Niks gehoord andersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MACARONI DAT HAD IK AL GEZEGD NA HET ETEN LET EENS OP HANS KAZAN
Maar jij bent IS-strijder... Heb je zelf gezegdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:22 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben hartstikke lief.
Daar mag je geen mening over hebben hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jij bent IS-strijder... Heb je zelf gezegd
Je kost de staat meer geld dan dat je oplevert. Werken voor geld, luie zak.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom wil je mijn geluk ontnemen?
Pics?!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
crip is zelf trouwens ook gewoon een beauty
Dat zei ik tegen de rechter toen ik toch al een rm zou krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jij bent IS-strijder... Heb je zelf gezegd
helaas geef ik meer om mezelf dan een paar zakkenwassersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kost de staat meer geld dan dat je oplevert. Werken voor geld, luie zak.
Wel sociaal van jequote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:25 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dat zei ik tegen de rechter toen ik toch al een rm zou krijgen.
Kijk naar mijn baard. Ik ben van IS en je krijgt een autobom.
Je hebt helemaal gelijk hoor knul.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas geef ik meer om mezelf dan een paar zakkenwassers
wanneer nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor knul.
Ja ik denk geintje moet kunnen. Staat er in de rmbeschikkingquote:
Ik ben dan ook heel erg sarcastisch.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat spreekt je vorige post tegen
Hjm plsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
crip is zelf trouwens ook gewoon een beauty
gelukkig, dacht even dat je zei dat ik altijd niet gelijk hebquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel erg sarcastisch.
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig, dacht even dat je zei dat ik altijd niet gelijk heb
Ugh, aandachtshoer!quote:
Hall h_k, hoe is het met u?quote:
Helemaal fantastisch. Blij om dat te horen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met mij is het goed, met jou?
Wat maakt het zo helemaal fantastisch?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch. Blij om dat te horen.
Gvd wat pauperquote:Sinds het laatste optreden in November vorig jaar heb ik eigenlijk alleen maar joggingbroeken gedragen.
Nee blijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |