Lekker hoor. Met mij goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja heb druifjes gehad met jou dan
Iemand die niet kan posten hier.quote:
Ik ben een nieuw mens en ga vanaf nu enkel positief doen, ben daartoe geïnspireerd door Braddie.quote:
okequote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand die niet kan posten hier.
hey Catkiller alles goed?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben een nieuw mens en ga vanaf nu enkel positief doen, ben daartoe geïnspireerd door Braddie.
Oke ik doe meequote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben een nieuw mens en ga vanaf nu enkel positief doen, ben daartoe geïnspireerd door Braddie.
is chicks een nieuw merk van iets in de albert heijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Hopelijk is MMGYMBCMBCMC bijna vrij want inmiddels heeft hij vast alle Nederlandse chicks al gehad (wraak jwz)
Wie?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Hopelijk is MMGYMBCMBCMC bijna vrij want inmiddels heeft hij vast alle Nederlandse chicks al gehad (wraak jwz)
Hey tijgerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Hermann, ja natuurlijk nu ik jou zie wel. Lekker BF1 gespeeld? Vond je het leuk?quote:
hou je grammelbek toch manquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Hermann, ja natuurlijk nu ik jou zie wel. Lekker BF1 gespeeld? Vond je het leuk?
Jammer dat je niet weinig zelfvertrouwen hebt, had graag pics gezien van je bitterballen om vervolgens mijn mosterdsausje er uit te kloppen.quote:
Ik mis juliquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:39 schreef Neverknown het volgende:
20:39 en al donker zowat
shit wordt erg
Gezellig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |