bijna iedere dag zit je weer een programma voor pittige ria's te kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:57 schreef Oberkullie het volgende:
Zit een mongool bij bonje met de buren
Weet ook niet waarom ik dit kijk maja
Omdat jij bij SBS/RTL-volk hoortquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:57 schreef Oberkullie het volgende:
Zit een mongool bij bonje met de buren
Weet ook niet waarom ik dit kijk maja
Zo ken ik je weer!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
ik was van plan om te gamen en zette de tv aan maar ben te lui om de controller te pakken die 2 meter verderop ligt dus tv weet uitgezet
bijna net zo sappig als pattyquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sabia is kapot lekker. Zelfs in de herhaling.
Ja, ze past wel bij Haagsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bijna iedere dag zit je weer een programma voor pittige ria's te kijken
Het aanbod is ook weer fenomenaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bijna iedere dag zit je weer een programma voor pittige ria's te kijken
Tussen kunst en kitsch is ook nuquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het aanbod is ook weer fenomenaal.
Wegmisbruikers, Alberto Stegeman, de smaakpolitie, red mijn vakantie BAM
ik ken eigenlijk alleen dat fragment van die marokkaan vs patty. Zet ie patty op de nummer 10 en patty zo van: opkken naar marokko hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij ook kijkt.
JAquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk alleen dat fragment van die marokkaan vs patty. Zet ie patty op de nummer 10 en patty zo van: opkken naar marokko hahaha
Was zoiets niet laatst in het nieuws?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk alleen dat fragment van die marokkaan vs patty. Zet ie patty op de nummer 10 en patty zo van: opkken naar marokko hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |