na het eerste potje stond ik steeds in de top 2quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
mama, ik moest vanochtend uren wachten op de beta en uiteindelijk kon ik er niks van!!!
van de 3 zekerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
na het eerste potje stond ik steeds in de top 2
niet fucken met mij mano
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gecyberpest door een wielerflikker, transformergay en een kattenautist
maar het subtiele hinten op seks is het enige waarvoor ik nog doorgaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is beter
Vrouwen leveren alleen maar drama op
zij*quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus zei doet al het praten en jij zegt een keer ja, aangezien je nooit iets meemaakt?
Ja, gek hè?quote:
Waren goeie pillen hequote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
De rave op de begrafenis van Noels oma
trieste boysquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, gek hè?
SG post hier ff met: "Ha dames."
Alleen mannen die reageren die te graag willen. Fuckin' goedkoop.
regels bestaan nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:17 schreef goodtripbob het volgende:
Dus ik mag hier niet posten volgens de TT....
Bek dicht Niels.quote:
Leuk he maar als je weer moet incasseren dan zeg je dat het niet leuk is knakenkindquote:
Ik weet nu dat dat bij de KLB SC hoortquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk he maar als je weer moet incasseren dan zeg je dat het niet leuk is knakenkind
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, gek hè?
quote:Op maandag 2 november 2015 23:54 schreef niels0 het volgende:
Ja, kom maar SG. Ik ga ook zo te bed. Dan zal ik je wel even verzorgen.
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG moet uit gaan kijken want ik was in Bergen Op Zoom de laatste dagen en kom nu dus wel gevaarlijk dichtbij.
Ook goed.quote:
urlquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:22 schreef TARDIS. het volgende:
Hopelijk komt Braddie snel weer langs hier na zn laatste vlog. Zullen we verdomme eens kijken waar hij allemaal boven staat.
Ze moeten je rijbewijs voor de auto afpakken en je in zo'n ding zetten ja, misschien raak je dan geen katten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Achter een 45km auto rijden fml
Hebben we het nu over al je vriendinnen of...? Ik ben het even kwijt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, gek hè?
20 euro voor een pijpbeurt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hebben we het nu over al je vriendinnen of...? Ik ben het even kwijt.
nee want ik lig gewoon altijd op mijn zijquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
Ken je dat. Dan lig je met je tel boven je hoofd en valt je tel uit je handen zo BAM in je gezicht.
Denk dat ik de enige ben nu met een baanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:17 schreef goodtripbob het volgende:
Dus ik mag hier niet posten volgens de TT....
neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
Ken je dat. Dan lig je met je tel boven je hoofd en valt je tel uit je handen zo BAM in je gezicht.
en ook gelijk de domste, beetje raarquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat ik de enige ben nu met een baan
Whahahahhahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
Omdat al het vet anders je longen in elkaar drukt waardoor je niet meer kan ademen haha loserquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want ik lig gewoon altijd op mijn zij
Dat duurde 10 maanden voordat je daar achterkwam?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:22 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik weet nu dat dat bij de KLB SC hoort
hommoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want ik lig gewoon altijd op mijn zij
Toch 10% fantastischquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Achter een 45km auto rijden fml
nee omdat ik dan op mijn mobiel dingen kan doen zonder dat mijn armen moe worden of ik tanden breekquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat al het vet anders je longen in elkaar drukt waardoor je niet meer kan ademen haha loser
Rozevla?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
Domste baan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ook gelijk de domste, beetje raar
Dat is best zielig ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat duurde 10 maanden voordat je daar achterkwam?
Was ik daar bij mijn vriendin ook maar zo goed in.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:28 schreef Drug het volgende:
catkiller is wel gewaardeerd sfeermaker moet ik zeggen.
gewoon wat kaarsjes aansteken en Barry white opzettenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was ik daar bij mijn vriendin ook maar zo goed in.
Ze klaagt behoorlijk inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was ik daar bij mijn vriendin ook maar zo goed in.
hoop dat je hiv krijgt die positief isquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoop dat je ebola krijgt met je positief
dit gaat te furquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoop dat je ebola krijgt met je positief
Denken dat ik daar serieus in ben.quote:
Dat zijn opmerkingen waar we wat mee kunnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je hiv krijgt die positief is
Mannen tussen aanhalingstekens zetten terwijl je zelf niet mans genoeg bent om niet naar de hoeren te gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denken dat ik daar serieus in ben.
Wat wel serieus was daarnet is dat allerlei 'mannen' er gelijk op duiken.
naast je balzak?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb een schaafwond naast mijn balzak, het doet best pijn als ik loop
ik heb het vannacht tijdens mijn slaap opgelopen
weet iemand van jullie misschien hoe ik dat heb gedaan
hoop dat je positief geladen elektronen sliktquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je hiv krijgt die positief is
Alleen als ik heel moe ben. Ken het ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
Je DM's waren anders behoorlijk serieus.....quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:
dat was hetquote:
Krijg je met die Nederlanders, denk dat ik maar een Fatoemannetje ga doen.quote:
ik weet niet wat dat zijn maar dit gaat te verquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoop dat je positief geladen elektronen slikt
Supergirlquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je DM's waren anders behoorlijk serieus.....
Misschien een brandwond doordat je in aanraking kwam met een hete worst?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg maar op mijn dij
mijn lichaam is niet hetzelfde omdat ik ontzettend dik ben
hoeveel x past braddie in jou?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg maar op mijn dij
koekoekquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ga dan maar doorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik doe altijd aardig en hij pest mij steeds
doe normaalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien een brandwond doordat je in aanraking kwam met een hete worst?
dat vraag ik al maanden maar hij reageert niet op mijn DM'squote:
corehypequote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
Of een Corehypeje, of een Niels0tje.
jammerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe normaal
[..]
dat vraag ik al maanden maar hij reageert niet op mijn DM's
Komt doordat je spekbenen tegen elkaar aan schuren zekerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg maar op mijn dij
Begrijp echt niet waar dat allemaal voor nodig is, bereik je toch helemaal niets mee? Weet waar ik sta in het leven, en wat ik kan.. Dat afzeiken maakt je zo laag en sneu, maar blijkbaar moet een mens wel iets te zeiken hebben, het is alleen jammer dat dit dan vaak niet op een normale manier kan maar meteen op een overdreven "kijk mij beter zijn dan jij" Manier moet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt doordat je spekbenen tegen elkaar aan schuren zeker
Ik hou van jou Der_Mann.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Begrijp echt niet waar dat allemaal voor nodig is, bereik je toch helemaal niets mee? Weet waar ik sta in het leven, en wat ik kan.. Dat afzeiken maakt je zo laag en sneu, maar blijkbaar moet een mens wel iets te zeiken hebben, het is alleen jammer dat dit dan vaak niet op een normale manier kan maar meteen op een overdreven "kijk mij beter zijn dan jij" Manier moet.
TL;DRquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Begrijp echt niet waar dat allemaal voor nodig is, bereik je toch helemaal niets mee? Weet waar ik sta in het leven, en wat ik kan.. Dat afzeiken maakt je zo laag en sneu, maar blijkbaar moet een mens wel iets te zeiken hebben, het is alleen jammer dat dit dan vaak niet op een normale manier kan maar meteen op een overdreven "kijk mij beter zijn dan jij" Manier moet.
sad gewordenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |