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hen geen PSN omdat ik arm ben net als dp. En al mijn iVrienden spelen het daar ook op.
Oh nou sorry dat wist ik niet. Kan je niet normaal communiceren?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt geen PS+ nodig voor beta's dom varken
een perfecte mongool ja hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom anders dicht in de buurt bij perfectie.
Nog steeds niet perfect dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom anders dicht in de buurt bij perfectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |